Şimdi Ara

TTNET ve Bir Dolandırılma Öyküsü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • rameower R kullanıcısına yanıt
    Peki ses kaydını nasıl talep edeceğim? Adamlar vermiyorki
  • ozgurce34 kullanıcısına yanıt
    https://sikayet.btk.gov.tr adresinden şikayet oluşturup müşteri temsilcisinin yanlış bilgi verdiğini belirtin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurce34 kullanıcısına yanıt
    Superonline'da ttnet altyapısını kullanır.Çoğu kişi şimdi vodafone'a geçiyor onun tarifelerinede bakabilirsiniz
  • ver mahkemeye ses kayıtlarından tut a sından z sine incelensin ve mahkeme sonucunu da paylaş sürekli forumlarda ki kendilerine çeki düzen versinler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone TürkNet'i alarak bu işe girişmişti sanırım. Şuan kampanyalarla gelgel yapıyor olsalar da uzun vadede sorun yaşanacağını düşünüyorum. Superonline'ın Telekom altyapısını kullanmasının benim için bir zararı yok ki. Adamların kampanyaları iyi şuan. Vodafone eğer patlamazsa 2 sene sonra düşünülebilir :)
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    15-20 gün önce yaptım bu işlemi. Konu ilgili işletmeye iletildi cevap bekleniyor denildi. Cevap olarakta o ilgili işletme olacak TTnet biz aradık ulaşamadık bizden günah gitti gibisinden bişeyler yazmış :@ BTK'da o zaman sağlık olsun mantığında. Kampanya için gece gündüz defalarca arayan TTnet müşteri şikayeti için haftaiçi günün en yoğun zamanında bir kere çaldırıp kapatıyor resmen :D Adamlar sistemi öyle güzel kurmuş ki
  • ozgurce34 kullanıcısına yanıt
    Öyle bir cevap olamaz. Gerekli açıklamayı yazılı olarak bildirmek zorunda. Şikayetinizi tekrarlayın ve kendinize herhangi bir cevap verilmediğini belirtin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şirketleşmiş dolandırıcılık ofisi olmuş ttnet benimde buna benzer sorunum var dün aradım resti çektim şikayet ediceğimi söyledim. Evimde ve işyerinde ttnet var aylık 100tl fatura ödüyorum bunlara rağmen verdikleri hizmet beş para etmez evdeki netin sözleşmesinde 8mbit kadar yazıyor görün ki verdikleri hız max 2.5 3mbit defalarca aradım arıza kaydı açıldı arkası gelmedi sadece lafta kayıt açıp ilgilenicez dediler icraat olmadı daha sonra aradığımda kablonuz eskimiştir modem eskimiştir dediler hepsini değiştirdim sonuç olumsuz, sözleşmede 8 yazıp 8 parası alıp 3 veren buna rağmen ceza ödemeyen üste çıkan operatör ancak ülkemizde olur alışmışız bi kere öpülmeye..
  • BTK'dan 2 hafta sonrasında yanıt geldi nihayet. BİMER, BTK ve diğer birçok devlet kurumuna şikayeti defalarca tekrarlayıp peşini bırakmayınca sonuca ulaştım. Modemi istenilen adrese göndermem sonucunda para iadesinin sağlanacağı bildirildi. Bilgilerinize :D ifade simgesi Direnin
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.