Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
9
Favori
28.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ligden ayrılan AdiGhe ile ilgili açıklama

    Red Bull pilotu AdiGhe, kendi isteğiyle ligden ayrılmıştır. Kendisine şimdiye kadar bizimle yarıştığı için teşekkür ediyoruz.

    AdiGhe yerine yedek kadrodan pilot alımı yapılacaktır. Lige alınacak pilota 30 Kasım'daki Bahreyn GP'den önce karar verilecektir.

    AdiGhe'nin puanları yeni gelen pilota aktarılmayacaktır. Bu sezon ayrılan pilotların puanlarını aktarmayacağız. Herkes kendi puanıyla sıralamada yer almaya devam edecek.
  • Youtube'de bir çok kez videolarınıza denk gelmiştim şimdi bir kaç gündür forumdaki yazılarınızıda liginizide takip ediyorum çok başarılı gerçekten emeğinize sağlık ligde yarışan arkadaşlara başarılar belki F1 2015 umduğum gibi olursa bende katılabilirim lige.
  • ByCRiMiNaL. kullanıcısına yanıt
    Öncelikle oylama sonucumuz hayırlı olsun. Başka bir şey eklemiyorum. Ayrıca Sorbetto'nun da dediği gibi yukarıdaki yazıyı Ömer abi değil Sedat abi yazdı. Ben yanlış görmüş ve Sorbetto'ya "... Bu ligde kimse elde olmayan durumlardan dolayı diğerlerini mağdur etmeyecek seviyede demişsin Ömer abi ama maalesef yanılıyorsun. Keşke o kadar güzel olsaydı her şey..." diye yazmıştım. Aslında bu söz Sedat abiye doğal olarak. Belki de bu tutumu göremediği, ben haklı çıktığım, yani oylama sonucunda umduğu ve diğer insanlardan beklediği sağduyuyu göremediği için ayrıldı. Şu durumda diyecek söz bulamıyorum gerçekten. Kişisel olarak sürekli bu duruma düşüyorum. Etrafımdaki insanlar benden çok zarar görüyor. Şu an iki taraf da geri adım atmayacağını söylese de 2012 sezonunda benimle sorun yaşayan ve sonrasında ayrılan birisini geri dönmesinde rol oynayabilmiş, bizzat bu durumu geçen sezon yaşayıp iki tarafın da karşılıklı adımlarıyla geri dönmüş birisi olarak hat-trick yapabileceğim görüşündeyim :D Umarım bu hevesimi ne yönetim ne de Sedat abi bu yazıma cevap vererek kursağımda bırakır çünkü ikisinin de bu tutumunu değiştirmediği sürece konuşmamasını rica ediyorum. Zaten olan oldu, benim yazdıklarıma cevap yazmanız en azından şu an yapıcı olmayacak. Bunu istememin tek sebebi ise arayı germemek. Lütfen bu yazdığıma cevap vermeyin.

    @ByCRiMiNaL. Ayrıca çok teşekkür ederim videoları paylaşan herkes adına. Lig yazılarından bahsetmişken hem size hem de genel olarak bir duyuru yapmak isterim. Bir hafta ara olduğundan yazılarımı birkaç gün kaydırma kararı aldım. Bu sayede gelecek yarışa kadar forum boş kalmamış olur. Erkenden yazmanın pek bir anlamı yok.




  • Lige yeni katılan Akin Yolcubal ile ilgili açıklama

    Ligden ayrılan Red Bull pilotu AdiGhe'nin yerine Akin Yolcubal lige dahil olmuştur. Bahreyn GP ile birlikte kendisini aramızda görmeye başlayacağız. Daha önce de belirttiğimiz gibi AdiGhe'nin puanları Akin Yolcubal'a aktarılmayacaktır, yeni pilotumuz lige puansız başlayacaktır.

    Kendisine Red Bull kokpitinde başarılı bir sezon diliyoruz.
  • TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE

    2. YARIŞ MALEZYA GP

    SIRALAMA
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE






    YARIŞ
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE







    PUAN DURUMU-PİLOTLAR
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE






    PUAN DURUMU-TAKIMLAR
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




  • Beyler şuan forumu okudum ve inanılmaz şaşırdım.İşi böyle bir hale getirmek gerçekten büyük başarı ister.Ben bu işlere objektif baktığıma inanıyorum ve başta Ömer e ve Bahattin e ardından Furkan a çok yanlış hareket ettiğinizi en azından benim gözümden böyle gözüktüğünü söylemek isterim.

