Şimdi Ara

Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
9.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur-orhun


    l200 için arkada havuzu ile beraber 49 bin dediler manueldi
    siyah büyük tekerli olanı
    manuel vardı ellerinde
    sizler kaça aldınız aldığınız fiyatları yazabilirmisiniz
    eğer şu mercedes jazz takas işi olmazsa siyah bir l200 kaptırabilirim

    şu an toyotadan haberim var advantege modeli 4*4 47,500 ytl ama nakit ödemede indirim olursa 45-46,000 ytlye alırsın
  • aslında fiyatta uygunmuş otomatiği yok ama sanırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur-orhun


    l200 için arkada havuzu ile beraber 49 bin dediler manueldi
    siyah büyük tekerli olanı
    manuel vardı ellerinde
    sizler kaça aldınız aldığınız fiyatları yazabilirmisiniz
    eğer şu mercedes jazz takas işi olmazsa siyah bir l200 kaptırabilirim

    ben ağustos ayında 49 a aldım intense modelini
    keşke siyah alsaydım diyorum:((
  • quote:

    Orjinalden alıntı: maktastur


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    yere yakın olmak la güvende olmak arasında bir orantı olduğunu sanmıyorum.
    çarpışma esnasında da ...çınız yukarda ise ...çınızı kurtarma ihtimalinizde o kadar artar.
    pickup kullananları anlayamaman doğal.
    pickup a alışırsan diğer araçlar basit gelir. pickup 1-2 kullanmakla anlaşılmaz. bir kaç ay kullanın vazgeçemezsiniz. otomobile binince çukura düşmüş gibi hissedersiniz.

    aynen katılıyorum + yeni nesil pickuplar göründüğü gibi hemen takla atacak değiller bende ki hilux ile 2005 yılında yaklaşık 30-35 derecelik virajı 130km hız ile döndüm (ama nasıl ter attık o ayrı bir konu)arkamdan gelen kaynım(98transporter )o 130 km hızla girmekten çekindi
    her neyse yukarıdaki videoda hilux daha hızlı olarak denem sürüşü yapıyor ve l200 daha yavaş
    yen pickuplar aşağı yukarı 2tonluk ağırlıklarıyla en az120bg güçleriyle vede yeni nesil yürür aksamlarıyla hem şehir içi hem uzun yolda gereksede dağda bayırda fazla ile iş görüyor haa ben 250 km hız yapacam diyorsanız o ayrı bir konu (genele söylüyorum)yakıt olarak şu an benim aracım 80km/s sabit hızda 15-16 ykr yakıyor şehir içi ise bu 20 ykr yi geçiyor
    kaza esnasında yukarıda olan aşağıda olanın ..ıçını ezer

    maktastur kardeş bence şu yakıt değerlerini yeniden kontrol et çünkü eşimin yaris d4d ile aynı tüketim değerlerini vermişsin
    benim araç şehirlerarası 20krş civarı tüketiyo, şehir içi denemedim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur-orhun

    aslında fiyatta uygunmuş otomatiği yok ama sanırım

    maalesef otomatik yok zaten fulundada bişi yok abs iki hava yastığı limitli kilitli difransiyel cd çalar klima elektrikli ayna far vs vs
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: maktastur


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    yere yakın olmak la güvende olmak arasında bir orantı olduğunu sanmıyorum.
    çarpışma esnasında da ...çınız yukarda ise ...çınızı kurtarma ihtimalinizde o kadar artar.
    pickup kullananları anlayamaman doğal.
    pickup a alışırsan diğer araçlar basit gelir. pickup 1-2 kullanmakla anlaşılmaz. bir kaç ay kullanın vazgeçemezsiniz. otomobile binince çukura düşmüş gibi hissedersiniz.

    aynen katılıyorum + yeni nesil pickuplar göründüğü gibi hemen takla atacak değiller bende ki hilux ile 2005 yılında yaklaşık 30-35 derecelik virajı 130km hız ile döndüm (ama nasıl ter attık o ayrı bir konu)arkamdan gelen kaynım(98transporter )o 130 km hızla girmekten çekindi
    her neyse yukarıdaki videoda hilux daha hızlı olarak denem sürüşü yapıyor ve l200 daha yavaş
    yen pickuplar aşağı yukarı 2tonluk ağırlıklarıyla en az120bg güçleriyle vede yeni nesil yürür aksamlarıyla hem şehir içi hem uzun yolda gereksede dağda bayırda fazla ile iş görüyor haa ben 250 km hız yapacam diyorsanız o ayrı bir konu (genele söylüyorum)yakıt olarak şu an benim aracım 80km/s sabit hızda 15-16 ykr yakıyor şehir içi ise bu 20 ykr yi geçiyor
    kaza esnasında yukarıda olan aşağıda olanın ..ıçını ezer

    maktastur kardeş bence şu yakıt değerlerini yeniden kontrol et çünkü eşimin yaris d4d ile aynı tüketim değerlerini vermişsin
    benim araç şehirlerarası 20krş civarı tüketiyo, şehir içi denemedim.

