Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
9
Favori
29.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haftanın Oyuncusu: umur.boyaci

    Monza’da takım arkadaşı Furkan Özcan ile girdiği zorlu birincilik mücadelesinden galibiyetle ayrılan umur.boyaci haftanın oyuncusu seçilmiştir. Başarılarının devamını diliyoruz.

    umur.boyaci: 5
    EmreKirac: 2
    ysag: 2
  • Biraz geç oldu. Beklediğini bildiğimden öncelikle Ömer'den gecikme için özür dilerim. Bahattin ile başlarda prime lastiklerimizle güzel bir mücadelemiz oldu biraz da lastikleri erken bitirmemize neden oldu diyebilirim.. Hızlı olduğum Silverstone'da nasıl ayarları seçmeden yarışa girdiysem burada da strateji ekranında pitstoplardan birini kaldırırken option lastiği kaldırmam ve akabinde 2 prime lastiğin seçili kalması nedeni ile yarışımı kendi kendime 2. kez sabote etmiş oldum.. ve yarışa daha fazla devam edemedim çünkü yarışta tamamen kontrolü kaçırmış ve bu, anlık hezeyandan ötürü tamamen kontrolsüz, refleksif sürmeye ve fren noktalarını kaçırmaya virajları kesmeye başlamıştım.. daha fazla devam etmek sinirime sinir katacağı için yarıştan ayrılma seçeneğini devreye soktum..

    Ömer'e penaltı aldırdığım yerde yarış içinde bir suçum olduğunu hiç düşünmediğim için bu konu da çok durmamıştım. hatta çok erken atak yaptığını ve biraz agresif davrandığını ama yarış içinde lastikleri bitik araç arkasında vakit kaybetmeme isteği ile olduğunu düşünmüştüm. açıkçası kendine penaltı aldırıp bana da hem dışarı çıkmama ve biten lastikleri daha da bitirerek virajlarda performansı minimuma inip dönme adına pek bir fayda sağlamayan lastiklere neden olmasına rağmen çok sakindim.. Bunları anlatmamın nedeni yarışı terk etmemin nedenlerinden biri bu değildi. Dediğim gibi kendi yarışımı sabote etmem beni çileden çıkartan olaydı.

    Açıkçası ilk aklımdan geçenler fren noktasını kaçırdığı ve bana temas ettiği benim de bordür tarafından içeri çekildiğim düşüncesi idi. ama baktığımda darbe sonucu dışarı çıktığım ve benim yaptığımın sadece virajı alma isteği olduğunu görmem oldu. virajın yapısı gereği içerde olmak orada tüm avantajımı kaybettirip rakip pilota viraj senindir ben burada durmak zorundayım dedirten bir hal yaratır. orada apeksi tutturmak için yapmam gerekeni yapmışım gibi geldi.. tabii bu benim yorumum ve genelde herkes kendinden yanadır.. Bu yüzden hatam varsa özür dilerim..






  • tarkanbeyaz kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun Tarkan abi, bu yarıştan daha iyi bir sonuç elde edebilirdin. Şanssızlıklardan kurtulamadığın bir yarış olmuş.

    Aramızdaki temasa gelince, yaptığın açıklamaya bakılırsa düşüncelerinde herhangi bir değişiklik olmamış, ancak ben de videoyu şimdi izledim ve temasın lag sorunundan kaynaklanmadığını gördüm. Temasta dışarıda bana yeterince yer bırakmadığını çok açık bir şekilde görebiliyoruz. Ayrıca yaptığım atakta herhangi bir agresiflik olduğunu veya seni geçmek için acele ettiğimi de düşünmüyorum. O virajı senle temas yaşamadan dönebilirdik, ancak ben senin yanındayken sen yarış çizgisinde kalmaya çalışınca bana sağ tarafta yer kalmıyor maalesef. Videoyu 24.57'de durdurursan, aracının pist üzerindeki yerine ve sağ dikiz aynanda aracımın yansımasına bakarsan sen de göreceksin bunu. Dolayısıyla sağ lastiğim çime çıkıyor ve fren anında lastikler kilitleniyor. Sonrasında temas kaçınılmaz oluyor, ben ceza alıyorum, senin lastikler iyice aşınıyor. İkimizin yarışı da ciddi şekilde etkileniyor. Olayı değerlendirmek isteyenler 24.50'den sonra videoyu izleyip görüşlerini bildirirlerse sevinirim. Tabii bu değerlendirmelerin objektif olmasını önemle rica ediyorum. Ben kendi açımdan eminim ama Tarkan abi de kendini savunduğuna göre hata yapıyor olabilirim, herkes görüşünü bildirsin ki doğruları öğrenebilelim hep beraber.

