Şimdi Ara

Toyota Touch&Go hikayesi ve rezaleti (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
2
Favori
23.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Navigasyon yok ama Map tuşu var nasıl iş yahu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERHABA ARKADAŞLAR;
    2012 Verso Elegant alarak aranıza katılmış bulunmaktayım benim aracımda da geri görüş kamarası olmasına rağmen navigasyonu çalışmamaktadır bu sorunu acaba nasıl çözeceğiz, çözümünü bulan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim. Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
  • Toyota Yaris aracımda Touch & go sistemi olmasına rağmen yaklaşık 7-8 aydır güncelleme yapamadık. Kapısını çalmadığımız servis görüşmediğimiz müşteri temsilcisi kalmadı. Sistemin Türkiye'de alt yapısı olmadığı halde araçlar getirilmiş ve şu güncelleme yapmak için Türkiye Toyotanın MYTOYOTA sitesine üye olup güncel haritaları yüklemesi ve kullanıcılarında araçlarına indirmesi gerekmekte. Bekliyoruz ...

    Çözüm önerileri de şöyle; size 1500 tl ye yeni cihaz verelim. Hatta son teklifleri; maliyetine yaklaşık 850 tl + kdv ye verelim diyorlar. Verecekleri cihazda araçlara sonradan takılan multimedia sistemler. Resmen paramızla rezil oluyoruz.


    Ha birde sitelerinde http://www.toyota.com.tr/innovation/toyota-touch.tmex touch & go açıklamasında kolay güncellenebilir uydu navigasyon sistemi olduğu yazıyor.




  • Bende geçen ay RAV4 aldım. işin doğrusu alırken içindekinin ne olduğunu bilmiyordu. araştırarak bende öğrendim ki sadece Touch,muş.
    Esas merak ettiğim madem kullandırmayacaksın neden NAVİGASYON ve DİREKSİYONDAKİ SES TANIMA TUŞUNU koyuyorsunuz.
    her ikisinede basınca not installed yada not recording yazısı çıkıyor. Normal mi bu?
  • Bu durumu Toyota Japonya ile de paylaştınız mı? Yani merkez orası sanırım. Bunların, Toyota Türkiye'nin basiretsizliğinden haberleri var mı? Japonlar hiç denetliyorlar mı ki bizi? Biz Türkler meşhuruzdur ya alavere dalaverede. Diğer ülkelerde bizi böyle tanır maalesef. Acaba onlara, her şeyi sizin istediğiniz gibi hallederiyoruz biz, bak burda böyle, bak şurda şöyle diye kılıfına uydurup, her şey dört dörtlük gösterme gibi. Varsayım bunlar tabi.
  • Bende de boya problemi var(YENİ TOYOTA COROLLA 2013 ANA KONU (( EFSANE GERİ DÖNDÜ ) adlı forumda detyları var). Bayramdan önceki hafta müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Hala arayan olmadı. Sağolsun servis fotoları çekip iş emri çıkardı, Toyota Türiyeye gönderdi. Normalde servis ile eş zamanlı hareket etmeleri gerekirdi. Müşteri hizmetlerine günahı olmayan arkadaşlarımızı oturtmuşlar, sadece sizi dinleyip, peki konuyu ilgili birime iletiyorum deyip kapatıyorlar telefonu. Sen sadece bunları söyle, maaşını al demişler gibi. Ben de Toyota alınca şahit oldum. Bakalım dönecekler mi, nasıl bir cevap ile dönecekler. Sizleri de dinleyince pekişmeye başladı düşüncelerim. Kimse de uyarmadı ki beni. Benim başka yorumum da; ya şikayet çok fazla bana sıra gelmedi veya en önemsiz sorunu olan ben görünüyorum listelerinde. Bakalım neler olacak. En kötü mahkemeler var. Umarım oraya uzanmaz. Öyle olursa 81 il ile paylaşacağım durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 24 Ekim 2013; 2:28:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    Bende de boya problemi var(YENİ TOYOTA COROLLA 2013 ANA KONU (( EFSANE GERİ DÖNDÜ ) adlı forumda detyları var). Bayramdan önceki hafta müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Hala arayan olmadı. Sağolsun servis fotoları çekip iş emri çıkardı, Toyota Türiyeye gönderdi. Normalde servis ile eş zamanlı hareket etmeleri gerekirdi. Müşteri hizmetlerine günahı olmayan arkadaşlarımızı oturtmuşlar, sadece sizi dinleyip, peki konuyu ilgili birime iletiyorum deyip kapatıyorlar telefonu. Sen sadece bunları söyle, maaşını al demişler gibi. Ben de Toyota alınca şahit oldum. Bakalım dönecekler mi, nasıl bir cevap ile dönecekler. Sizleri de dinleyince pekişmeye başladı düşüncelerim. Kimse de uyarmadı ki beni. Benim başka yorumum da; ya şikayet çok fazla bana sıra gelmedi veya en önemsiz sorunu olan ben görünüyorum listelerinde. Bakalım neler olacak. En kötü mahkemeler var. Umarım oraya uzanmaz. Öyle olursa 81 il ile paylaşacağım durumu.