    test ettim onayladım giresun ordu arası gidiş geliş 108 km yaklaşık 16 ytl civarı yaktı ama sakin kullandım basmadım basınca 25 ykr yaklaşık yüksek süratte köy yollarında (rakım 2000 metre)km başına yakıt 30 ykr ye yaklaşıyor turbo olmamasının nedeni yenileri ise bu tip yerlerde intercooler ve turbonun yardımı ayrıca gelimiş motor yardımı ile benden daha ekonomik hareket ediyorlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Parmak uçlarında gitmek güzel geliyorsa gayet iyi bir araç Bu tür suv ve pick-up ları kullananları hiç bir zaman anlayamadım. ..çınız yere ne kadar yakınsa o kadar güvendesiniz bunu unutmayın. Ha iş gereğidir, arada dağa bayıra çıkarım dersiniz ona eyvallah, ama sehir içinde veya otobanda kullanılacaksa aşırı derecede mantıksız bir seçim.

    yere yakın olmak la güvende olmak arasında bir orantı olduğunu sanmıyorum.
    çarpışma esnasında da ...çınız yukarda ise ...çınızı kurtarma ihtimalinizde o kadar artar.
    pickup kullananları anlayamaman doğal.
    pickup a alışırsan diğer araçlar basit gelir. pickup 1-2 kullanmakla anlaşılmaz. bir kaç ay kullanın vazgeçemezsiniz. otomobile binince çukura düşmüş gibi hissedersiniz.


    Kullandığınız aracın ağırlık merkezi ne kadar alçaktaysa o kadar güvendesinizdir. (ya da şöyle söyleyeyim, aynı ağırlıkta, aynı yürüyen aksam,süspansiyon, şasi ve lastiklere sahip olan araçlardan hangisi daha alçaksa o daha iyi yol tutuşa, frenlemeye sahiptir)
    Çarpışma konusu yani pasif güvenlikten önce kazadan önce olan aktif güvenlik daha önemlidir benim için. Bu tür pick-up larla 120 ile girip de bariyerlere çarpacağınız bir viraja bir kompakt sedanla rahatlıkla girip çıkabilirsiniz. Aynen durma mesafelerindeki farklılıklar gibi. Bu arada pick upların euro ncap sonuçları da pek parlak değil. Son olarak, gerçekten (iş için vs.) gerekli değilse sırk daha yüksekte olmak için bu araçları tercih etmek mantıksız.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Kullandığınız aracın ağırlık merkezi ne kadar alçaktaysa o kadar güvendesinizdir. (ya da şöyle söyleyeyim, aynı ağırlıkta, aynı yürüyen aksam,süspansiyon, şasi ve lastiklere sahip olan araçlardan hangisi daha alçaksa o daha iyi yol tutuşa, frenlemeye sahiptir)
    Çarpışma konusu yani pasif güvenlikten önce kazadan önce olan aktif güvenlik daha önemlidir benim için. Bu tür pick-up larla 120 ile girip de bariyerlere çarpacağınız bir viraja bir kompakt sedanla rahatlıkla girip çıkabilirsiniz. Aynen durma mesafelerindeki farklılıklar gibi. Bu arada pick upların euro ncap sonuçları da pek parlak değil. Son olarak, gerçekten (iş için vs.) gerekli değilse sırk daha yüksekte olmak için bu araçları tercih etmek mantıksız.

    yazdıklarında haklısın viraja giriş ve frenleme, yol tutuş aracın alçak olması avantaj. anacak pickuplada kimse viraja yüksek hızlarda girmez girerse sonuç şimdiden belli. ancak çarpışma durumlarında durum değişiyor ncaptan yarım yıldız almış bir navara bile 5 yıldız alan bir otomobille çarpıştığında navara üstre çıkacağı yada otomobil altta kalacağından otomobilde daha vahim sonuçlar olacaktır bunu ben söylemiyorum discovery de izlediğim testler söylüyor.
    şahsen ben ilk aldığımda fazlaca tedirgin oldum ve bir ara yanlış yaptığımı düşündüm ama pickup a alışınca huyuna suyuna göre kullanırsan araç çok zevkli ve ferah bir araç haline geliyor.
    zaten kimse bu araçları yüksekte olduğu için almıyor iş ve hobi amaçlı alınıyor daha çok. ben hobi amaçlı alanlardanım. ekipmanımı tamamlayınca offroad yapmayı düşünüyorum şu anda da yavaş yavaş alıştırmalara başladım bile. yeri geliyor yük taşıyorum yeri geliyor seyahate çıkıyorum, yeri geliyor dağa çıkıyorum. bana kesinlikle para kazandırmıyor aksine daha masraflı en azından 4x4 ler daha masraflı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    Kullandığınız aracın ağırlık merkezi ne kadar alçaktaysa o kadar güvendesinizdir. (ya da şöyle söyleyeyim, aynı ağırlıkta, aynı yürüyen aksam,süspansiyon, şasi ve lastiklere sahip olan araçlardan hangisi daha alçaksa o daha iyi yol tutuşa, frenlemeye sahiptir)
    Çarpışma konusu yani pasif güvenlikten önce kazadan önce olan aktif güvenlik daha önemlidir benim için. Bu tür pick-up larla 120 ile girip de bariyerlere çarpacağınız bir viraja bir kompakt sedanla rahatlıkla girip çıkabilirsiniz. Aynen durma mesafelerindeki farklılıklar gibi. Bu arada pick upların euro ncap sonuçları da pek parlak değil. Son olarak, gerçekten (iş için vs.) gerekli değilse sırk daha yüksekte olmak için bu araçları tercih etmek mantıksız.

