Şimdi Ara

Toyota Türkiye'ye selam olsun !!! (Sitem içerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
2.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorgulamıyoruz... hakkımızı aramıyoruz... ve çok zengimişiz gibi elimizde ne var ne yok bu araçlara yatırıyoruz
  • Arkadaşlar kimse kusura bakmasın, bu ülkede "özel tüketim vergisi!" diye birşey var.

    Araç üreticisi atıyorum x aracı 20 bin TL'ye üretip %50 de kar edeyim deyip 30 bin TL fiyat etiketi koyuyosa ve senin devletin koyduğu vergilerle aracın fiyatını 55-60 bin TL'ye getiriyosa burada suç otomobil üreticilerinin veya distrübitörlerin değil, onların kazandıklarının kat be kat fazlasını taş atıp kolu yorulmadan vergi diye kesen devletindir!

    Ben iyi kötü 4 senedir bu ülkede çalışarak hayatıma devam eden bir elektrik mühendisiyim. Hatta geçen gün konu açtım "1.33 lt Corolla mı Auris mi?" alayım diye.

    45-50 bin TL paraya kendi koşullarıma göre alabileceğim en iyi araba arka camları kolla manuel açılan bomboş bir C sınıfı Auris ise, burada ben hatayı Toyota, VW veya başka firmada aramam.

    Adam diyor ki, "senin ülken sana bunu reva görüyor, minimum donanımlı aracımı bile 50 bin TL civarı almak zorunda kalıyosun. Kusura bakma arka camları açarken biraz kol kası yap"

    Ayıptır, günahtır. Gözümüze perde inmiş, bize ne dayarlarsa onu sahiplenmek zorunda bırakılıyoruz..




  • Honda'da da durum aynı. Amerika'da satılan Civiclerde Honda'nın kendi üretimi oldukça kaliteli bir dokunmatik ekran ve navigasyon sistemi,deri kaplama konsol,kapı içleri,deri koltuk,anahtarsız giriş ve çalıştırma(Makyajla bu sene geldi TR'deki modellere) gibi donanımlar var ve Türkiye'de opsiyonel olarak bile alınamıyor. Amerika'da yapılan makyaj bile tam olarak Türkiye'deki modellere gelmiyor.
  • Toyota Türkiye en iyilerinden yine de. Güvenlik donanımları standart veya ekletilebiliyor, en azından kaza testi yapılmış bir araba alabiliyorsunuz. En çok satılan modelerinde (208, C3, Corsa, Polo Punto gibi) güvenlik donanımlarını kapıdan sokmayan firmalar var.

    Sonra neden malül sayısı emekli sayısından daha fazla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Toyota Türkiye en iyilerinden yine de. Güvenlik donanımları standart veya ekletilebiliyor, en azından kaza testi yapılmış bir araba alabiliyorsunuz. En çok satılan modelerinde (208, C3, Corsa, Polo Punto gibi) güvenlik donanımlarını kapıdan sokmayan firmalar var.

    Sonra neden malül sayısı emekli sayısından daha fazla...

    gülüyoruz acınacak halimize
  • bir de şu açıdan bakın...

    donanımların fiyatı 2000 TL+KDV... yani 2360 TL...

    sıfır araç alırken bu donanımla aracı almak isterseniz bu 2000 TL'ye 800 TL özel tüketim vergisi, 2800 TL'ye de 504 TL kdv biniyor oluyor size 3304 TL...

    bu ötv farkı bence donanım konusunda etkili oluyor, donanımların çoğu fabrikasyon olduğundan ötv yüzünden aracın fiyatı uçuyor

    galerilerin düşük fiyata bmw mercedes getirme sırrı da buradaydı, arabaları full getirip faturada en boş donanım olarak göstererek ülkeye sokuyorlardı
  • Logical kullanıcısına yanıt
    Mükemmel yorum

    özel tüketim vergisi + katma değer vergisi. Buna soygun diyoruz, başka bi ifade aramaya gerek yok! İnanılmaz derecede saçma bi vergilendirme var ve kimse gık demiyor...
    Devlet üreten firmanın kârından daha çok kazanıyor, hem de dediğin gibi taş atıp kolu yorulmadan... Böyle absürt bi şey ancak Türkiyede olur...
  • Mevcut ekonomi tüketim sistemi üzerine kurulu, çoğu mal araba ithal olduğundan tüketim ötv, kdv ve diğer vergi girdilerinden devlete kaymaklı ekmek kadayıfı gibi gelse de ithal ürünler için verilen yüksek ticarî ve cari açıkların finansmanı için yabancı bankalardan alınan boyalı döviz kağıtları bir zaman sonra hem bu millete hem de şu an işin kaymağını yiyen devlete ilerde kol böreği olarak döneceği açık. Tüketmeyin, tüketdikçe tükenmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede satılan hiç bir corollada neden sanroof yok merak ettim .. Gercekten yeni ve bir öncekı kasalarında yok gercekten garip bir satış anlayısı var bu toyotanın .. Arabayı kötüleme derdinde degılım sadece görüntüde bazı radikal değişikler yapmalı bence .. merceklı xenon led stop sanroof suan eksık donanımlar bence .. bu arada bende eskı bir toyotacıyımdır
  • Sorunsuz araba diye herkes abanirsa adam neden daha iyisini getirip satsin ki?.. Hala 10-15 senelik kumanda tuslari bagaj yaylari falan....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Bizim araçlar hep sis farlıydı ve ben bir kere ihtiyaç duymadım sonra kendi aracım Torosta yok yöne ihtiyaç duymadım.