    Bu gamepad ile direksiyon arasındaki fark bir derecede yani bunu tartışmamalıyız , konuşulmayacak kadar saçma ne avantaj ne dezavantaj gamepad hükmen lider bunu benim ligteki arkadaşlarım nasıl göremiyor??Gamepad kullananlar birlik halde hızlandığınızımı sanıyorsunuz?

    Özellikle yağmurlu geçecek yarışlar için başından beri tutumum , biz çok zorlanacağız ama belki farklı bir heyecan katabilir lige diye çok iyimser bir düşünceye sabittim.Ama gördüm ki , iş oylamaya geçmiş.Bu oylama sonucu tamamen art niyeti açığa çıkarmış yahu arkadaşlar AOR liginde farklı kulvarlarda yarıştığımız Ömer kardeşim seninle ölçtüğüm için belirtmek istiyorum örneği sence tur başına benden 3 sn hızlı olman hemde en az 3 sn çok büyük bir adaletsizlik çok büyük bir avantaj elde etmiş olduğunuz anlamına gelmiyor mu?Yani bu süre tur başına 0.250 saniye değilki ya.Ömer ve Bahattin bunu görüp ardından işte kurallar çerçevesinde karar verdik diyorsunuz üstüne oylama yapılıyor şaka gibi ligin heyecanı kaçar diye yağmur kapatılmıyor :D Biraz kendinize gelirmisiniz ya böyle adaletsiz eğlence olurmu.Tarkan çok güzel anlatmış o kadar hafta sonu için eğlenmek için ayardır falan uğraşacağım ardından birden yağmur gelecek yarışa ve ben diğer sezonlarda tur bindirdiğim arkadaşlardan tur yiyeceğim.Ben bu oylamada çok büyük haksızlık olduğunu düşünüyorum çünkü bu rekabeti değil adaletsizliği getirir beyler kimsede bunun eğlenceli olacağını söyleyemez artık.Hatırlarsınız ki işin başında ben eğlenceli olacağını düşünmüştüm ama olay keyifli bir şekilde bizden tur başına 3 sn çalmaya geldi.

    En büyük sitemim ise Sedat'ın ligden ayrılmanıza neden olmanız , böyle birisini ligin kaybetmesi benim için çok büyük bir kayıp sizin içinde ayıp.Mücadelelerde bile saygısını gösteren bu iyi insanın ligden ayrılışına seyirci kalmanız beni çok üzdü.Bence tekrar ortak şekilde konuşulup halledilmesi gereken bir konu olarak bakıyorum bu olaya Sedat ın geri gelmesi için hepinizden destek bekliyorum.




  • eagle kullanıcısına yanıt
    Sedat abinin ligden ayrılması gerçekten beni de çok üzdü.Kafama takılan soruları rahatça sorabildiğim, saygı duyduğum birisi kendisi.En yakın zamanda aramıza katılıp tekrar griddeki yerini almasını temenni ediyorum.Hani hepinizi buradan ve steam'dan tanıyorum.Yüz yüze görmüşlüğüm yok kimseyi ama büyüklerime ve küçüklerime karşı kimseye en ufak bir saygısızlık yaptığımı hatırlamıyorum.En baştada dedim şimdi gene söylüyorum.Birbirimizle konuşurken saygı kurallarını unutmayalım.Birbirimizi kırmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada galiba çoğu yabancı ligte hava durumu "clear" olarak ayarlanıyor.
  • umur_sti U kullanıcısına yanıt
    Umur abi,

    Sana cevabımı özelden verdim, her zaman söylediğim gibi özelden konuşmak çok daha yapıcı oluyor, öyle de oldu. Kendisiyle herhangi bir sorunumuz yok. Buradan takip edenlerin bilgisine sunuyorum.
  • Bazen kaybedersin. Ne kadar çabalarsan çabala, ne kadar adanmış olursan ol... Varlığına güveneceğin birileri, geleceğe dair bir motivasyon ararsın. Bunları sadece bulman yetmez; her gün tekrar hissetmek istersin. Eski haline dönmek istemezsin. O rasyonel, soğuk, hiçbir şeye ihtiyaç duymayan insan uzakta kaldı sanırsın. O insanın daha iyi olduğunu bilirsin ama huzuru hissetmek başarıdan ve ego tatmininden daha ağır basar.

