Şimdi Ara

Tüketici Hakem heyetine BAŞVURDUM-TELESERVİCE REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sony Xperia XA cihazımı **/09/2016 tarihinde Türk Telekom bayisinden 1.399.00 liraya taksitli almıştım. Kasa açıklığından dolayı gönderdim ve tamir ettiler ücretsiz olarak. Bana gelen cihazda arka kapak açık olarak geldi.

    Küçük bir sorun olduğundan dert etmedim ancak büyümeye başladı. Ben de biraz geç de olsa yaklaşık 2 ay sonra tekrar servise verdim. Bu sefer hiçbir şey yokken ekranda mekanik hasar var diye ücret istediler ve kanıt olarak ise saçma sapan bi fotoğraf verdiler. Ben kabul etmedim.

    Bana gelen cihazda bu sefer kulaklık girişi ve ikincil mikrofon arızası vardı. Geri verdim ve yine ekranda mekanik hasar var diye ücret istediler. Oysaki ekran panelinde falan bi sorun yoktu. Tek sorun cihazın köşesindeki renk atmasıydı.

    Bana geldi telefon. O gün bi talihsizlik oldu ve yere düşürdüm. Bunu sorun etmeyerek KVK TEKNİK Servise verdim. Onlar ise kasadaki güç tuşundaki eziklik dolayısıyla 470 lira istediler. Kabul etmedim.

    İşlerim dolayısıyla yaklaşık 2 ay sonra, bugün tüketici hakem heyetine başvurdum.

    Acaba nasıl bi sonuç çıkar merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bana yaklaşık 2 ay içerisinde sonuçlanacağını ancak firmanın savunmasına göre değişeceğini söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.