    yazdıklarında haklısın viraja giriş ve frenleme, yol tutuş aracın alçak olması avantaj. anacak pickuplada kimse viraja yüksek hızlarda girmez girerse sonuç şimdiden belli. ancak çarpışma durumlarında durum değişiyor ncaptan yarım yıldız almış bir navara bile 5 yıldız alan bir otomobille çarpıştığında navara üstre çıkacağı yada otomobil altta kalacağından otomobilde daha vahim sonuçlar olacaktır bunu ben söylemiyorum discovery de izlediğim testler söylüyor.
    şahsen ben ilk aldığımda fazlaca tedirgin oldum ve bir ara yanlış yaptığımı düşündüm ama pickup a alışınca huyuna suyuna göre kullanırsan araç çok zevkli ve ferah bir araç haline geliyor.
    zaten kimse bu araçları yüksekte olduğu için almıyor iş ve hobi amaçlı alınıyor daha çok. ben hobi amaçlı alanlardanım. ekipmanımı tamamlayınca offroad yapmayı düşünüyorum şu anda da yavaş yavaş alıştırmalara başladım bile. yeri geliyor yük taşıyorum yeri geliyor seyahate çıkıyorum, yeri geliyor dağa çıkıyorum. bana kesinlikle para kazandırmıyor aksine daha masraflı en azından 4x4 ler daha masraflı.



    Sizin kullanma amacınıza tam uygunmuş pick up. Benim de dediğim eğer sizin gibi kullanacaklarsa alsın tabii insanlar, ama sadece şehir içinde ve şehirler arası otoban kullanımı pek uygun değiller. Pick up veya suv alıp da benim küçük sedanımla girdiğim çukurlara çamurlara girmeye çekinen insanlar tanıyorum

    Çarpışma testlerinde maalesef küçük araçlara karşı durum öyle. 5 yıldızı direk yalan oluyor küçük aracın (zaten şehir içinde bu dev araçlarla gezenleri sevmememin en önemli nedenlerinden) Ancak araç kendiyle eşit yada daha ağır ve üzerine çıkamayacağı bir cisimle kamyon, suv gibi araçlarla çarpıştıklarında durumlarının pek parlak olacağını düşünmüyorum.

    Off road ileride benim de yapmak istediğim bir spor. Hatta çok param olsa bile alacağım 4X4, land rover defender'dır.




  • defender iy hoş tam arazi için yaratılmış ama yakıtı adamı bitirir. 90 lı yıllarda bi sürü ambulans almışlardı 250km de depoyu bitiriyordu.
    şehir içine zorda kalmazsam pek girmem zaten gireceksem eşimin yarisle giriyorum. pickup ile genelde uzun yola giderim.
    doğayla iç içe olmak için offroad bence iyi bir bahane
    her yanımız stress oldu bunu atmak için ya müzikle uğraşacaksın, evcil hayvanın muhakkak olacak, birde sınır tanımayan aracın olacak aksi takdirde kanserler ve kalp hastalıkları bizi bekliyor.
  • pick up budur işte
    adam inat etmiş boğazı geçecek

     Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı


     Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    pick up budur işte
    adam inat etmiş boğazı geçecek

     Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı



    l 200 deymi bu araç şaşırdım 87 model toyota hilux varda bizdede karakaçan yaa..




  • şnorkel olmadan girmiş suya yukardaki iki resimde aynı araca ait
    merak ediyom çıkabilmişmi
  • tüple dalmıştır belki, lpg
  • bendeki hilux fazlası ile iş görüyor gerek taksi olarak gereksede ticari olarak kullanıyorum karadenizde yolları bilirsiniz bu yollara başka hangi araç dayanabilir ki zaten benim hilux kullanmamın en büyük nedeni yollarımızın bozuk olmasıdır yakıt konusuna gelince en ekonomiği şu an bende yenileri daha ekonomik diye duydum kullananlar bunu belirtiyor bilmiyorum belki de sallıyorlar ama pekte yabana atılacak değiller her neyse sadece şunu belirtmek istiyorum pickup kullanan bir daha başka araç almaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: der Rebell

    tüple dalmıştır belki, lpg

    doğru yaa nasıl düşünemedim
  • toyota hilux mit l200 navara sektorun en ondeki 3 araci

     Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı
  • toyota hilux

     Toyota Hilux DC AB Comfort Çift Kabin 2006 model 26.800 ytl alınırmı
  • toyota hilux bana göre segmentinde artık en sona oynuyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.