    Neredeyse iki yıl olacak bu lige dahil olalı. Birçok iyi arkadaşlık edindim burada. Hayatımda da bu iki yılda çok şey değişti. Her insanın yaşadığı gibi inişlerim ve çıkışlarım oldu. Birçok insan girdi hayatıma, çoğu da çıktı tekrar. Çok değerli birkaç insan bana daha da yakın oldu: Çocukluk arkadaşlarım, canımdan çok sevdiğim kuzenim gibi.

    Bu ligde de çok değerli insanlar var. Muhabbetimizin çok iyi olduğu, saygı sınırlarını hiç aşmadan gayet güzel mücadele ettiğim özellikle birkaç insan var. Onlardan birisiydi Sedat abi. Yarışma nedenlerimden biriydi. Şurada adam gibi muhabbetimin olduğu birkaç kişiden biri. Diğerleri de şu anki ve geçen sezonki takım arkadaşım. Yarışma nedenlerimden birisi gitti. 3-1=2 etmiyor maalesef. Tarkan abi ve Umur abi de aynı şekilde düşünüyorlar biliyorum. Ne oyuna girecek motivasyonum ne de ligde kalma isteğim kalmıştı şu saate kadar.

    Beni en çok kıran şey de bazı insanların Umur abinin de dediği gibi “art niyetli” olmasını görmüş olmam. Tekrar tekrar alıntılıyorum Platon’dan: “Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar.”

    Ayrılma yazım olduğunu düşündünüz değil mi? Hayır. “3-1=2 etmiyor.” demiştim. Evet. 3-1=3 ediyor hala. Onun gitmesi benim kaybettiğim motivasyonu tekrar bulmamı sağladı. Çünkü insanların arasına daha net sınırlar koydum. Umarım bir pistte galibiyet alabilirim ve ona hediye ederim buradan.

    Bundan sonra daha az etkileşimde bulunan, daha sinirli, daha agresif, daha acımasız bir tutum sergileyeceğim. Pistte kuralların izin verdiği her şeyi yapacağım. O eski soğuk insan geri dönecek. Madem oylama kararından herkesin niyetini anladık, oyunu kurallarına göre oynayacağım ben de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 23 Kasım 2014; 17:34:37 >




  • Yarışın Ardından: Malezya GP

    Ne yarıştı ama. Özellikle ön bölümdeki eksikliklere rağmen lig tarihinin en büyük mücadelelerinden birine ve hemen hemen her pozisyon için baştan sona bitmek bilmeyen bir savaşa tanıklık ettik bu yarışta. DaRK LoRD aynı geçen sezon olduğu gibi yarışı Furkan Özcan’ın az bir farkla önünde bitirerek galibiyeti alırken podyumun son basamağını liderliği son turlarda kaptıran Sorbetto aldı.

    Sıralamalarda beklenen oldu ve Furkan Özcan önemli direksiyon kullanan rakiplerinin birkaçının da yokluğunda pol pozisyonunu bir kez daha almayı başardı. AdiGhe Furkan Özcan’ın sadece 0.240 saniye arkasında olmasına rağmen kendisine ancak 4. Sırada yer bulabildi. Bu iki ismin arasına EmreKirac ve DaRK LoRD girebildi ve kalkışta Furkan Özcan’ı tehdit edebilecek bir pozisyon elde etmiş oldular.

    Kalkışta tahmin edildiği gibi Furkan Özcan liderliğini koruyamadı ve ilk turlarda da temposunu bulamayarak DaRK LoRD, Sorbetto ve EmreKirac’a geçildi. Ardından bu üçlü arasında liderlik mücadelesi başladı ve pitlere kadar da devam etti bu mücadele. Pitlerde Furkan Özcan yüzünden zaman kaybeden DaRK LoRD liderliği Sorbetto’ya kaptırdı ve bu iki liderin arasındaki mücadele yarışın sonuna kadar devam etti. Sorbetto sondan bir tur önce ufak bir lag sorunu ve ardından gelen bir blokaj yaşayınca pist dışına çıktı ve yarış galibiyetine giderken podyumun son basamağına razı olmak zorunda kaldı. Yarışta 4.lük mücadelesi ise yarış temposunda liderlerden biraz geride kalan AdiGhe’nin son turda, seçtiği lastik stratejisi ile liderlik mücadelesinden uzakta kalan EmreKirac’ı geçmesiyle belirlendi. 6. sırayı eski performansından uzakta günler geçiren SLaYeR KiNG elde ederken güçlü ve istikrarlı bir performans bulmayı başaran ve orta gruba liderlik eden tarkanbeyaz kendisine 7. sırada yer buldu.

