Şimdi Ara

Toyotaya cruise control!!! (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
2
Favori
25.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam, çok teşekkür ederim.
    Siz orjinal corolla cruise control dan bahsediyorsunuz değil mi?
    Parçaları nereden alabilirim? Alayım elimde bulunsun, garanti biraz ilerleyince taktırırım o zaman.
    Saygılarımla

    quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Parçaları alın sonrası çok kolay telefon ile bile toyotanın direksiyon airbag ini sökmüş bir elektrikçi ustasına taktırabilirim. Ama servis kesin sorun çıkartır. Garanti konusunda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Parçaları alın sonrası çok kolay telefon ile bile toyotanın direksiyon airbag ini sökmüş bir elektrikçi ustasına taktırabilirim. Ama servis kesin sorun çıkartır. Garanti konusunda

    yakamoz kardeş dizele olur mu yoksa benzinliye mahsus bişey mi bu cc...
  • Opsiyon olarak satılan speckler sonradan takılıyor genelde buna CCde dahil hatta en kolayı. Bu parçalar servisten temin edilebilir. Aslında servis bunları takmayı biliyor ama risk almamak için takmıyor. Garanti konusunda ise ben 0 araca 10 aylıkken LPG taktım. Kısacası opsiyonu olan donanımın alt yapısı hazır oluyor. Mesela opellerde CC kolu takıldıktan sonra tanıtmak gerekirken toyotada taktıgınızda hiç bir şey yapmadan çalışıyor. Eger manuel vites ise CC kolu ve debriyaj şalteri MMT vites ise sadece CC kolu yeterli (kablosu ile brlikte)

    İyi günler
  • Merhabalar,

    Bende AURİS Dizel araç var. Aracı alırken ne elegant'ta ne de opsiyonel olarak hiçbir dizelde CC. yoktu. Acaba bu sonradan takılamayacağını mı gösteriyor?

    quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Opsiyon olarak satılan speckler sonradan takılıyor genelde buna CCde dahil hatta en kolayı. Bu parçalar servisten temin edilebilir. Aslında servis bunları takmayı biliyor ama risk almamak için takmıyor. Garanti konusunda ise ben 0 araca 10 aylıkken LPG taktım. Kısacası opsiyonu olan donanımın alt yapısı hazır oluyor. Mesela opellerde CC kolu takıldıktan sonra tanıtmak gerekirken toyotada taktıgınızda hiç bir şey yapmadan çalışıyor. Eger manuel vites ise CC kolu ve debriyaj şalteri MMT vites ise sadece CC kolu yeterli (kablosu ile brlikte)

    İyi günler




  • Bakarım ben var diye hatırlıyorum belki türkiye speck inde yoktur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamoz54 -- 19 Mayıs 2008; 2:05:20 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Bakarım ben var diye hatırlıyorum belki türkiye speck inde yoktur

    valla gözünün içine bakıyoruz dizelciler olarak. eğer oluyorsa hemen yaptıracağım..
  • Evet,
    dört gözle bekliyoruz

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1drader


    quote:

    Orjinalden alıntı: yakamoz54

    Bakarım ben var diye hatırlıyorum belki türkiye speck inde yoktur

    valla gözünün içine bakıyoruz dizelciler olarak. eğer oluyorsa hemen yaptıracağım..
  • hayret bisi ya. su toyotanin yaptigina bak. musterileri cruise control icin neler yapiyorlar. kor diiL dimi bu toyota? musterilerinin beklentisini bilmiyorsa kapatsin dukkanini. ben bu yuzden vazcaydim toyotadan iste. cruise control ve vsc li bir dizel araci yok! vsc yi gectik cruise controllu dizeli yok! sergilesin araclarini dukkaninda. almiyorum ben ve ben gibiler. markayi tutturmus ya. essek koysam satarim diyor heralde. cok sinirlendim yahu. lex kullanici adli arkadasin cektigi iskencelere bakarmsiniz? dizel toyotalilarin beklentilerine bakarmisiniz? ayiptir ya
  • bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!