    Bunların karın ağrısı gece sis fari açıp apaçilik yapmak. Arabada anahtarsiz çalıştırma var ama sis fari yok ne önemli donanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu toyota.
    Konuşulan vw.

    İşte forum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizim araçlar hep sis farlıydı ve ben bir kere ihtiyaç duymadım sonra kendi aracım Torosta yok yöne ihtiyaç duymadım.

    Bunların karın ağrısı gece sis fari açıp apaçilik yapmak. Arabada anahtarsiz çalıştırma var ama sis fari yok ne önemli donanım.

    86 BİN TL olan dizel Passatta bırak sis farını, anahtarsız çalıştırma var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 7 Aralık 2014; 23:36:18 >
  • Ya marka fanatikliği niye yapıyorsunuz, her konuda sidik yarıştırılıyor. Herkesin aracı güzel işte. Benimki daha güzel, deyince mutlu mu oluyorsunuz? Valla bıktım aynı şeyleri okumaktan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizim araçlar hep sis farlıydı ve ben bir kere ihtiyaç duymadım sonra kendi aracım Torosta yok yöne ihtiyaç duymadım.

    Bunların karın ağrısı gece sis fari açıp apaçilik yapmak. Arabada anahtarsiz çalıştırma var ama sis fari yok ne önemli donanım.

    86 BİN TL olan dizel Passatta bırak sis farını, anahtarsız çalıştırma var mı?



    Anahtarsız çalıştırma dediğin bir tane düğme, Comfortline Passat'da zaten anahtar yok ki, bir tane kutu gibi bir şey var, takıyorsun düğmeye basar gibi basıyorsun çalışıyor pek bir farkı yok yani, sis farı zaten var, sen ne ile karıştırıyorsan yanlış biliyorsun.

    86.000TL'lik Passat donanım açısından gayet tatminkar, tek eksiği USB olmayışı, o da B8'de gelmiş zaten.

    86 BİN TL olan dizel Passatta sis farı var mı yok mu? Sis farı zaten yok ama siz anahtarsız çalıştırma var imasında bulundunuz.

    Anahtarsız çalıştırma var mı yok mu?




  • Bence Passat ve Corolla baz donanımlarıyla ve baz fiyatıyla sıfır araç almak isteyenler için ideal.

    İkinci el düşünenler içinse seçenekler üst seviyelerde.
  • Bizim sorunumuz millet olarak, tam anlamıyla düşünen ve yargılayan bir alım politikamız yok, olaya sadece toyota olarak bakmayın, vwde aynı diğerleri de çünkü boş arabaları avrupada ve diğer bölgelerde satamazlar. Örnek bugün renault perde hava yastıklarını bile maliyet için orda donanım paketinden çıkartmış, ya da hala 60 bin liraya iki hava yastıklı polo satılıyor ya da 70 binlere jant kapaklı jettalar var. Adamlar bu şekilde satıyor çünkü karşılarındaki tüketici hiçbir şeyi yargılamıyor, umursamıyor da. Var mı aramızda üreticileri bir sene daha cezalandırabilecek tüketiciler? Çok zor, 1-2 bin tl ucuzlayınca hepimiz gider atlarız.

    Olay sadece araba için de geçerli değil, geçen arkadaşın biri yolu doğru dürüst olmayan bir daireye 400k vermiş, böyle yeri niye alırsın arkadaş arabayla eve bile gidemiyorsun çukurlardan, o da der ki yollar tamamlanınca buralar daha iyi olacak ve en az 30-40bin daha artacak, sonra gel de akıllı tüketici bekle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizim araçlar hep sis farlıydı ve ben bir kere ihtiyaç duymadım sonra kendi aracım Torosta yok yöne ihtiyaç duymadım.

    Bunların karın ağrısı gece sis fari açıp apaçilik yapmak. Arabada anahtarsiz çalıştırma var ama sis fari yok ne önemli donanım.

    86 BİN TL olan dizel Passatta bırak sis farını, anahtarsız çalıştırma var mı?



    Keşke sis fari yok deyip kestirip atmadan donanıma baksanız. Anahtarsız giriş ön arka park sensörü elektronik park freni ve sis farindan daha önemli viraj dönüş farları var. Bunlar aklımda kalanlar. Gelin bayide trendline var binin en dolu c sınıfından ayırt edemezsiniz

    Ayrıca aynı arabanın 68 binlik versiyonu da var bu arada benim 120 bin verdiğim c serisinde de sis fari yok diye böyle bir muamele yapmak lazım.

    Resimde sol üstteki gri renkte tus adamlar Bos donanım değil lazım olanı koyuyor.
     Toyota Türkiye'ye selam olsun !!! (Sitem içerir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç fiyatlarının yükselmesinin nedeni sadece ötv kdv değil arkadaşlar...doların ve euronun çok büyük bir etkisi var.Bazı arkadaşlar saçma sapan yorum yapmış gene

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • en ıyısı kazalı arac alıp yaptırıp bınmek,cıddı anlamda cok ucuza gelıyo full paketlerı hemde; bı satarken sorun cıkıyor onuda en kotu yaptıgın fıyattan satıyorsun bu devırde en mantıklısı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.