    Bu yarışta şahsi olarak benim de kendimi hatalı bulduğum bir konu hakkında bilgilendirme yapmak istiyorum. Yarışın heyecanıyla finiş çizgisini geçtiğimiz anda konuşmaya başlıyoruz ve bu yarışı halen bitirmemiş pilotların dikkatini dağıtıyor. Her şeyi bir kenara bırakırsak, bir saygısızlık yapmış oluyoruz bu insanlara. Bundan dolayı bu konuda hepimizin gelecek yarışlarda daha hassas olacağına inanıyorum.




  • Basın Toplantısı: Malezya GP

    S: Yarış başında Sorbetto ve DaRK LoRD'un temposuna yetişemiyor gibi gözükmene rağmen liderlerden kopmadın ve son turlarda Sorbetto'nun yaptığı hatayla 2.liği aldın. Gamepad kullanıcılarının avantajlı olduğu bu pistte liderleri kovalarken motivasyonunu nasıl yukarıda tutmayı başardığını öğrenebilir miyiz?

    Furkan Özcan: Sıralamada yapmam gereken şeyi biliyordum ve bunu yaptım. Pol pozisyonundan başladığım yarışta bir şekilde ilk sektörde liderliği koruyup tutulamaz olduğumu düşündüğüm ikinci sektörde önüm açık bir şekilde ilk olarak hava koridorundan, ardından DRS alanından çıkacaktım. Fakat pist sıcaklığının tahminlerimden düşük olması ve startta 3. sıraya kadar gerilemem kirli havada ikinci sektör avantajımı yok etti ve beni direksiyonla çekiş anlamında büyük sıkıntı yaşadığım son sektörde kolay lokma haline getirdi. 4. sıraya kadar geriledim. Fakat pist üzerindeki, dolayısıyla talihim üzerindeki bulutlar da kalkınca lastikleri çalıştırabilip liderlerle aynı tempoyu tutturdum. Motivasyonu korumak için ise yaptığım tek şey var: Kendimle yarışarak sınırlarımda sürmek. Eğer aracımın, pistin ve direksiyonumun bana sağladığı maksimumu alabiliyorsam yapabileceğimi yapmışım demektir ve bundan büyük bir motivasyon da bilmiyorum. Ve biliyorum ki bu maksimum potansiyel, sürüş yeteneğimle birleştiğinde büyük bir güç haline geliyor. Umarım bunu biraz daha adil bir pistte de sergileyebilirim.

    S: DaRK LoRD’dan pitte aldığın liderliği son turlara kadar bırakmadın ve sondan bir önceki turda yaptığın ufak bir hata sana galibiyete mal oldu. Yarışın genel olarak nasıl geçtiğini anlatabilir misin? Ayrıca Furkan Özcan’ın kayıtlarında Dark LoRD sana arkadan temas etmiş gibi gözüküyor. Çarpmayı hissettin mi yoksa kişisel hata mı olduğunu düşünüyorsun? Galibiyete bu kadar yaklaşmışken onu kaybetmenin hayal kırıklığını tanımlayabilir misin?