  • yeni corolla 1.4 d-4d mmt nin performansı kesinlikle yeterli. bu araç 90hp 190 nm. ve 200 km/h nın üzerine çıkabiliyor.

    d-4d kendi sınıfındaki dizellere hatta çoğu 1.6 benzinliye kafa tutabiliyor.

    ama tabiki şöyle 220 km/h yapabilseydi daha iyi olurdu. rapidin box ları ile sanırım buda mümkün.

    cc olsaydı iyi olurdu ama çokta acil birşey değil.

    mmt vitesin ısındığı yada sorun çıkarttığı yok. sadece biraz otomobil kullanma kültürü gerekli.

    en önemliside toyota servislerinin kalitesi ve toyotanın sorunsuzluğu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!


    Arkadaşım neden bu kadar kendini parçalıyorsun anlamadım, zaten yukarıda yazmışsın, şunuda yaptırsak bunuda yaptırsak fiyatı şuraya çıkıyor diye. Nedeni bu işte, adam bunları koysa fiyatı nerelere çıkacak koymuyor. Pazarlama tercihi.
    Bu müşteriyi aldatma filanda değil, zaten bilinen heryerde yazan gerçekler, alırsın almazsın senin bileceğin iş, ama bu kadar kendini heder etmeni hala anlamış değilim.

    Bu arada söylermisin gerçekten 47000'e neler alinir abi? 407 ve C5, başka?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!


    2 bucuk saat sadece dur kalk yaptim cok sikisik bir trafikte ve manuele hic almadan kullandim hicbir sikinti cikarmadi. Rica ederim MMT vites hakkinda tam olarak bilgi sahibi olmadan konusmayalim. ozellikle yeni kasalarda bazi seylerin gelistirilmis oldugunuda goz onunde bulundurarak konusalim..
    Saygilar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!


    işte hayatında corollanın koltuğuna oturmayıp test etmeden yorum yapan bir arkadaş daha.
    mmt nin dakka başı ısındığını veya ısındığını nerden cıkarttınız.vites değişimleride sarsıntılı da değil ayrıca.
    47 bin ytl ye bu saydığın özellikte hangi marka arçları alabilirsin merak ediyorum.




  • Toyota da yas tutacak sanki, siz almadığınız için.
    Biz Toyota'nın sorunsuzluğuna, motorunun kalitesine güvenerek aldık aracımızı. Performans ile kastınız yarış arabası almak ise dizelle ne işiniz olur ki? Dizel araba performans için değil, tasarruf için alınıyor. Şu an şehir içinde 44-45 lt euro dizel ile 900 km giden, aynı sınıfta bir araç bilmiyorum.
    Ben aracımdan da, gücünden de, yakıt tasarrufundan da çok memnunum. CC. olmasını isterdim ama sadece CC. yok diye Toyota'dan vazgeçseydim, şimdi çok pişman olmuştum...


    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!




  • Arkadaşlar satış stratejisi tamamen toyotasanın tercihi bu nedenle toyotanın suçu yok SA şunu satacagım diyor bizde fabrikada üretiyoruz.


    Bugün hafta başı oldugu için toplantılardan dizellerdeki CC olayına bakamadım yarın bakmaya çalışacagım.
  • İçlerine umut verdigim tüm arkadaşlardan tek tek özür diliyorum.

    Malesef 1,4 dizel aurislerin avrupa dahil hiç bir modelinde CC yok. 2,0 ve 2,2 dizel modellerinde varmış tekrar özür.

    Birde eylül gibi yeni motorlar geliyor 1,4 benzinli (toyotasa türkiyeye satmıyor) motorun yerine 1,3 benzinli motor geliyor. Hatta bununda 2 çeşidi olacak eco ve normal diye ecoyu bilmiyorum ama normali 105 beygir civarında. Birde tüm modeller 6 ileri şanzıman oluyor. (MMT ve 1,4 dizel motorlu modellerde dahil)

    Hatta mart gibi yeni kasası çıkacak olan versonun bile 1,6 motorlusu 6 ileri olacak. 1,8 benzinli versoya CVT şanzıman geliyor.
  • Kötü oldu bu yahu

    Peki sn. yakamoz54,

    Auris'ler makyajlanıyor diye birşeyler söylüyordu bir arkadaş, forumda ama hatırlamıyorum ismini. Böyle birşey var mı? Ne makyajıdır bu ki?
    İnşallah öyle bişey yoktur, daha güzel bir auris olacaksa benimkini de makyajlatırım valla
  • Eylülde yeni motorlar, mart gibide makyaj var. Makyajda ön arka tamponda biraz fark var birazda incik boncuk yeni renkler felan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rertaret


    quote:

