Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2015 LEAGUE (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
822
Cevap
10
Favori
29.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • imza deneme 1-2
  • Prki neden 2 takım eksik bişeymi kaçırdım acaba
    Birde aranızda olmak gerçekten heyecan verici yıllardır motorsporlarına özellikle f1 e olan ilgimi bu şekilde kamçılama fırsatı bulduğum içşn mutluyum...bu ilk sezonum olacak ve eminim çok sıkıntılı geçicek benim içğn ilk hedefim yarışları sonuna kadar götürmek olacak ve tabii hızlanmak...şimdiden herkese başarılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal2339 -- 4 Ekim 2015; 0:00:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Çünkü 16 kişilik lobi kurulabiliyor maksimum. Dolayısıyla 10 takımın 8'i ligde yer alabiliyor.
  • Sezon Öncesi Takımlar Değerlendirmesi

    Sezonun başlamasına 1 aydan kısa bir süre kala F1 2015 sezonunda yarışacak tüm pilotlar takımlarını seçti. Takım seçimlerinde bizi bekleyen bir sürpriz de vardı. Bu sezon, 3 sezondur ligde bulunan Sauber araçları yerine Toro Rosso araçlarını pistte göreceğiz. Şimdi pilotların sezon öncesindeki performanslarını baz alarak takımların durumunu inceleyeceğiz:

    Mercedes: Geçtiğimiz sezon Furkan Özcan ve umur.boyaci ikilisiyle ligi hem Pilotlar Şampiyonası’nda hem de Takımlar Şampiyonası’nda domine eden Mercedes, bu sezon Furkan Özcan’ın ayrılmasıyla birlikte kan kaybetti. Takımın diğer yıldız pilotu umur.boyaci ise takımda kaldı ve 2015 sezonunda takıma liderlik edecek. Son iki sezonu güçlü performanslarla ikinci sırada tamamlayan umur.boyaci’nin takım arkadaşı ise 3 sezondur Ferrari’de yarışan Sorbetto olacak. Sezon Sorbetto için büyük yeniliklerle başlayacak; ilk defa Ferrari dışında bir takımda yarışacak olan Sorbetto bu sezon ilk kez direksiyonla yarışacak. 3 sezondur gamepad ile yarışan Sorbetto, bu uzun gamepad sürecinin ardından direksiyona alışmakta biraz güçlük çekse de eski hızına yavaş yavaş ulaşacağa benziyor. Takımın iki pilotu da henüz yeni fiziklerle birlikte form tutamasa da büyük potansiyele sahipler, dolayısıyla Mercedes bu sezon da şampiyonluk için güçlü bir aday olacak gibi gözüküyor.

    Red Bull: Geçtiğimiz sezon oldukça güçlü bir pilot kadrosuna sahip olan Red Bull için işler bu sezon biraz değişecek. RandomWalker ve @LPER gibi geçtiğimiz sezon alt sıralarda kalan pilotlarla sezona başlayacak olan ekipte @LPER’in yeni fiziklerle birlikte hızlandığını söyleyebiliriz. RandomWalker ise antrenmanlara pek katılmadığı için performansı hakkında renk vermedi. Red Bull’un bu sezon üst sıralarda yer alması mümkün gözükmese de özellikle istikrarlı sürüşler çıkarması durumunda @LPER’in takıma önemli puanlar kazandıracağını söylemek mümkün.

    Ferrari: Sezona tartışmasız en güçlü pilot kadrosuyla başlayacak takım olan Ferrari, şampiyonluğun en büyük adayı olacak. Çifte şampiyon Furkan Özcan’ın liderlik edeceği takımda, ikinci pilot koltuğunda Sedat oturacak. Furkan Özcan yeni fiziklere yine çok hızlı bir şekilde adapte oldu ve şu anda diğer pilotlardan farklı bir seviyede sürüyor. Sedat ise yapılan antrenman yarışlarında en hızlı ikinci pilot olarak dikkat çekti. Ayrıca sürüş stilleri birbirine benzeyen bu ikilinin yüksek oranda paylaşımla birlikte iyi bir ekip olacağına da kesin gözüyle bakılıyor. Kısacası pilotlarından bir tanesi şampiyonluğun, diğeri de ikinciliğin favorisi olan Ferrari’nin başarılı bir sezon geçireceğini söyleyebiliriz. Kağıt üzerinde Ferrari’ye kafa tutabilecek tek takım olan Mercedes pilotlarının henüz en iyi performanslarından uzak olması da Ferrari’nin elini güçlendiren bir etken.