    " Bugün Toyota Türkiye dönüşünü yaptı: Sorun üretim kaynaklıdır. Servisimizde, aracınızın kaputunu baştan boyatabilirsiniz."




  • cinman C kullanıcısına yanıt
    merhabalar, iki gün önce yaris hybrid aracıma navigasyon taktırmak için servise gittim, 1500tl ödedim, aracıma oturdum, map/nav tuşuna bastım system not installed yazıyor..sordum bu ne; dediler ki _sol üst power köşesine bir etiket yapıştırmışlar, map/nav etiketi_ navigasyonu buradan açıp kapatacaksınız...ben de hemen sökün dedim ve söktürdüm.

    Anlaşılır değil, map/nav tuşu varken, dışarıdan başka bir sitemi entegre etmeleri...
    google haritalarını kullanıyor ve bu haritaları Türkiyede Başarsoft güncelliyor, yani harita güncellemesinde de sorun yok.
    mevcut sistemi yükleyip, anten ve modül takacaklarına, başka bir sistemi entegre edip aracın sadece touch panelini/ekranını kullanıyorlar.

    Orjinal yedek parça, servis politikasını özendirmeye çalışan, her yerde bas bas bağıran firma burada çakma bir navigasyon kullanıyor.

    Sonuç hayal kırıklığı... @cinman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyotAda

    merhabalar, iki gün önce yaris hybrid aracıma navigasyon taktırmak için servise gittim, 1500tl ödedim, aracıma oturdum, map/nav tuşuna bastım system not installed yazıyor..sordum bu ne; dediler ki _sol üst power köşesine bir etiket yapıştırmışlar, map/nav etiketi_ navigasyonu buradan açıp kapatacaksınız...ben de hemen sökün dedim ve söktürdüm.

    Anlaşılır değil, map/nav tuşu varken, dışarıdan başka bir sitemi entegre etmeleri...
    google haritalarını kullanıyor ve bu haritaları Türkiyede Başarsoft güncelliyor, yani harita güncellemesinde de sorun yok.
    mevcut sistemi yükleyip, anten ve modül takacaklarına, başka bir sistemi entegre edip aracın sadece touch panelini/ekranını kullanıyorlar.

    Orjinal yedek parça, servis politikasını özendirmeye çalışan, her yerde bas bas bağıran firma burada çakma bir navigasyon kullanıyor.

    Sonuç hayal kırıklığı... @cinman


    İşte "TOYOTA TÜRKİYE"

    Benim merak ettiğim, Toyota Japonya'nın bunlardan haberi var mı, yok mu?




  • toyotAda T kullanıcısına yanıt
    Fabrikadan orjinal navigasyonlu gelip de, alınanlar navigasyonlar nasıl acaba? Opsiyon fiyatı sizin ki ile aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 5 Aralık 2013; 16:20:53 >
  • toyota katoloğunda google haritalarını kullandığını ve bu haritaların da başarsoft tarafından güncellendiğini yazıyor.
    google earth e girin Türkiye' de gezindiğinizde alt taraftaki (ortada) bilgi bölümünde Başarsoft@2013 vs yazar
    dolayısıyla haritalarının güncelliğinde bir sorun yok
    ben bir lisans sorunu yaşandığını düşünüyorum

    yaklaşık 60 bin tl verip araba alıyorsunuz ve çok fahiş fiyata (1500tl) _bunun piyasası 100 euro civarıdır_ navigasyon taktırıyorsunuz. adamlar gelip touch panelinizin üstüne touch panelde tuşu olmasına karşın map/nav etiket yapıştırıyor...aklım hafızam almıyor...

    benim gözümde ciddi prestij kaybetmiştir, ilk kez toyota sahbi oluyorum, servis de doyurucu cevap vermiyor, bu konuda oldukça bilgisiz, olan da bize oluyor...