    Ne olursa olsun sen sevdiğim bir arkadaşımsın, abimsin. Hal böyle olunca insan bir özür bekliyor, ilk anda gelmeyince de kırılıyor. Sezonun ilk yarışı olan Avustralya GP'sinde de bir sorun yaşamıştık ve yine özür dilemek yerine kendini savunmuştun. Burada da aynısı olunca açıklama yapmak zorunda kaldım. Sadece yaptığımız hataların farkında olalım ki tekrarlamayalım, bu ben de dahil herkes için geçerli.

    Yine de özür dilediğin için teşekkür ederim, yarış geçti gitti zaten. Umarım sen de kendi yarışını sabote etme hobine son verirsin en yakın zamanda




  • Selam beyler,

    Tarkan ile Omer'in yaris temasini izlemistim dun.Fakat siradan bir yaris temasi oldugunu dusunuyorum ama boyle olmasi hatali birinin olmadigini gizleyemez tabi.

    Tarkan'in viraja yaklasirken sag arka tarafta once bosluk birakip Omer'in girmesine musade edip ardindan viraj icin kendine iyi cizgi yakalamak adina Omer'i pist sinirlarini cikmaya zorlamasini gordum ben video da aslinda tartismaya acik bir pozisyon yok gibi duruyor cunku video var.Zaten Tarkan yanlis cizgi sectigini kabullenmisti konuyu gorustugumuzde.İkiniz adinada uzuldum cunku ikinizde yara almissiniz temastan dolayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basın Toplantısı: İtalya GP

    S: Öncelikle son zamanlarda yükselen formun ve aldığın galibiyetlerden dolayı kutlarız. Yarış boyunca takım arkadaşın Furkan Özcan ile çok yakın bir mücadele içindeydiniz ve hemen hemen hiç hata yapmadan finiş çizgisini ilk sırada görmeyi başardın. Yarışın özetini bir de senden dinleyebilir miyiz?

    umur.boyaci: Yarış benim beklediğimden daha iyi başladı. Gamepad ve klavye kullanan arkadaşların startta yanımıza geleceklerini düşünüyordum ama piste yayıldık ve güzel bir alan savunması yaptık. Yarışın tamamını aynalarımı kontrol ederek geçirdim. İlk turdan itibaren Furkan Özcan çok yakındı ve DRS açıldığında avantaj elde ediyordu. Fazla yakıt harcayarak iyi bir savunma yaptım, minik temaslarımız bile oldu ama ikimiz de risk alarak mücadele ettik. Ne mutlu bana ki atak için kendini gösterdiğinde ne yapacağını bilen biri ile mücadele ettim. Baştan sona kovalamacayla bitirdik yarışı. Böyle durumlarda önde olmak daha fazla stres getiriyor ama iyi başa çıktığımı düşünüyorum. Takım içi kararlarımızda Mercedes'in uyguladığı “öndeki pilot ilk stratejiyi belirler” kuralını benimsedik ve bu yarışta da uyguladık. Pitten çıktığımda DRS’den kurtulmuştum ama 1 tur daha eski lastiğin ne zaman tur zamanımda fark edileceğini bekliyordum. Yarışın son turlarına doğru lastiklerim her tur çok az da olsa Furkan Özcan’a geçit vermeye başladı. Zaten çok yakında olduğu için DRS mesafesine girmişti. Neyse ki yakıt saklama konusunda tedbirimi aldım ve güvenli bir aralık bırakmayı başardım.

    S: Bu sezon takım olarak üst düzey bir performans gösterdiniz ve kalan 6 yarışta toplayacağınız 72 puan size şampiyonluğu getirecek. Sıradaki yarış olan Singapur GP’sinde Mercedes olarak takımlar şampiyonluğunu alma ihtimaliniz de var. Sezonun geri kalanında hem hangi takım ve pilotları tehdit olarak görüyorsun?

    umur.boyaci: Mercedes'i bu yüzden almamıştık aslında ama sezonu gerçekteki gibi lider götürmek keyifli. En güçlü rakibim Furkan Özcan, bu sezon zaman zaman benden daha hızlı arkadaşlarımı gördüm. Beni geride bırakabildiler fakat performanslarını sürdüremeyenler oldu. Özellikle DaRK LoRD, Sorbetto, AdiGhe ve SLaYeR KiNG beni hayal kırıklığına uğratan arkadaşlar. Çok hızlılar fakat fazlasıyla istikrarsız gördüm onları.