    Lotus: Geçtiğimiz sezon iyi bir performans sergileyen ve Takımlar Şampiyonası’nı dördüncü sırada tamamlayan Lotus takımı, bu sezon BULUT ve nec ile yarışacak. BULUT istekli görüntüsüyle şimdiye kadar lig yarışlarında arkalarda kalsa da her geçen gün kendini geliştirebilen bir pilot izlenimi veriyor. Ancak yeni oyunun sürüş dinamiklerine henüz alışabilmiş değil ve pist üzerinde yavaş gözüküyor. Takım arkadaşı nec ise ForzaSpecnaz’la birlikte bu sezon çaylak pilotların en hızlısı görünümünde. Özellikle nec’in kovalayacağı podyumlar ve BULUT’un potansiyeliyle birlikte iyi işler yapabilirler. Takım olarak orta sıraların üst basamaklarında kendilerine yer bulmaları muhtemel.

    Force India: 2014 sezonunda pilot kadrosu anlamında büyük sıkıntı yaşayan ve sezon boyunca 4 farklı pilotla yarışan Force India, bu sezon iki çaylak pilotla yarışacak. ForzaSpecnaz çaylak pilotlar arasında en çok dikkat çeken isimlerden biriydi ve özellikle saf hız anlamında lig ortalamasının üzerinde olduğunu söylemek mümkün. İstikrar anlamında gelişmesi gerekiyor ve bunu başarabilirse sezon boyunca sık sık podyuma çıkması muhtemel gözüküyor. ForzaSpecnaz’ın takım arkadaşı Rainwalker ise hız olarak biraz geride. Yine de sürüşe başladığı ilk günlere nazaran kendisini çok geliştirdi ve lig temposunu yakaladı. Sezon boyunca arka sıralardan orta sıralara geçişini görebiliriz. Ekip olarak iyi çalışma potansiyeline sahipler ve sezonu iyi bir noktada bitirmeleri bekleniyor.

    McLaren: Takım seçimlerinin ardından 2014 pilot kadrosuyla yoluna devam eden tek takım olan McLaren, bu sezon da tarkanbeyaz ve Akin Yolcubal ile yarışacak. Geçtiğimiz sezon birbirlerine yakın performanslar sergileyen bu iki pilot sezonu 10. ve 11. sırada bitirmişlerdi. Bu sezon iki pilot arasındaki fark biraz açılmış gibi gözüküyor, tarkanbeyaz fiziklere alışmak için sezon öncesinde yoğun bir antrenman programı uyguladı ve şu anda geçtiğimiz sezona göre performansını artırmış durumda. Akin Yolcubal ise antrenmanlara yeni başladığı için eski performansına henüz ulaşamadı ve yavaş kalıyor. Bu iki pilotun tekrar birbirleriyle aynı takımda yarışacak olmasının onlara nasıl bir avantaj sağlayacağını hep beraber göreceğiz.

    Williams: 2014 sezonunu son sırada bitiren ve toplamda 100 puan barajını aşamayan tek takım olan Williams için işler bu sezon da değişmeyebilir. Çaylak pilot kadrosuyla yarışacak olan Williams’ta dOcTR ve Last Hero75’in nasıl bir gelişim göstereceği merak konusu. Şu anda iki pilot da ancak arka sıralarda mücadele edebilecek hıza sahipler. Sezona puan mücadelesi parolasıyla başlayacak olan takım, iki pilotunun potansiyellerini zorlamaları ve sürpriz yapmaları durumunda orta sıraları zorlayabilir. Ancak şu anda ligin en zayıf halkası olarak görüldüklerini söylemek zor değil.