    Toyota Türkiyeye yazdım cevap bekliyorum, verdikleri cevaba göre Toyota Japonyaya da yazıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyotAda

    toyota katoloğunda google haritalarını kullandığını ve bu haritaların da başarsoft tarafından güncellendiğini yazıyor.
    google earth e girin Türkiye' de gezindiğinizde alt taraftaki (ortada) bilgi bölümünde Başarsoft@2013 vs yazar
    dolayısıyla haritalarının güncelliğinde bir sorun yok
    ben bir lisans sorunu yaşandığını düşünüyorum

    yaklaşık 60 bin tl verip araba alıyorsunuz ve çok fahiş fiyata (1500tl) _bunun piyasası 100 euro civarıdır_ navigasyon taktırıyorsunuz. adamlar gelip touch panelinizin üstüne touch panelde tuşu olmasına karşın map/nav etiket yapıştırıyor...aklım hafızam almıyor...

    benim gözümde ciddi prestij kaybetmiştir, ilk kez toyota sahbi oluyorum, servis de doyurucu cevap vermiyor, bu konuda oldukça bilgisiz, olan da bize oluyor...

    Toyota Türkiyeye yazdım cevap bekliyorum, verdikleri cevaba göre Toyota Japonyaya da yazıcam.





    Web sayfası bile cangul cungul. Belli ki dağınık bir tasarımcının elinden geçmiş

    Bütün bunlar markanın itibarını alaşağı ediyor. Buna en başta Sakarya Fabrikası da dahil.




  • Yeni Corolla Almak Y kullanıcısına yanıt
    Toyota Türkiye' den aradılar, orjinal Touch & Go donanım yükseltme bedeli işçilik dahil 5000 TL...

    İşinize gelirse yaklaşımı hiç hoşuma gitmedi.

    Uygun maliyete bu konuyu hemen çözmeleri için mücadeleye devam...

    işine geldiği zaman orjinal yedek parça servis diyeceksin, işine geldiği zaman orjinal olmayan bir mdahalede bulunacaksın, üstelik araç üstünde butonu da varken...

    Bugün ekranlı bir navigasyon cihazı 150 tl, data hattı da bedeli de aylık 10 tl olsun, toyotada 1500 tl çakması, 5000 tl orjinali, ne diyim pes doğrusu....

    @Yeni Corolla Almak
  • 5.000 TL'lik donanım yükseltme de tam verimli çalışıyor mu acaba? Kumar oynamak gibi. Bu tutar zaten verilmez de.

    Mücadeleyi, sırf zevkiniz için yapın, sizi yoracaksa da hiç girmeyin. Ülkemde, bunlar iktidar partisi gibi, biz muhalefet bile değiliz. Hukuki yollar bile, bizleri caydırıcı. 3. Dünya ülkesiyiz ya. ABD'de, AB'de bunlar yemiyor tabi. Her zayıflık, kötü niyete mahkumdur. Bizde de aynen böyle.

    Bizler, bu zayıf Ülke ortamında, tepkimizi ancak bir tüketici olarak gerçekleştirebiliriz. O da, fanatiklik yapmayıp alternatif firmalara kayabilmek, araçlara bilinçsizce atlamamak, bir ağızdan konuşabilmek gibi. Gümrük birliği öncesi bu şansımız da yoktu. Sağ dikiz aynası bile olmayan Tofaş ve Renault'lara mahkumduk.

    Ama girin forumlara, nefis araç, uçuyor bu, şahane dizayn, kalite fışkırıyor........fanatiklik almış başını gitmiş. Bir de muhalefet kesim; dandik, teneke bu, yerinden kalkmıyor............bunların yanında objektif bakış açıları da devede kulak maalesef.

    Kaputum defolu diyorum, firmanın umuru değil, forumdan birileri; kaput defolu olsun, ne olacak ki, sorun yapma, iyidir Corolla, candır, kalitedir diyor.

    Firmalar da bunları izliyor, gülüyor sadece.