    Sorbetto: Yarışa başlamadan önce bu pistte hızlı olduğumu biliyordum. umur.boyaci ve Cem Bolukbasi gibi iki hızlı pilotun yarışa katılamayacaklarını açıklamalarıyla birlikte yarış zaferine olan inancım daha da arttı. Sıralama turlarında yine iyi bir performans sergileyemedim. Her zamanki gibi tek tur performansım yarış hızıma göre çok aşağılarda kalmıştı. Yarışa 5. sıradan başladım. İyi bir start alıp Furkan Özcan'ın arkasına yerleştim. Birkaç tur Furkan Özcan'ı takip ettikten sonra ilk virajlarda güzel bir atakla kendisini geride bıraktım ve 3. sıraya yükseldim. Daha sonra EmreKirac yavaşladı ve DaRK LoRD'la yarışın sonuna kadar sürecek 1.lik mücadelemiz başladı. İlk pitlere kadar DaRK LoRD'un arkasına başarıyla tutundum. Elimden geleni yaparak farkı 1-2 saniye civarında tutmayı başardım. İlk pitlerde Furkan Özcan engeline takılan DaRK LoRD zaman kaybetti ve pitten önde çıkan ben oldum. Yanılmıyorsam 10. turda liderliği almış oldum, 27. tura kadar müthiş bir konsantrasyonla hata yapmadan son derece istikrarlı ve hızlı bir şekilde yarışı lider götürdüm. DaRK LoRD'un DRS açmasına izin vermedim, yarışı kontrol altında tutuyordum. Ancak 27. turda, yarışın bitmesine az bir süre kala ufak bir lag girdi ve oyunum yarım saniyeliğine dondu, oyun tekrar kendine geldiğinde fren noktasını kaçırmıştım. Orada heyecanlandım ve frene yüklenirken dönmeye çalışıp lastikleri kilitledim. Furkan Özcan'ın da beni geçmesiyle 3. sıraya gerilemiş oldum. DaRK LoRD'un teması yoktu, kendi kaydından da yarışı izlediğimde bir temas göremedim. Kişisel bir hata da sayılmaz, tam frenaj noktasında lag girmesi şanssızlığım oldu, o noktada aracı daha iyi toparlayabilir ve DaRK LoRD'un önünde kalmayı başarabilirdim, yapamadığım şey bu oldu. Kısacası galibiyet ellerimin arasından uçup gitti. Ancak yapabileceğim pek bir şey de yok gibiydi. Elimden geleni yaptım, yaşadığım şanssızlığa kadar elimden gelenin en iyisini yaparak 17 tur lider gitmeyi başardım. Hepinizin bildiği gibi ligimizde çok iyi pilotlar var, gerçekten böyle bir ligde yarış galibiyeti almak çok güzel olurdu. Ancak artık yarış geride kaldı, podyumun gecikmediğini düşünerek teselli olmaktan başka yapacak bir şey kalmadı.

    Not:Bana sorulan soruyu Sorbetto sormuştur. Kendisine teşekkür ediyorum. Bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 10 Aralık 2014; 19:49:12 >




  • Haftanın Oyuncusu: DaRK LoRD

    3. sırada başladığı ve liderliği pitlerde kaybettiği yarışta Sorbetto’nun son turlarda yaptığı hata ile liderliği tekrar alan ve baştan sona hatasız bir yarış geçiren DaRK LoRD haftanın oyuncusu seçilmiştir. Bu performansından dolayı kendisini tebrik ediyoruz.

    Ayrıca en hızlı yarışını geçiremese de direksiyonuyla dezavantajlı olduğu bu pistte büyük bir mücadele sergileyen ve ne yazık ki ligimizdeki son yarışına çıkan AdiGhe'yi şahsen ayrı olarak tebrik ediyorum. Umarım kendisini yarışlarda olmasa da her an pistlerde görmeye devam ederiz.

    DaRK LoRD: 5
    Sorbetto: 3
    AdiGhe: 3
    EmreKirac: 1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 3 Aralık 2014; 16:04:34 >
  • Sıradaki Yarış: Bahreyn GP


    Sezonun üçüncü yarışı olan Bahreyn GP’si ilk defa bu sezon gece koşulacak. Ligde tansiyon gitgide yükselirken psikolojik olarak üstünlük sağlamak için çoğu pilot sezonun bu kritik yarışında elinden gelenin en iyisini yapacaktır.

    Önceki pistlerin aksine, bu pist neredeyse tamamen frenleme ve çekiş üzerine kurulu. En yüksek downforce isteyen ikinci sektör bile aerodinamik tutunmadan çok mekanik tutunma istiyor. Pistin herkes için zor olan en belirgin faktörü yüksek bordürleri. Özellikle viraj çıkışlarındaki bordürler bu sezonun yüksek torklu araçlarıyla beraber büyük bir risk taşıyor. Bordürlerden çıkışta kaçınarak düzgün bir tutunma sağlamak tur zamanına çok etki ediyor. Ayrıca frenleme esnasındaki denge de viraj çıkışında çok etkili olduğundan pilotlar frenleme esnasında mümkün olduğunca az arkadan kayma isteyecekler. Çünkü zaten bazı pilotlar için gayet zor olan çekişi tutturma çabası dengesiz bir araçla daha da zor hale geliyor. Ayrıca, özellikle ana düzlükte hava koridoru çok etkili ve bu yüzden takip daha kolay. Böylece pilotların birbirinden ayrılmaları daha zor olacak. Buna rağmen uzun süre kirli havada kalmak araçların motorlarında ısınma sorunlarına yol açabiliyor ve geçiş hemen hemen imkansız hale geliyor bu ısınma sorununun sonucunda oluşan performans kaybıyla.