    Toro Rosso: Lig tarihinde ilk kez yarışacak olan Toro Rosso takımı, tecrübeli bir kadroya sahip. Sauber’in yerine bu sezon pistte araçlarını göreceğimiz takıma kuşkusuz SLaYeR KiNG liderlik edecek. 2012 sezonunda Ferrari’yle şampiyonluk mücadelesi veren, 2013 sezonunda yaşadığı sorunlara rağmen McLaren ile yarış galibiyetleri alan SLaYeR KiNG, 2014 sezonunu büyük umutlarla döndüğü Ferrari’de podyumsuz kapatarak şaşkınlık yaratmıştı. Bu sezon Toro Rosso’ya geçerek herkesi şaşırtan SLaYeR KiNG, antrenman yarışlarında eski günlerine döneceğinin sinyallerini verdi. Yeni oyunun fiziklerini seven pilot tekrar uzun zamandır hasret kaldığı podyuma çıkabilir ve yarış galibiyeti kovalayabilir. Takımın diğer pilotu SchuminaTR de ligdeki dördüncü sezonunu geçirecek. Geçtiğimiz sezon aktif pilotlar arasında ligi son sırada tamamlayan SchuminaTR, antrenman yarışlarında yeni fiziklerle birlikte hızlandığının sinyallerini verdi. Takımın iki pilotu da 2014 sezonunun izlerini silmek istiyor ve bunu yapabilecek güce sahipler. Bu iki tecrübeli pilotun ligdeki ilk sezonunda Toro Rosso’yu nereye taşıyacaklarını hep beraber göreceğiz.

    Herkese keyifli, bol aksiyonlu, başarılarla dolu bir sezon diliyorum.




  • Herkese merhaba. Dün Sedat abiyle yarıştan sonra tur bindirme ve yer verme denemeleri yaptık. Birkaç farklı senaryoda denemeler yaptık, umarız ki sıralamalarda ve yarışta faydalı olur ligimiz için. Çünkü ileride Monako gibi pistler de gelecek ve o zaman bu daha da önemli olacak.



    İlk örneğimiz pit çıkışı esnasında yer verme denemesiydi. Bu sıralama turları için geçerli daha çok. Gördüğünüz gibi pitten çıkan Sedat abi geldiğimi hem haritadan hem de arkasına bakarak görüyor ve yavaşlıyor. Tabii Sedat abinin normalde bu kadar yavaşlamasına gerek yok ama ben yanlış anlıyorum ve yarış senaryosu zannettiğimden ilk viraj çıkışı geçeceğim zannediyorum, ondan gazı kesiyorum. Ama ana fikri anlamışsınızdır sanırım.



    İkinci örneğimiz ne YAPILMAMASI gerektiğini gösteriyor. Düzlükte yavaşlamayıp tam apex öncesi frene basıldığında hem yer veren çok fazla süre kaybediyor hem de tur bindirenin konsantrasyonu bozuluyor.



    Son örneğimizde ise 5-6 tur boyunca tamamen doğaçlama bir şekilde tur bindirmeler gerçekleştiriyoruz. Dikkat çekilmesi gereken üç nokta var bu durumda:

    1- Eğer arkadaki pilot çok yakınsa viraj alanında (frenleme, apex, viraj çıkışı) hiçbir şekilde yavaşlamıyoruz ve düzlükte de çizgi değiştirmiyoruz. Düzlüğe çıktığımızda çizgimizi koruyoruz ve biraz gaz kestikten sonra arkamızdaki pilotun geçmesini bekliyoruz.

    2- Eğer art arda gelen virajlar varsa ve rakibimiz bize yakınsa o viraj kompleksinin içinde yavaşlamak oldukça riskli. Bunun yerine karşılaşacağımız ilk düzlüğe kadar bekleyip hemen orada yerimizi veriyoruz.