    Yani mücadelede, sizin arkanızda devlet, yanınızda adam yok, firma zaten bir otorite unsuru olarak tüm gücü ile karşınızda, elinin tersi ile ittiriveriyor sizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeni Corolla Almak -- 17 Aralık 2013; 17:42:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeni Corolla Almak

    5.000 TL'lik donanım yükseltme de tam verimli çalışıyor mu acaba? Kumar oynamak gibi. Bu tutar zaten verilmez de.

    Mücadeleyi, sırf zevkiniz için yapın, sizi yoracaksa da hiç girmeyin. Ülkemde, bunlar iktidar partisi gibi, biz muhalefet bile değiliz. Hukuki yollar bile, bizleri caydırıcı. 3. Dünya ülkesiyiz ya. ABD'de, AB'de bunlar yemiyor tabi. Her zayıflık, kötü niyete mahkumdur. Bizde de aynen böyle.

    Bizler, bu zayıf Ülke ortamında, tepkimizi ancak bir tüketici olarak gerçekleştirebiliriz. O da, fanatiklik yapmayıp alternatif firmalara kayabilmek, araçlara bilinçsizce atlamamak, bir ağızdan konuşabilmek gibi. Gümrük birliği öncesi bu şansımız da yoktu. Sağ dikiz aynası bile olmayan Tofaş ve Renault'lara mahkumduk.

    Ama girin forumlara, nefis araç, uçuyor bu, şahane dizayn, kalite fışkırıyor........fanatiklik almış başını gitmiş. Bir de muhalefet kesim; dandik, teneke bu, yerinden kalkmıyor............bunların yanında objektif bakış açıları da devede kulak maalesef.

    Kaputum defolu diyorum, firmanın umuru değil, forumdan birileri; kaput defolu olsun, ne olacak ki, sorun yapma, iyidir Corolla, candır, kalitedir diyor.

    Firmalar da bunları izliyor, gülüyor sadece.

    Yani mücadelede, sizin arkanızda devlet, yanınızda adam yok, firma zaten bir otorite unsuru olarak tüm gücü ile karşınızda, elinin tersi ile ittiriveriyor sizi.





    Firmaların, sırf bu forumlar için tahsis ettiği elemanları var. Bazen bir oto sahibi rolünde, bazen çok tecrübeli bir oto kullanıcısı, bazen de açık açık saf olanları yönlendirmek amaçlı; firmada mühendisim, firmada mühendis arkadaşım var, araçlar bir numara, özenle üretiliyor ve kontrol ediliyor, en ufak sorunları yok, hiç bir firma aracının arkasında bu kadar duramaz, müşteri memnuniyeti temel hedefidir.................vs.




  • 1.4 dizel bos corollaya 60 verenin aklina sasarim yaa.70 e superb pazarligi yaptim ben...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auris Toyota touch da ipod kullanan var mı? diğer bütün yolları denedim ama albüm resimleri çıkmıyor kesinlikle. hiç bi işe yaramayan bi touch screen yaptıkları için tebrik ederim toyotayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulashon

    auris Toyota touch da ipod kullanan var mı? diğer bütün yolları denedim ama albüm resimleri çıkmıyor kesinlikle. hiç bi işe yaramayan bi touch screen yaptıkları için tebrik ederim toyotayı

    En basiti, flashdisc'teki klasörleri de okumuyor. Direkt dosya yüklü olacak flashdisc, klasörlere ayırma olmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackyTurtle

    Toyota Servislerinde şu an 1.500tl fiyat çekilen navigasyon, aynı park sensörleri gibi çakma navigasyonlar. bu sebeple dokunmatik tuş üzerinden çalışıyor.

    orjinal touch&go modülü PZ49000332B0 koduna sahip. yurtdışı resmi satış fiyatı 1.200€(Vergiler hariç).

    baktığınızda 5000 değilde 4000tl fiyat çekseler anlarım. 3363tl vergisiz fiyatı oluyor kdv dahil 3900 küsürlere geliyor.

    Peki, otomobil satış listelerindeki 1.600 TL. farkı olan Navigasyonlu modeller de çakma mı?
  • fabrika çıkışı navigasyon ile gelen araçlar orjinal navigasyon sistemine sahip. ama toyota bayileri nedense bunları getirmiyor, fiyat listesi olduğu halde. ısrarcı olursanız da 2 ay süre veriyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.