Şimdi Ara

TTnet Bina İçi Tesisat Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TTnet'in bana tanımladığı hız 16 mbps ama ben bırak 16'yı hız testlerinde 4 mbps zor görüyorum. Dün arıza kaydı bıraktım, yarın ttnet teknik ekip göndereceğini söyledi, iç tesisata, modeme filan bakacaklarmış.

    TTnet Bina İçi Tesisat Sorunu

    sizce sorun ne kaynaklı ? ttnetin eve gelip bakması işe yarar mı acaba







  • Hocam sorun gece gündüz sürekli aynı mı yoksa akşam saatlerinde mi bu sorunu yaşıyorsunuz ?

    size 16mbps hız tanımlamışlar öyle gözüküyor
  • Gece gündüz sürekli aynı hocam. Bakalım yarın nolcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutsal Libido

    Gece gündüz sürekli aynı hocam. Bakalım yarın nolcak
    Tamam sana ufak tiyo vereyim TT ekip gönderecez dediklerinde o gün gelmezlerse veya ertesi gün tekrar gelecekler dediğin de ,,,tekrar gelmezlerse şöyle ypaıyorsun...

    3.gün tekrar gelecekler dediklerin de MODEMİ kapatıyorsun açmıyorsun o zaman %100 geliyorlar....bu kansız tt ekipleri modemin açık oldugunu ve internetin kullanıldığını görünce sorun yok deyip gelmiyorlar çoğu zaman...dediğim şekil de yaparsan gelirler bunu bizzat TT Müdürlüğünde ki saha ekibi kaptanı söyledi
  • Tamamdır hocam eyvallah.
  • Tesisatlarında problem yok telekom kaynaklı problem var modeme hız geliyor çünkü.
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum artık hocam, ankastreye mi bakarlar o zaman
  • Bugün teknik ekip 2 defa geldi, bina içi tesisatta pek problem yoktu evin dışında ankastreden bişey değiştiler bir de yoldaki dağıtım kutusundan bişeyler yaptılar şimdi fişek gibi tam hız alıyorum eskiden iptv izleyemezdim, nette gezinirken bile yavaş girerdi şimdi anında giriyor ama tek sorun 8 mbps'ye sabitlemişler hızımı. ttnet beni durum nasıl öğrenmek için arayınca 12 mbps'ye sabitlemelerini söyledim yarın muhtemelen 12 olmuş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutsal Libido -- 7 Mart 2019; 18:55:10 >
  • Kutsal Libido kullanıcısına yanıt
    aynı sorun bende de vardı yaptıkları tek şey hattı saha dolabındaki daha boş yere almak, ücret olarak 40tl aldılar mı?
  • Daha yansımadı ama yansıtcaklar galiba ya. Aynen işte saha dolabındaki boş yere aldılar benimkini de. Senden aldılar mı ücret?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutsal Libido -- 11 Mart 2019; 21:27:48 >
  • Kutsal Libido kullanıcısına yanıt
    hocam bu gelen paralı ekip mi?
    arıza kaydını nereden bıraktınız? müşteri hizmetleri ekip göndermeye pek yanaşmıyor çünkü.
  • Kutsal Libido kullanıcısına yanıt
    abone sayısına yetecek kadar saha dolabında yer kalmıyor bu çakallar da aynı hatta 4 ve üzeri kablo bağlayıp gidiyor.

    Santralde çok yüklenme olunca da pat kopartıyor yada ping yapıp hızı düşürüyor.

    benimde olmuştu hemde sadece akşam 6 da başlayıp 5 saat sonra bitiyordu. Aradım ekipleri salladılar. Yazdım bimerden koşarak geldiler arayan arayana efendim oldu mu beyfendi nasıl şimdi.

    Ama ekiple konuştum aynen bu şekilde anlattı. Abone sayısındakı artışa karşılık yeni portlar yeni alanlar açmıyorlar eskinin üzerine tak diyorlar bizde yapıyoruz. Söyleyince de siz işinize bakın diyorlar.

    Tivibu yu bu yüzden iptal ettim. Daha sonra düzeldi.
  • köle kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetleri ekip gönderdi bana. Mh'den arıza kaydı bırakmıştım.
  • korkusuzkahraman86 K kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bundan tam 5 sene önce diyorum 12 mbps hız rahat alıyordum şimdi ne oldu da 1.5 mbps 2 mbps hız alıyorum diyorum adamlara adamlar cevap veremiyorlar. tamamen tekel olmakla alakalı görüyorum bu durumu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.