    3- Arkamızdaki pilot bizden ideal uzaklıktaysa (0,5-1 saniye arası) düzlüğe çıktığımızda niyetimizi belli eden ufak bir hareket yapmamız yeterli oluyor. Bu - yukarıdaki videoda birçok örneğini bulabileceğiniz gibi - çizgimizi değiştirdiğimizi gösteren ufak bir direksiyon hamlesi, gaz kesme gibi hareketler olabilir. Bu hareketleri videoyu izledikçe anlayacaksınız ve arkadaki pilota içgüdüsel olarak nasıl bir mesaj verdiğini görebileceksiniz. Çok fazla teknik detay yok ve bunlar ancak genel yarış etiğiyle ve pilotların birbiriyle güveniyle alakalı bir durum.

    Ek:



    Bu videoda pilotların nasıl konuşmadan birbirine "geçebilirsin" mesajı verdiğini rahat bir şekilde görebiliyoruz. Tabii o olay McLaren'ın eline yüzüne bulaştırmasıyla kötü bitmişti ama yine de bahsettiğim gaz kesme, direksiyon hamlesiyle kenara çekilme hareketlerinin gerçek hayattaki örneklerini içermesi açısından güzel bir video.




  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    Yazıyı beğendim, her zamanki yüksek standardında olmuş. Katılmadığım tek bir nokta var, o da Sedat abiyle ilgili genel algı. Sadece bu yazıdaki değil yani. Tempolarımız ve sürüş stillerimiz inanılmaz derecede yakın ve aynı ayarlarla yarışa çıkıyoruz yarışların %95'inde. Antrenman yarışlarının Sedat abiyle ilgili ikinci pilot algısı oluşturmasını anlayabiliyorum fakat durum böyle değil. Tamam, şu ana kadar sıralamalarda cebimden fazladan ondalıklar bulabildim ama yarış temposu hemen hemen aynı. Benim avantajım önden başlamak oluyor. Sedat abi bir kere öne geçsin ve bu senaryonun tam tersinin gerçekleştiğini herkes görsün. Trafikte kalmak, tur bindirmelerde sıkıntılar yaşamak hem lastikleri kötüleştiriyor hem de genel olarak pilotun ritmini bozuyor. Geçtiğimiz sezon bazı yarışlarda Umur abi için de böyle şeyler düşünülüyordu ama önde olduğu zaman onun da yerini nasıl koruduğunu gördük. Kısacası, benim şu anki tek avantajım önde başlamak. Bu sezon takım içinde hiçbir zaman sıra olmayacak. Aynı geçen sezon Umur abiyle başarıyla uyguladığımız gibi yarışın ilk bölümlerinde takım yararını düşüneceğiz ve fırsat olursa yarışın sonunda kimin önde olacağını belirlemek için mücadeleye gireceğiz.

    Geçen sezon muazzam işledi bu sistemimiz ve bu sezon umarım bunu devam ettiririz. Geçen sezonki gibi efsane bir sezonu tekrarlamak hem bireysel olarak hem de takım olarak çok zor bir hedef ama olmaması için hiçbir sebep yok. Ne yaptığımızı merak edenler şuraya bakabilir: Oyun Kuramı.




  • Bişey sormak isterim dünki yarışta start düzlüğünde sanırım erken frenaj yapmam dolayısıyla üst ğste 2 tur arkadan çarpıldım ve yer kaybettim acaba bu durumda ben mi hatalı oluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Sanırım o bendim ve bu konu hakkında "sen suçlusun, fren testi yapmış gibiydin" ya da "ben arkadan çarptığım için ben suçluyum" gibi net bir şey söylemek istemiyorum. Tek söyleyebileceğim ise fren noktasının normal olmaması, fren noktalarımız arasında yaklaşık 30-40 metrelik bir mesafe olması. Bu durum hiçbirimiz için güvenli değil fakat Ömer abi lig başlamadan önce birkaç fikri olduğunu söyledi ve ben de onun alacağı kararı bekliyor ve o karara saygı duyacağımı söylemek istiyorum sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 5 Ekim 2015; 14:32:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan Özcan

