< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
2017 tarihinde Sıemens buzdolabı(KG86NAI40N Modeli) aldım.01.07.2022 ek garanti süresi içinde alt ve üst bölmelerde soğutma değerleri anormal bulundu.13.09.2022 tarihine kadar servis arıza tespiti için defalarca geldi fakat hiç bir kayıt tutmamış.servis belgesi istediğimde Bize sistem böyle bir kayıt açılıyor,arıza bittiğinde kapanıp bir kayıt olarak veriyoruz demişlerdi.THH müracaat için belge istediğimde sadece 13.09.2022 deki yedek parca değişimi fişini verdiler.Temmuz -Eylül arası 30-40 kere gelip arızayı tespit için geldiler.Ama bunu kayıt edilmemiş, Bunu THH ne nasıl ispatlarım.13 Eylül ve 21 Eylülde verilen iki servis belgesiyle arıza devam ettiği içinTHH başvurdum.İlginiz için teşekkürler. |