Şimdi Ara

TSPOR hissesindeki büyük artış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
0
Favori
362
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Trabzonspor >> TSPOR hissesindeki büyük artış
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    bugun hisse günlük bazda %17lik bir artışla tavan yaparak kapattı. bu artışın iki nedenin olabilir , dünkü tff toplantısında trabzonsporun şampiyonluğunun açıklayanacağı haberi gerçek, bu fiyatlandırılıyor ya da bu haber kullanılarak manipülasyon yapılıyor.



    |
    |
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    Evet ilginç bi hareket yaptı. Borsadaki yatırımcı genelde bu tip haberleri önceden alıyor o nedenle bi beklenti içine girmek gerek aslında. 26 Ocak'ta dananın kuyruğu kopacak ondan sonra 30'lara kadar yolu var bu hissenin.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    hissenin değerinin 61 olacağı da söyleniyor:) neyse ben zarardayım hele bir kara geçeyim 61de satarım:)
    |
    |
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    Gerçi Borsada beklenti satın alınır dolayısıyla bu artış bundan ibaret bişey de olabilir yani sağlam temelleri olup olmadığını yarın göreceğiz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    doğrudur, yarın tabanla açılırsa hiç şaşırmam, bu tip hareketleri çok gördük, eğer kaynak sağlamsa tabiki bu artış devam edecektir. yani olası şampiyonlukta 30 garanti olur. sonrasını bilemem bir yerde patlatırlar.
    |
    |
  • Yarbay
    12559 Mesaj
    Manipulasyon degil spekulasyon denir..
    Spekte milletin beklentiyi kullaniyor. Yakinda kucagina verir herkesin..nasil 24 lerden 10 lara kadar bastiysa yine basar..millet atliyor simdi birsey olacak diye..girecekler dikkat etsin



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Intel i5-6500 / MSI H110M PRO-VD / EVGA GTX970 FTW+ / 16 GB DDR4 / Crucial BX200 / Zalman Z3 Plus
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    2011 şampiyonluk kupasının ayak sesleri hisselerdeki artış.Kutlamalara az kaldı.İlk kutlamaları Trabzonspor hisselerine oynayan yatırımcılar yapıyor.Hayde Vira Bismillah..
    |
    |
    _____________________________
    Güçlülerin İktidarına Karşı TRABZONSPOR
  • Binbaşı
    1418 Mesaj
    Ben yine de dikkatli olun derim. Borsada sürekli işlem yaptığım için söylüyorum, spekülatörler bu tür beklentileri hisseleri milletin kucağına bırakmak için kullanırlar genelde. 2-3 gün kendi hesapları arasında al-sat yaparak yükseliş trendi veya bir duyum varmış gibi gösterir, 4. gün hisse almak için sıraya giren insanların kucağına bırakıverirler. Daha sonra fiyat düşüyor diye panik yapıp hisselerini satanların kağıtlarını düşük fiyattan geri toplarlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    kimseye hisse alın diye bir tavsiyede bulunmuyorum, yarın tabanla da açılırsa şaşırmam diyorum. konu borsaysa herşey beklenir, ben zaten bu hisseyi belli hedefler doğrultusunda uzun süredir taşıyorum.
    |
    |
  • Binbaşı
    1400 Mesaj
    Bişey oalcağını zannetmiyorum. Men edildikten sonra bi arada bizim biara baya artmaya başlamıştı. Herkes cl'e geri alınıyoruz filan diye yorumlamıştı bunu bişi çıkmadı tabi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    Bugün de tavana gidiyor hadi hayırlısı.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    şu anda tavan görüntüsü yok ama seans sonuna doğru tavana kilitleyebilirler, hep tavan olması da çok iyi olmaz kademeleri doldurarak gitmesi hisseyi daha da güçlendirecektir.
    |
    |
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    Geçen seneden bu yana TSPOR çok kişinin canını yaktı. Bildiğim kadarıyla kaç yıldır kar payı da dağıtılmıyor.
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    evet birkaç yıldır kar payı da vermiyor, geçen yıl 30'u gordu bu hisse bu fiyattan satanlar iyi kar etmişlerdir ama satmayıp bekleyenler veya ordan maliyetlenenlerin canı yanmıştır tabi.
    |
    |
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    Milleti kandırdı spekler geçen sene 40 lara dayanacak dendi bir çok kişi de 30 lardan aldı. Hala bir umut o rakamları bekleyenler var. Aynısını BJK hissesinde yaptılar. GS hissesi desen aynı, 400 lerden geldiği yerlere bak. Ben geçen sene 25 lerden aldım, büyük girmemiştim ama 23 e gelince hemen satıp çıkmıştım. İyi ki de çıkmışım.
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.
  • Yarbay
    8172 Mesaj
    İyide bu kağıtlar değil sadece kaybettiren endeksin son 1 yılına bakarsanız birçok kişi zararda. Endeks kafayı bi kaldırırsa spor hisseleri banka hisseleriyle at başı gider. TSPOR hisseside şampiyonluk kupası + UEFA da devam edildiği ve play off şansı olduğu sürece yükselmeye devam edecektir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6927 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Weycell 61

    Evet ilginç bi hareket yaptı. Borsadaki yatırımcı genelde bu tip haberleri önceden alıyor o nedenle bi beklenti içine girmek gerek aslında. 26 Ocak'ta dananın kuyruğu kopacak ondan sonra 30'lara kadar yolu var bu hissenin.

    Borsa'da ki yatırımcı bu tip haberleri önceden almaz daha doğrusu alamaz. Küçük yatırımcı zaten bilmez, büyük yatırımcıya da sağlam yerden tüyo gelmesi lazım. Mesela Etik kurulu üyesinden, TFF yönetim kurulu üyesinden vs. Hisselerde böyle bir alım olayı var ise o hisseleri alan kişiler TFF dekiler ve onların eşi dostudur. 3 Temmuz'dan beri zaten para kıran kırdı kulüp hisselerinden. Hala da kırmaya devam ediyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    Atar, gider, zılgıt, bilimum hakaret isteyen PM atsın. 7/24 hizmetinizdeyim.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
son dakika
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.