    Sanırım o bendim ve bu konu hakkında "sen suçlusun, fren testi yapmış gibiydin" ya da "ben arkadan çarptığım için ben suçluyum" gibi net bir şey söylemek istemiyorum. Tek söyleyebileceğim ise fren noktasının normal olmaması, fren noktalarımız arasında yaklaşık 30-40 metrelik bir mesafe olması. Bu durum hiçbirimiz için güvenli değil fakat Ömer abi lig başlamadan önce birkaç fikri olduğunu söyledi ve ben de onun alacağı kararı bekliyor ve o karara saygı duyacağımı söylemek istiyorum sadece.

    Furkan bey inanın amacım kimseyi suçlamak değil sizin gibi profesyonel süren birine ben engel olduysam kusura bakmayın yeniyim ve fren noktasını kaçırmamak için biraz erken davranıyorum sanki...amacım temiz bir yarış çıkarıp yarışları bitirmek ve f1 e alışmak...sadece hasar açık olsaydı sanırım yarış dışı kalabilirdik amacım bunu önlemek açıkçası ben çok yeniyim ve bu tür hatalarım için herkesten özürdiliyorum aranızda yarışmak bile zevk benim için...tur yemişim geçilmişim çok önemli değil bebim içşn önemli olan kazata sebebiyet vermemek

    Not acaba aramızda yarış öncesi pist analizi yapabilecek olan varmı mesela şunun gibi bu pist uzun düzlükleri ile düşük downforce veya işte kısa düzlük hızlı virajlar şu tip ayar seçilmeli falan diye...çok mu şey istemiş olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal2339 -- 5 Ekim 2015; 15:41:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kartal2339 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam estağfurullah, ben kendime profesyonel diyemem. Ayrıca, ben zaten biliyorum suçlamak istemediğinizi. Nihayetinde bu, hepimizin günün sonunda güzel bir heyecan yaşayarak bitirmesi gereken bir oyun. Benim tek isteğim; her pilotun - pozisyonu ne olursa olsun - güvenli ve eğlenceli bir şekilde yarışı tamamlaması. Bunu mümkün kılmak için ufak önlemler alabiliriz ve Ömer abi yönetici olarak gereken önlemleri alacağını zaten belirtti.

    Herkesin tecrübe, yetenek, kullandığı kontrol cihazı farklılıklar gösteriyor. Bu farklılık sadece seviye anlamında değil, stil anlamında da oluyor. Örneğin geçen sezon şampiyonluk mücadelesi verdiğimiz Umur abi benden daha geç frenlerken, ben ondan daha erken gaza basıyordum. Yarış çizgisinde, gaz-fren dengelerinde herkesin arasında farklar var. Ama bu farklılıklar güvenli aralığın dışına çıktığı zaman sorunlar ortaya çıkabiliyor. Bunla ilgili önlemi yukarıda da söylediğim gibi yönetim alacaktır, ben de oradan gelecek yorumları bekliyorum şu an.

    Bu arada bu pist değerlendirmelerini geçen sezon genelde ben yapıyordum moderatör olduğum için. Fakat geçtiğimiz aylarda bir rehber yazmıştım. Oradan ayarları anlayabilirsiniz. İndirmek için tıklayın.




  • Yukarıdaki rehber, üzerinde oldukça zaman geçirilmesi gereken bir rehber. Sadece hangi ayarın ne işe yarayacağını söylüyor. Pistten piste değişen karakteristikleri sürmeden tam olarak söyleyemem ama burada oyun içindeki setup menüsünden 5 tane preset devreye giriyor. 1 maksimum downforce iken 5 maksimum düzlük hızı. Pistleri genel olarak 1'den 5'e kadar sıralayabilirim aşağı yukarı. O ayarları seçtikten sonra kişisel düzenlemelerinizi yapabilirsiniz.