    Bu yarışta Avustralya’da kullanılan lastikleri görüyoruz. Option lastiği olarak yumuşak, prime lastiği olarak ise orta hamur kullanılacak. Prime lastikler geçen iki yarışta olduğu gibi yine kelimenin tam anlamıyla rezil durumdalar. Çoğu pilot bu sezon prime lastiği çalıştıramamaktan şikayetçi. Yarışta 2 pit stop bekleniyor. Belki de prime lastiği kullanmamak isteyenler birkaç tur prime ile gidip yarışın tamamını 3 set option lastik ile tamamlamak isteyebilirler. Bu tabii ki tek başına giderken daha yavaş bir strateji ama trafikteyken daha avantajlı olabilir. Sınırlayıcı lastikler önceki yarışta olduğu gibi yine arka lastikler. Böyle bir çekiş pistinde arkadaki aşınmayı kontrol altında tutmak hayati öneme sahip olacak gibi.

    Pilotlarla ilgili yorumlara gelecek olursak, şampiyona lideri DaRK LoRD ve EmreKirac yine en hızlı isimler olacak gibi. Sorbetto, umur.boyaci ve Furkan Özcan ise bu isimleri takip edecek muhtemelen. tarkanbeyaz ve ysag|Ali de bu liderlerin hemen arkasındaki grupta yer alacak gibi. Özellikle Furkan Özcan ve umur.boyaci’nin sıralama performansı iyi olsa da yarışta ağır araçla ve aşınmış lastiklerle çekişi bulmakta çok zorlanıyorlar. Bu zaten sezon başından beri çoğu direksiyon kullanıcısının canını ciddi anlamda sıkan bir sorun. Ayrıca geçtiğimiz yarışın ardından ligden ayrılan AdiGhe’nin yerine RB10’nun koltuğuna Akin Yolcubal oturacak. Ona da buradan iyi şanslar diliyoruz ilk yarışında.

    Bir haftalık boşluktan sonra kaldığımız yerden devam edeceğimiz Bahreyn GP’si kesinlikle çok yakın mücadelelere sahip olmaya aday. 30 Kasım Pazar akşamı saat 21:15’te görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 2 Aralık 2014; 19:05:54 >




  •  TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE

     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 30 Kasım 2014; 23:29:39 >
  • Lige geri dönen AdiGhe, ligden ayrılan Cem Bolukbasi ve sonlanan canlı yayın uygulaması hakkında açıklama

    Cem Bolukbasi, kişisel sebeplerden dolayı ligden ayrılmıştır. Maalesef bizlerle yarışmaya devam edemeyecektir.

    Dolayısıyla canlı yayın maceramız kısa sürmüştür. Canlı yayınları Cem Bolukbasi yaptığı için bundan sonraki yarışlarda canlı yayın hizmeti sunamayacağız. Takipçiler ligi YouTube videolarımızdan izlemeye devam edebilirler.

    Yönetimle sorun yaşayan ve ligden istemediğimiz bir şekilde ayrılan AdiGhe, birçok kişinin de arabuluculuk yapmasıyla yönetime sorunlara daha yapıcı bir şekilde yaklaşacağının garantisini vermiştir, buna karşılık yönetim de aynı sorunların yaşanmaması halinde daha uygun bir tavır sergileneceğinin garantisini vermiştir. Dolayısıyla AdiGhe lige geri dönmüştür.

    AdiGhe Red Bull takımında yarışmaya kaldığı yerden devam edecektir. Red Bull takımında 1 yarışlık AdiGhe'nin yerini doldurmuş olan Akin Yolcubal, McLaren'da Cem Bolukbasi'nin koltuğuna geçecektir.

    Tüm bunların yanında ligimizde yaşanan sorunların temeline baktığımızda hep aynı hatayı görüyoruz. Kimle sorun yaşıyorsak problemi önce özelden ilgili kişiyle paylaşıp çözüme ulaşmamız gerekiyor, forum veya yarış lobisi gibi public ortamlarda dile getirilen sorunlar inanılmaz bir şekilde büyüyebiliyor, bunun sonucunda da istemediğimiz ayrılıklar yaşanabiliyor. Dolayısıyla herkesi bu konuda uyarıyorum, sorunlarınızı önce özelden paylaşın, çözüm sağlanamazsa lig adminlerini araya sokun. Public ortamlarda sorunları dile getirmeyi son çözüm olarak görün ve bunların sonucunda meydana gelebilecek aksaklıkların sorumluluğunu da üzerinize alın.

