Şimdi Ara

tüketici hakları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Normal kullanımla dokunmatik hassasiyeti azalan cep telefonumu teknosa aracılığıyla servise yolladım. Bir hafta sonra servis sitesinde arızanın kullanıcı hatasından kaynaklandığı dokunmatik ekran ve ana kart değişimi yapılacağı yazıyordu. Bu işlemler için 951.41 TL. yatırmamı istiyorlardı. Servise ulaşamadım ama hemen teknosayı arayarak bu işleme onay vermediğimi, arızanın kullanıcı hatası olmadığını, bu ücreti ödemeyeceğimi ve telefonu benim onlara gönderdiğim şekliyle bana geri göndermelerini istedim. Bugün itibariyle toplamda 16 iş günü oldu. Telefon hala gelmedi. Bu durumda 20 iş günü sonunda telefon elime ulaşmazsa tüketici haklarına başvurabilir miyim? Para iadesi talep edebilir miyim? Ya da telefon bana 20 iş gününden önce benim gönderdiğim arızadan farklı bir arızayla bana ulaşırsa bu durumda ne yapabilirim. Haklı olduğumu nasıl ispat edebilirim. Gönderim anında teknosa çalışanlarına telefonumu kontrol ettirdim. Tek arızası dokunmatik sorunuydu. Ayrıca cihazda sıvı teması da yok. Ana kart değişimi yazmışlar. Ana kartı yaktılarsa bu durumda ne yapılmalıdır. Teşekkürler.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.