    - Avustralya: 4
    - Malezya: 4
    - Çin: 4-5
    - Bahreyn: 5
    - İspanya: 3
    - Monako: 1
    - Kanada: 5
    - Avusturya: 5
    - Büyük Britanya: 4
    - Macaristan: 1-2
    - Belçika: 5
    - İtalya: 5
    - Singapur: 2
    - Japonya: 4-5
    - Rusya: 4
    - USA: 4
    - Meksika: 4-5
    - Brezilya: 3-4
    - Abu Dabi: 3-4




  • Çok teşekkür ederim bunları dikkate alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce bahsettiğim 42 dk 21gb'lık ilk videomu iki kere Handbrake ile işleyip sonrasında movie maker ile kısaltıp üçüncü kez Handbrake ile 570mb'a indirdim..
    Videomda; Furkan ile Sedat üstadlarımızın tur bindirme ve yer verme konusunda hazırlamış oldukları faydalı videolara istinaden bende sadece yer verme konusunu ele aldım:)
    Furkan'ın tur bindirmeye ve benim de tur yemeye doyamadığımız ilk video denememi yayınlıyorum.
    Bu arada genel sürüş tekniği, yer verme ile ilgili hatalarımı ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.



    1:45 ile 4:45 arasını fazla uzun tutmuşum kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lasthero41 -- 5 Ekim 2015; 22:21:44 >




  • lasthero41 kullanıcısına yanıt
    Abi videoyu izledim. Birkaç tavsiyem olacak.

    Öncelikle yarışa başlarken lastiklerinin epeyce aşınmış olduğu dikkatimi çekti. Bu sezon sıralamalarda kullandığımız lastikle yarışa başlamak zorunda olacağız. Daha doğrusu sıralama turlarında en hızlı turumuzu hangi lastikle atmışsak, yarışa da o lastik setiyle başlıyoruz. Bu durumda sıralama turlarında her setle 1 tur veya özel durumlarla karşılaşmamız halinde maksimum 2 tur atmamız gerekiyor. Bu şekilde yarışa başlayacağımız lastik setinin mümkün olduğunca az kullanılmış olmasını sağlayabiliriz. Yani 1 zaman turundan sonra pite dönüp yeni set lastik takıp tekrar piste çıkmalı ve bunu her zaman turu öncesinde tekrarlamalıyız. Tabii bunu yaparken yarışı da düşünmek ve yarışta kullanacağımız setleri sıralamalarda harcamayıp yarışa saklamak da bize avantaj sağlayacaktır. Örneğin elimizde 4 set option lastiği varsa, ve yarışta option-prime-option-option gibi 3 set option lastiği kullanacağımız bir strateji izleyeceksek sıralamalarda 2 set option lastiği kullanıp diğer 2 set lastiği yarışa saklamamız gerekiyor. Kullandığımız 2 set option lastiğinden bir tanesi zaten en hızlı turumuzda kullanacağımız lastik olacak ve yarışa o lastikle başlayacağız. Yarışta kullanacağımız 2 set option lastiği ise tamamen yeni setler olacak. Basit bir matematik söz konusu aslında burada.

    Bunun dışında sürüşün bence ciddi anlamda gelişim eğiliminde. Yalnız yarış çizgisini ve fren noktalarını henüz oturtamadığını gördüm. Asist ayarlarından Dynamic Racing Line yardımını sadece virajlarda değil de düzlüklerde de açık olacak şekilde tüm pist olarak ayarlarsan yarış çizgisini oturtmak anlamında fayda sağlayacağını düşünüyorum. Bir de aynı yardımı 2 boyutlu olarak değil de 3 boyutlu olarak kullanırsan fren noktalarını daha iyi kavrayabilirsin.

