Şimdi Ara

Tsi,tdi,tfsi,fsi vs. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Preobrazhenski

    Anladim, bu motorlar skandaldan sonra guncellendi mi?
    Evet servise çağrılanlar oldu fakat yeni yazılım güncellemesi hem motor stabilizasyonunu bozdu hem de yakıt tüketimini arttırıp gücü düşürdü.Hal böyle olunca da kullanıcılar gitmek istemediler servise.Böyle olunca yeni nesil Euro 5+ CLH kodlu motorlar çıktı güç ve tork değişmeden,sadece tork bandı ve güç bandı değişti.Akabinde CXX kodlu motor çıktı(110luk TDI'lardan tanıdığımız CXXB kodlu,90 lık versiyonu CXXA.),bu motor yeni nesil Euro 6 motor işte,sonrasında bunun son varyasyonu olan 115lik motor çıktı 1.6 TDI cephesinde.Passattaki motor ise 2014 ten beri aynı duruyor,120 hp olarak,o da Euro 6.Yani şuanda emisyona dair bir sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.