    S: Sezon ortasından itibaren hızlanan takım arkadaşın Monza'yı pol pozisyonu ve yarış galibiyetiyle noktalayarak puan farkını yeniden bir yarışın altına düşürdü. Sezonun bitmesine 6 yarış kala, şampiyonluğun gidişatı hakkındaki düşüncelerin nelerdir? Şampiyonu hangi faktörlerin belirleyeceğini düşünüyorsun?

    Furkan Özcan: Evet, takım arkadaşım sezon ortasından itibaren hızlandı. Kanada ve Almanya’yı çeşitli sebeplerden kaçırmam da kendisinin birden 36 puan birden yaklaşmasını sağladı. Bir nevi kanın kokusunu aldı yani. Şimdi puan farkı çok az. Gerçekten şampiyonun kim olacağını söylemek çok zor. 20 puan ihmal edilecek kadar küçük çünkü. Bir bağlantı sorununa bakacağını düşünüyorum. Momentumu yakalayan kazanacak gibime geliyor. İtalya’da hızlarımızın ne kadar yakın olduğunu gördük çünkü. Buna rağmen ben kendimde eski performansıma göre gerileme görüyorum. Bu gerileme Macaristan’da tavan yapmıştı. Belçika’da ve İtalya’da toparlanmış gibi olsam da makineleşmiş sürüşümden uzaklaştım. Özellikle Çin, İspanya, Avusturya ve Büyük Britanya’daki gibi sürmem lazım. Bu performansımı tekrar bulduğum anda tekrardan rahat galibiyetler alacağımı düşünüyorum. Umarım en kısa sürede bulabilirim. Tabii takım arkadaşımın da cebinde hiçbir şey saklamadığını varsayarak/umut ederek konuşuyorum. Uzun lafın kısası; bağlantı sorunlarından uzak duran, potansiyelini yansıtan ve momentum yakalayan kazanacaktır.


    S: Bahreyn, Çin, Kanada ve İtalya gibi uzun düzlükleri ve sert frenlemeleri olan her pistte çok iyi performanslar sergiledin. Bu pistlerde diğerlerinden seni ayıran özelliklerin neler? Bunu tüm pistlere yaymak için bir planın var mı? Sezonun kalanında bu ve bundan daha yüksek sıraları görebilecek misin sence?

    EmreKirac: Sert frenlemeli virajları sevmemin nedeni çizgide kolay kalmam ve rahat hissetmem. Bu pisti bu yüzden seviyorum. Ascari ve Parabolica’da direksiyon kullanıcılarına göre gamepadli oyuncuların sıkıntı çektiğini düşünüyorum (özellikle Ascari’de). Bundan sonraki hedefim tabii ki 3.lükten ileri gitmek ve AdiGhe, Sorbetto gibi pilotları geçebilmek. Tabii yağmur yağarsa podyumun tepesinde olabilirim.


    Not: Röportaj soruları için ysag’a teşekkür ederim. Gelecek haftalarda podyuma çıkmayı başarırsam sorularınızı beklerim.




  • Sıradaki Yarış: Singapur GP

    Takvimin en uzun yarışı olan Singapur GP’sindeyiz.

    Singapur GP’sine ev sahipliği yapan Marina Bay pisti aslen Singapur’daki caddelerden yapılmış bir sokak yarışı. Bu nedenle normal pistlere göre daha tümsekli bir yapıya sahip, tıpkı Monte Carlo gibi. Çekişi bulmak gerçekten çok zor. İlk sektörde kısmen daha uzun düzlükler var ve düşük bir aerodinamik ayar geçişin bu denli zor olduğu bir pistte bu bölgede işe yarayabilir. Buna rağmen ikinci ve üçüncü sektör özellikle direksiyon kullanıcıları için o kadar zor ki, pilotlar araçlarının sırf yerle temas ettiğinden emin olmak için bile yüksek bir aerodinamik ayar seçeceklerdir.

