Şimdi Ara

True Crime - Streets Of LA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu oyunu oynayan var mı nasıl bir oyun?



    _____________________________
  • Fena bir oyun değil aslında. Görünüşte gta alternatifi gibi görünüyor ama çok sıkı bir rakip değil. Saf aksiyondan hoşlanıyorsan bir süre hoşuna gidebilir. Araç kullanımı dışında birebir dövüş veya silah kombatları zevkli olabiliyor. Ama araç kullanımında sorunlar var ayrıca sesler de problemli ama sonuç olarak eğlenceli bir oyun diyebilirim özellikle müzikleri çok iyi

    NOT: Yönettiğimiz karakter de baya karizmatik biri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venom800 -- 28 Nisan 2007; 0:08:56 >
    _____________________________
  • Oynanabilirlik ve sistem özellikleri ne ister peki?
    _____________________________
  • Oyun çıkalı baya oldu o nedenle uçuk bir sistem istemiyor şöyle söyliyeyim ben bu oyunu oynadığım da ekran kartım sanırım 64mb ati radeon 9000pro idi işlemcim ise celeron 1300 veya amd 2000+ idi sanırım tam hatırlayamıyorum ramim de 512mb idi
    _____________________________
  • Teşşekkür ederim sağolasın ya.
    _____________________________
  • Rica ederim dostum Bu arada bir iki ufak bilgi vereyim oyunla ilgili. Aynı gta da olduğu gibi evimizin garajına araba koyabiliyoruz arabalar gta daki gibi lisansızlar ama görünümünden hangi marka olduğunu az çok anlayabiliyorsunuz. Bir de hatırladığım kadarıyla dövüş tekniklerimizi geliştirmek için dojo ya girip antrenman yapıyoruz. Oyunun yeni bir serisi daha çıkmıştı True Crime New York City adında ama bilindik oyun inceleme sitelerinden hep düşük puan aldı keşke bu oyunu daha iyi yapsalardı..
    _____________________________
  • Peki bu display kısmında oyunun pikselini nasıl yükseltebiliriz? Options'a geliyom orda display de 640 x 480 pikselde. Onu 1024x768 yapıyorum geri diyerek cıkıyorum ve tekrar options'a geldigimde bi bakıyorum aynı şekilde hala 640x480 formatında kalıyor. Bunu nasıl çözebilirim?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çözünürlüğü değiştirdikten sonra enter a bas veya sağ alt tarafta ok veya apply gibi bir ibare varsa ona bas o zaman yaptığın değişiklik kaydedilecektir
    _____________________________
  • Eywallah usta ya gerci bende onu arıyodum ama buldum yine de cvp verdigin için teşekkür ederim.
    _____________________________
  • Rica ederim dostum Bu oyunu ilk oynadığımda özellikle bir aracın olmasını diliyordum Dodge Viper trafikte çok aradım ama yoktu. Sonra bir bölüm geçtim ve bana bir araba verdiler o araba Dodge Viper idi Çok sevinmiştim valla hemen garaja koydum arabayı ve kullandığım zamanda çok dikkat ettim bir tarafı çizilmesin falan diye Tabi oyunda lisans olmadığı için aracın viper olduğu üzerinde yazmıyor ama tipinden kolaylıkla tanıyabiliyorsunuz. Bir de sanırım yanlış hatırlamıyorsam Saleen S7 vardı o da çok güzel bir araçtır zaten
    _____________________________




  • Oynadım bitirdim ve önermem.

    Sadece yakın dövüş sahnelerinde hakkını yememek lazım comboları çok severdim. Özellikle "Flying Dragon"!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRageful -- 1 Mayıs 2007; 1:25:31 >
    _____________________________
  • Ya zaten oyunu kurtaran en önemli unsur da o yakın dövüşler ve silah kombatları zaten Onun dışında araç kullanımı gta ile kıyaslanamaz bile ama oyunun dövüş sahnelerine diyecek bir şeyim yok aksiyonu size yaşatmayı iyi biliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venom800 -- 1 Mayıs 2007; 11:19:26 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.