    Ayrıca videoyu beğendim, özet halinde yayınlaman güzel olmuş. Özellikle geçişlerdeki efekt hoşuma gitti Movie Maker'ın nimetleri :D yalnız hafif bir kasma var videoda sebebini bilmiyorum. Onun dışında gayet güzel bir çalışma olmuş bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Teaser"



    "Onboard Live Commentary" ve "Replay" videoları da gelecek gün içinde.
  • Ömer değerlendirme ve tavsiyelerin için teşekkürler. Gelişimimize fayda sağlaması açısından sizlerin ağzından çıkan her kelime, bizim gibi çaylak pilotlar için altın değerinde. Dolayısıyla birşeyler öğrenmek adına size çok basit gelebilecek veya cahilce sorular soruyor olabiliriz.(en azından kendi adıma) Herşeyi de Google amcadan öğrenemiyoruz napalım😁
    Lastik olayında dediğin gibi aşınmış lastiklerle yarışa başladım. Onun için ilk bir kaç tur pite girene kadar virajlarda çoğunlukla dışa taştım. Şu anda araç ayarlarını oturtmaya çalışıyorum. Mantığını yavaş yavaş çözüyorum. Olacak inşallah.

    Video kalitesi olayı da dediğim gibi üç kere şıkıştırdım sanırım ondan kaynaklanıyordur. Bu video çekme, işleme ve youtube' a yükleme de ayrı bir olaymış. Boyut fazla olunca yükleme saatler alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu neti bi baplarsa ttnet bende videoyu yüklicemde yok adamlar ısrarla port yok diyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lasthero41 kullanıcısına yanıt
    Hangi kontrol cihazını kullandığınızı bilmiyorum fakat önerim direksiyon açısını daha az vermeniz olacaktır. Zaten videoda fark etmişsinizdir, viraj çıkışlarında çok fazla direksiyon açısı verdiğinizden dolayı ön lastikleriniz aşırı ısınıyor; bu da kısa vadede sonraki virajda performans kaybına yol açıyor, uzun vadede ise lastikleri aşındırıyor. Özellikle son virajda bunu aşmış gibisiniz, direksiyona yeteri kadar açı verdikten sonra araba zaten dönecektir. Binek arabalardan bu anlamda farkı yok.
  • Beyler bu arada forumu reklam alanı olarak kullandığımın farkındayım ama videomu burada paylaşmak istiyorum. Bundan 6 ay önceki videom sevilmişti çünkü. Assetto Corsa'da BMW M3 E92'yi alıp canlı anlatım yapmıştım araç içi kameradan. Şimdiki araç ise Toyota GT86. Henüz 40 dakikalık ve 4 tur attığım canlı anlatım videosu yüklenmedi ama pistteki en hızlı turumu replay modunda kaydettim. Sabit kamera seçeneğini kullanarak 720p 50fps kayıt yaptım. 9 dakikalık video sıkıştırılmadan, işlenmeden ham 177 MB tuttu sadece. Çünkü sabit kamera kullanınca sonraki karede arabanın geçtiği yerler haricinde değişen piksel olmuyor ve inanılmaz küçülüyor video. Çok güzel kamera açıları var. Arabayı kullanması çok zevkli gerçekten de.



    Hızlı yüklendi araç içi canlı anlatım videosu. Umarım BMW testindeki gibi bir iş ortaya çıkarabilmişimdir. İyi seyirler dilerim. Ayrıca Assetto Corsa'ya sahip olanlar kesinlikle denesin bu arabayı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 7 Ekim 2015; 2:26:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan Özcan

    Hangi kontrol cihazını kullandığınızı bilmiyorum fakat önerim direksiyon açısını daha az vermeniz olacaktır. Zaten videoda fark etmişsinizdir, viraj çıkışlarında çok fazla direksiyon açısı verdiğinizden dolayı ön lastikleriniz aşırı ısınıyor; bu da kısa vadede sonraki virajda performans kaybına yol açıyor, uzun vadede ise lastikleri aşındırıyor. Özellikle son virajda bunu aşmış gibisiniz, direksiyona yeteri kadar açı verdikten sonra araba zaten dönecektir. Binek arabalardan bu anlamda farkı yok.

    Teşekkürler Furkan 👍
    Momo kullanıyorum bozulana kadar bunla devam şimdilik😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.