    Option lastiği olarak süper yumuşak; prime lastiği olarak ise yumuşak hamurlar tercih edilmiş. Pek sürpriz bir tercih olduğu söylenemez tabii ki. Lastikler arasındaki zaman farkı diğer pistlere göre daha az. Yumuşak hamurlar bir kez daha farkını gösteriyor bu pistte. Strateji seçenekleri ise ilk defa bu kadar fazla. Kendinden çok emin olan pilotlar tek pit stop ile yarışı bitirmek isteyebilirler. Genel strateji ise iki option ve bir prime setinin kullanılacağı 2 pit stop taktiği. Oldukça agresif bir seçenek olarak ise üç option lastiğin kullanıldığı ve prime lastiğin yalnızca 3-4 tur kullanıldığı bir 3 pit stop stratejisi denenebilir. Tabii ki bu seçeneklerin hangisinin en hızlısı olduğunu söylemek çok zor güvenlik aracı girme ihtimalini ve araca verilecek hasarlardan dolayı zorunlu pitlerin yapılacağını düşündüğümüzde.

    Sürücüler arasındaki farklar bu pistte daha fazla olacaktır. Buna rağmen “olağan şüpheliler” umur.boyaci ve Furkan Özcan aşağı yukarı aynı zamanları atıyor gibiler. Hemen arkasından gelen EmreKirac sıralamada bu isimlerle aynı olamasa da yarışta ağır yakıt yükü ile hemen arkalarında, belki de önlerinde olacaktır. Son birkaç yarıştır hem katılım olarak hem de pist üstü pozisyonu olarak biraz kaybolan Tolga Kacmaz’ın da neler yapacağı merak konusu.

    Görkemli bir gece yarışı için 8 Mart akşamı saat 21:15’te görüşmek üzere.




  • TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE 13. YARIŞ ITALY-MONZA GP


    SIRALAMA
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    YARIŞ
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    PİLOTLAR PUAN DURUMU
    [simage][/simage]



    TAKIMLAR PUAN DURUMU
    [simage][/simage]




  • TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE 14. YARIŞ Singapore GP


    SIRALAMA
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    YARIŞ
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    PİLOTLAR PUAN DURUMU
    [simage][/simage]



    TAKIMLAR PUAN DURUMU
    [simage][/simage]




  • Singapur GP'si gerçekten olaylı bir yarış oldu. İlk turlarda ikinci sırada giderken arka arkaya yaptığım hatalar sonucu ceza aldım ve son sıraya kadar düştüm. Ancak bu cezadan itibaren kariyerimin belki de en iyi sürüşünü gerçekleştirdim. Pit stoplardan sonra prime lastik setiyle attığım daha ilk turda ön kanadıma zarar vermeme rağmen 4. sıraya kadar tırmandım. Son turda AdiGhe'nin önümde benimkilerden 1 tur eski aşınmış lastikleriyle aracını yolda tutmakta zorlandığının farkındaydım ve farkı çok hızlı bir şekilde eritmemin de verdiği cesaretle fazlasıyla zorladım, ama öyle böyle değil, gerçekten zorlama işini biraz abartmış olabilirim Haliyle son virajlarda bir ceza daha alarak yarışı 4. sırada tamamlamama rağmen 5. sırada kendime yer buldum. Yine de 14. sıradan tırmanışım bu yarışın benim için kariyerimdeki unutulmaz yarışlar arasına girmesini sağladı.

    Furkan Özcan'ın pit girişinde aracını parçalamasıyla birlikte uzun zamandır ilk defa şampiyonada farklı bir liderimiz oldu. Furkan Özcan ve umur.boyaci arasında son yarışlarda yaşanacak şampiyonluk mücadelesi nefesleri kesecek. Şahsen kendi akıbetimden çok kimin şampiyon olacağına odaklanmış durumdayım. Eminim çoğu arkadaşım da benim gibi düşünüyordur. Bu mücadeleyi biz dışarıdan rahat bir şekilde keyfini çıkararak izleyeceğiz. Ancak Mercedes pilotları için iş çok can sıkıcı bir noktaya geldi. İkisine de başarılar diliyorum, umarım kalan yarışlarda ikinizi de yarışları bitirirken görebilir ve pist üzerindeki mücadelenizi izleyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 9 Mart 2015; 1:15:19 >




  • Sorbetto kullanıcısına yanıt
    Gerçekten talihsizim bu sezon. Bir şey demeyim diyorum ama gerçekten bıktım artık. Bu sezona beklentilerimi çok düşürerek ve sadece podyum hedefleriyle başladım ama beklentilerimin çok üstünde sonuçlar aldım ve iyi bir tempo tutturdum. Kendimi birden açık ara farkla lider buldum. Ama benim için çok fazla kırılma noktası oldu.