    Orjinalden alıntı: akburak

    bisi daha ekleyeyim. dizel toyotada 90 beygir gucle o kasada ne kadar performans saglanabilir ki? ne kadar hizli olabilir bu arac ki? ne kadar guclu olabilir? ben sahsen sadece ve sadece toyota dusunuyordum.. dizel otomatik auris yada corolla. ama arastirmalarim neticesinde soyle bir sonuca wardim. bu toyota dizel alinacaksa, daha guclu olmali. rakipleri gibi en az 110 beygir gucu saglamali. torku en az 240 olmali. cruise controlu olmali. ve dahi esp sart! yokusta kalkis destegi standart olmali. debriyaj SIKISIK trafikte dakka basi isinmamali.diiLse almam.

    hatta araci bu haliyle alip degisiklikler yapmayi bile dusundum. cruise control mesela. sonradan takilabiliosa dizel olanina, taktiralim diyelim. ortalama 500 YTL bu tutacak. elektronik modifiye yaptirip beygir gucunu 115 e cikartalim. ortalama 700 YTL tutuo sanirim. tabi ben taaa nerdeyim ve bu yaptiracaklarim taa nerde. yakit masrafini ekleyelim. ortalama 1000 YTL. multimode sanzimana bir degisiklik yapamiyoruz. oldugu gibi kabul etmeliyiz. dakka basi isinmasini ve yokusta kalkis destegi olmamasini onemsememeliyiz. isinirsa biraz bekleriz sogur nolacakki dimi? vites degisimleri de sarsintili olsun nolacak ki? bleh bleh bleh.
    e esp yani vsc de sart dedik. o da ancak elegantta war. auris bile alacak olsak 44500 YTL fiyati. corolla hic dusunmedik zaten 46200 YTL onun fiyati.
    44500 e aldik. cruise control takilabiliomu bilmiorus ama takilabiliosa taktirdik.
    chip tuning yada box iste herneyse onu yaptirdik.
    kaca geldi?
    46700? yol masrafi vs 47000 diyelim. nasil iyimi???? 47000 e neler alinir abi tum bunlari standart olarak sunan yahu.niye ugrasayim sirf toyota diye???
    sonuc.. yeni nesil toyota... sukut-u hayal!


    Arkadaşım neden bu kadar kendini parçalıyorsun anlamadım, zaten yukarıda yazmışsın, şunuda yaptırsak bunuda yaptırsak fiyatı şuraya çıkıyor diye. Nedeni bu işte, adam bunları koysa fiyatı nerelere çıkacak koymuyor. Pazarlama tercihi.
    Bu müşteriyi aldatma filanda değil, zaten bilinen heryerde yazan gerçekler, alırsın almazsın senin bileceğin iş, ama bu kadar kendini heder etmeni hala anlamış değilim.

    Bu arada söylermisin gerçekten 47000'e neler alinir abi? 407 ve C5, başka?


    e sizin saydiginiz yetmiyormu? ust sinif bu saydiginiz araclar daha ne olsun? bi ust sinif alabiliosunuz o paraya ve bu ozelliklerde :)

    ben bi secenek daha sunayim yada. 39845 ytl. c4.dizel.otomatik.110 hp.esp ve cc ve yokusta kalkis destegi standart.baska soze hacet?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pisagor80

    Toyota da yas tutacak sanki, siz almadığınız için.
    Biz Toyota'nın sorunsuzluğuna, motorunun kalitesine güvenerek aldık aracımızı. Performans ile kastınız yarış arabası almak ise dizelle ne işiniz olur ki? Dizel araba performans için değil, tasarruf için alınıyor. Şu an şehir içinde 44-45 lt euro dizel ile 900 km giden, aynı sınıfta bir araç bilmiyorum.
    Ben aracımdan da, gücünden de, yakıt tasarrufundan da çok memnunum. CC. olmasını isterdim ama sadece CC. yok diye Toyota'dan vazgeçseydim, şimdi çok pişman olmuştum...


    hah iste ben biliyorum...hatta 900 u birak, 1000 km yi bulan arac da biliorum 45 litreyle.dilersen sana da bildiririm.. hem tasarruf icin almisken performans da saglasa o arac, gunah mi?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.