    Lig kadrosundaki değişikliklerin ligimiz için olumlu değişiklikler olduğunu düşünüyor, Cem Bolukbasi arkadaşımıza şimdiye kadar bizlerle olduğu için teşekkür ediyor, AdiGhe'ye aramıza tekrar hoşgeldin diyor, Akin Yolcubal'a ise yeni takımında başarılar diliyoruz.




  • Lig için birçok zaman konuştuğumuz "rekabetten çok daha fazlası" tanımı yine kendini haklı çıkardı.

    Kesinlikle olmaz dediğimiz şeylerin de bir sınırı varmış meğer. Sınırı aşmaya çalıştığınız da, dostlarınız kolunuzdan tutup sizi geldiğiniz yere geri atıyormuş.

    Öğrenmenin yaşı yoktur. Bunu bana yeniden hatırlatmak için nazlı gelin edasıyla, her açıkları kapıyı burun kıvırmama rağmen bıkmadan usanmadan çabaladıkları için iyi ki varsınız Tarkan, Umur ve Furkan.

    Uzlaşmak hayal dediğimiz fikirlerimiz de, karşındaki kişiyi ön yargısız dinleyene kadar sürüyormuş. Teşekkürler Ömer.

    Üzüntüsünü ve temennisini sürekli hatırlatan Bulut'a da teşekkür ederim.

    Dediğimiz gibi rekabetten çok daha fazlası.






  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 1 Aralık 2014; 18:19:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birlik beraberliğimizi tekrardan kurduğumuz için mutluyum beyler bende Sedat ve Ömer'e ayrıca teşekkür ediyorum , Tarkan'ı Furkan'ı ve beni kırmadıkları için.


    Bahreyn yarış videolarımıza göz gezdirdim şimdi

    Slayer King in kamerasında 36:30 dan sonra Furkan ile mükemmel pit çıkışı karşılaşmamızda beni drift ile kenara sürüklediği için kınıyorum buradan Furkan'ı :)

    Dark Lord un kamerasında 01:05 ten sonra Benim sert bir darbem geliyor , burada ondan özür dilerim.Herhalde internet bağlantılarımızdan dolayı benim kameramda temas bile söz konusu değildi , hatta çekiştiğimiz için frenajda blokaj yaşadı herhalde diye düşünmüşlüğüm vardır tekrar kusura bakmasın :)
  • umur_sti U kullanıcısına yanıt
    O anı net hatırlıyorum abi. Yerimi geri verebileceğimi söyledim ama sen devam etmemi söyleyince ben de devam ettim. Bundan dolayı teşekkür ediyorum :D Sonraki tur da yerini gayet rahat bir şekilde geri aldın zaten. Yarış sonrası yazımda o olay da dahil olmak üzere galibiyeti getiren birçok şeyi yazacağım. Özellikle takım halinde çalışmamız ve birbirimize takılmadan zaman kaybetmememiz bizi son sette liderlik mücadelesinde tuttu. Tabii ki bariz bir şekilde bizden hızlı olan Emre'nin de düşmesi bunda etkili oldu. O pit çıkışı talihsizliği olmasaydı muhtemelen sonraki turlarda da sürecekti bu mücadele. Diyeceklerimi "Yarışın Ardından" yazısına bırakıyorum şimdilik. Umarım diğer yarışlarda da bir şekilde ilk iki sırada mücadele veririz. Sezonun ilerleyen zamanlarında takım arkadaşı olarak ilişkilerin gerileceğini düşünenlerin sayısı bir hayli fazla; ama biz geçen sezon birbirimize aşırı takılmanın cezasını senin ya da benim elimde olan birçok galibiyeti başkalarına hediye ederek çektik galiba. Elbette ikimiz de günün sonunda kazanan taraf olmak istiyoruz ve kaybettiğimizde hırslanıyoruz ama bunu karşılıklı olarak zarar göreceğimiz bir hale dönüştürmeyeceğimizden eminim. Umarım bu mutual ilişki sezon sonuna kadar devam eder.

    Ayrıca Fırat abinin yarışını izliyorum da, senin sesini kapatmış abi. Ona da bir cevabın olacak galiba :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 2 Aralık 2014; 17:01:47 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.