    Avustralya'da lider giderken bağlantım koptu. Kanada'da finalimden dolayı yoktum normalde ama okuldan klavye ile katıldım. Onda da bağlantım koptu. Almanya'ya özel sebeplerden dolayı katılamadım. Şimdi de Singapur'da aracımın arkasını anlık kaybetmem sonucunda çok talihsiz bir problem yaşadım ve yarış dışı kaldım. Hepsinde de galibiyete oynuyordum. Özellikle Kanada ve Almanya ipin koptuğu nokta oldu.

    Tabii ki Umur abi de çok talihsizlikler yaşadı. Bahreyn'de ve İspanya'da tekrarlayan direksiyon problemleri ona önemli puanlar kaybettirdi. Bu pistte de yaşadı ama pozisyon kaybetmedi ben de olmadığımdan. Malezya'da da yoktu.

    Bir röportajda kendi hızımdan emin olduğum sürece sonuç ne olursa olsun pek önemsemeyeceğimi söylemiştim. Şimdi geri dönüp bakıyorum ve Umur abinin katılmadığı Malezya yarışını ve direksiyonunda sorun yaşadığı Bahreyn yarışını kendisine veriyorum direkt. İspanya'da da yaşadığı direksiyon sorunları olmasa 2. olarak bitirecekti. Fakat kendi bağlantı sorunlarımı da denkleme dahil ettiğimde şu an eminim ki eşit şartlarda en az 35 puanla lider olabileceğimi biliyorum. Beklentilerimin bu kadar az olduğu bir sezonda Umur abi gibi olağanüstü bir pilota sezonun ilk yarısında bu üstünlüğü kurmam beni gerçekten şaşırttı. Ama şu an momentum kesinlikle ondan yana. Bundan hiçbir şüphem yok. Bu pistte kuru zemin sıralama performansı olarak bu kadar üstünken, gerilerde başladığım sıralamaların ardından Umur abiyle prime setinde 5-6 saniye fark kapatmışken, geç pit yapıp tekrar fark açıldıktan sonra tekrar kapatmaya başlamışken böyle bir kaza yapmam çileden çıkarttı beni. Yarışın başında fren pedalının takılı kaldığını öğrenmemse ayrı şok etti beni zaten. 3. turda DRS'i açtıktan sonra kendi kendine kapanınca anladım. Sıralamadaki anlam veremediğim farkın sebebi bu olabilir belki. Ben tekrar beklentilerimi düşürüyorum. Tekrardan yegane hedefim kendi sürüşüme odaklanmak olacak. Çünkü bu kadar saçmalıkla uğraşmak beni de yoruyor. Avustralya, İngiltere, Singapur gibi avucumun içinde olup kaptırdığım yarışları düşündükçe gerçekten üzülüyorum. Yazık oldu gerçekten.

    Ama kim ne kadar talihsizlik yaşarsa yaşasın, bundan sonra kim kazanırsa kazansın ben şampiyonluğu hak edeceğini düşünüyorum. İkimiz de gerçekten bu sezon şampiyonlar gibi sürdük. Eğer beni birisi mağlup edecekse o Umur abi olmalı zaten. Ancak onun kadar hızlı birisine geçilirsem mağlubiyeti kabul edebilirim çünkü :D






  • Start anında beklemediğim bir şekilde 3 sıra birden yükseldim ve ilk turun içinde 10. sıraya geriledim.Bunun sebebi hemen arkamda Furkan Özcan ve Yusuf Karakaya gibi hızlı pilotların olmasıyd.Bu arkadaşlara savunma yapmaya çalışmam belki bana kırık bir kanat olarak veya pitlerden önce ömrünü tamamlamış lastikler olarak geri dönecekti.Ayrıca pit-stoplar tahmin ettiğimden 1 tur önce gerçekleşti.Bunun sebebi de arka lastiklerin tükenmesi sonucu aracın arkasını kaybetmemdi. Önümdekilerle ve arkamdakilerle mesafeyi tam olarak ayarlamışken 3. turun sonunda aldığım salakça bir penaltı yüzünden son sıraya geriledim.Bu noktada pisti eleştirmeye başlayacağım.Birincisi 19 yarışlı takvimde bu kadar sıkıntılı bir pit çıkışı görmedim. Pit girişi de evlere şenlik.2.si bu kadar çok köşe kesme uyarısının verildiği başka bir pist de hatırlamıyorum.Dünkü yarışta temel amacım penaltı almadan ve kanat kırmadan aracı finişe getirebilmekti.Kanat kırmadım fakat steam bağlantımın kopması nedeniyle 18. turda yarışa veda ettim.Podyuma çıkan ve yarışı bitiren tüm arkadaşları tebrik ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulut1990 -- 9 Mart 2015; 11:51:20 >




  • Diyecek lafım yok. Şu kaçırdığım 4 yarışta olsaydım neler olurdu kim bilir ya. Offff.

  • Beni ısrarla eksileyen arkadaşlar kimler gerçekten merak ediyorum. Bak, burada sürekli konuştuğum insanlarsa art niyetli olmadıklarından, sadece düşünceme katılmadıklarından eksilediklerini anlarım ama iki tane takıntılı arkadaş benim bundan önceki yazdıklarıma da takıldı, bunlara da takılıyor diye düşünüyorum. Hayır, alıp veremediğiniz ne varsa insan gibi kendinizi tanıtıp konuşursunuz. Aranızdan en az birisinin ya ligde yarışan bir pilot ya da ligde yarışan birisinin bir arkadaşı olduğunu tahmin edebiliyorum. Zaten bundan önce de saçma sapan bir argümanla gelmiştiniz. Neymiş, röportajda kendime soru sormuşum ve cevapta kendimi övmüşüm. Tekrardan yazıyorum buraya, bahsettiğiniz röportajda kendimi övmedim. Nerenizle okuduğunuzu bilmiyorum nasıl bu anlamı çıkardıysanız. Ayrıca bana soru soran kimse aşağıya not bırakıyorum ve teşekkür ediyorum.

    Şu Nemesis Prime mıdır nedir, daha yazılan yazıyı okumaktan acizken bana "apachi" diyor. Kullandığı kelimelere(apachi), kullanıcı adına(Nemesis Prime), daha eleştirdiği yazıyı okumadığına(röportajdaki asılsız iddiaları) bakarak senin yaşına veriyorum kardeşim. Yardakçısı da kimse ona da hayatta başarılar diliyorum. Yaptığınız ergenlik, internette anonimliğinizi kullanarak rahatça konuşmanız umarım gelecekte sizin bozuk karakterli bir insan olmanıza sebep olmaz. Ha eğer yaşınız tahmin ettiğim gibi değilse, benden büyükseniz falan gerçekten geçmiş olsun diyorum. Bundan sonra ıslak odunla da dövülseniz düzelmezsiniz.

    Allah'tan şu ana kadarki tüm takım arkadaşlarım, teker tekere yarıştığım çoğu kişi sizin gibi değil. Siz burada egonuzu kendi yöntemlerinizle tatmin etmeye devam ederken, ben de umarım kalan yarışlarda da başta takım arkadaşım olmak üzere pist üzerindeki değerli insanlarla mücadele edebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 9 Mart 2015; 18:28:42 >




  • Sakin olanın kazanacağını sezon sonlarındayız.

    Furkan o şekilde pite girerek kaç sn kazanmayı hedefliyordun..
    1
    2

    sonuç

    25 puan kaybettin..

    Biraz gaz keserek girsen yada daha düzgün bir çizgiden girsen ne olabilirdi..

    Şöyle düşün..

    Seni pist üzerinde geçebilecek kaç kişi var..Üzgünüm beyler ama benim gözlemim tolga ve umur dışında hemen hemen kimse..

    Tolga zaten şampiyonada iddialı değil..

    Kaldı umur..

    23 puan önde geldiğin singapurdan şampiyonada 2. olarak ayrıldın..(hatırladığım kadarı ile)

    Üzgünüm biraz açık konuştum ama..

    Not..Şimdi dikkatimi çekti son düzlüğe çıkmadan evvel rich benzin ayarına geçiyorsun..Keşke pite gireceğin turda geçmese idin diyecem ama..etkisi olmuş olabili belkide..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budfox -- 9 Mart 2015; 19:42:17 >




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Cidden bende merak ediyorum bu konuyu.Yani eksilemekdeki amaç ne.Hatta bu konuyu senden önce dile getirmek istedim ama müsait değildim.Yani bu arkadaş her kimse, artık çıkıp düşüncesini dile getirsin.Konuda gereksiz yere parazit yapmasın.
  • Budfox B kullanıcısına yanıt
    Pit girişinde defalarca o antrenmanı yaptım abi. Aslında burada normalde olduğumdan daha temkinli bile girdiğimi söyleyebilirim gerçek yarış olduğundan. İlk pitimde de düzgün yapabildim ama ikinci pitte nedense bordürden geçerken aracın arkası koptu. Direksiyonu sağa çevirip toparlayınca tekrar sola döndürmek için vaktim olmadı. Sonuçta kendi hatam, talihsiz bir hata ama yapacak bir şey yok.

    Rich'e alma olayı onca turun ardından beynimin refleks haline getirmesi. Hemen hemen her tur aynı yerde Rich'e aldığımdan elim refleks olarak gitmiş olmalı benzin ayarına :D

    Ayrıca, açıkçası biraz bıkkınlık da vardı yarış içinde. Trafikten çıktıktan sonra Umur abiyle farkı çok hızlı bir şekilde erittim ve takım stratejisi gereği bir tur geç pite girince 3-4 saniye kaybettim ilk pitten sonra. İkinci pitte de o kadar zaman kaybetmek istemediğimden aşırı zorlamış olabilirim galiba. Benim merak ettiğim şey sadece Avustralya, Almanya ve Kanada'da pistte olsaydım neler olabileceği. Bu durduk yere bıraktığım ilk 25 puan değil bu sezon yani.




  • Yarıştan önce beklenildiği üzere kargaşalı bir yarış oldu. Sıralama turlarında gelen yağmurla birlikte grid de karıştı. Sıralama turlarında orta sıralardan bir yer tam kaptım derken, yavaşladığım bir sırada arkadan gelenlere yol vermeye çalışırken bir Williams'ın geçmeyerek arkamda durmasıyla birlikte cezayı yedim ve en arkanın bir önünden start almak zorunda kaldım. Yarışta ilk bölümü tamamladıktan sonra option'a geçip zorlamaya başlamamla birlikte 5 turda 4 pitten geçme cezalamı tamamlamak zorunda kaldım. DRS kullandığımız düzlüğe çıkılan hızlı virajda 3 tur üst üste cezayı aldım. Yarışın bundan sonrası için konuşacak bir şey kalmadı zaten.

    Kayıt almada ise hata yapmışım, sadece ses var görüntü yok. Muhtemelen şimdiye kadar ki en keyifli kayıtların birinden mahrum kaldım.
  • Genel bir bilgilendirme yapayım. İki haftalık bir ara olduğundan dolayı yazıları biraz erteleme kararı aldım. Haftanın oyuncusu her zamanki zamanında, Çarşamba'yı Perşembe'ye bağlayan gece yarısı açıklanacak. Hafta sonu yarışın ardından yazısını yazmayı düşünüyorum. Yarışsız bir hafta sonunda forum da boş kalmamış olur diye düşündüm. Röportajı ise gelecek hafta Pazartesi-Çarşamba arası yayınlamayı düşünüyorum. Aslında sezonun sonuna doğru Ömer abiden de birkaç yazı bekliyorum açıkçası pilotlar ve takımlar klasmanındaki çekişmeyle ve olası sonuçlarla ilgili. Bu iki haftalık araya sıkıştırabilirsek gayet iyi olur bence.
  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Furkan,

    Dediğin gibi yap, iyi düşünmüşsün. Forumda hareketlilik sürmüş olur böylece. Hem sen de biraz dinlenmiş olursun.

    Ben Rusya GP'sinden sonraki 1 haftalık arada bir yazı yayınlayacağım. Yani bir sonraki arada, sezonun bitimine 3 yarış kala yayınlayacağım. Başlık da 'Sezon Sonuna Doğru' olacak zaten. Aklımda yani merak etme

    Bir de şimdiden söyleyeyim, eğer şampiyonluk son yarışa kalırsa son yarışın yazılarını ben yazmak istiyorum. Bu hem yazıların objektifliği açısından daha az sorgulanabilir bir durum ortaya çıkaracaktır, hem de sen tamamen yarışa konsantre olabilirsin böylece. Şimdiden bilgilendireyim dedim.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.