Teşekkür ederim öneriniz için datayli inceleyemesemde Meganin içi corallaya göre daha geniş daha yüksek gibi engelli için biraz daha uygun gibi şimdi sizin öneriniz ile kafam iyice karıştı. Yakit tasarrufu için hibrit ve dizel düşünüyordum. Önerdiğinizin motorların LPG dönüşüm masrafları biraz yüksek ve LPG ile benzinde kullanmaya devam ediyor galiba.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Toyota Corolla hibrit mi Megan sedan dizel mi? (2. sayfa)
-
-
Dizel'in avantajı uzun yolda, uzun süreli sıcak motor kullanımlarında geçerlidir. kısa mesafeye gelemezler. şehir içi yıllık 10-12bin için dizel artık başa bela günümüzde.
Hybrid de devamlı kullanım ister, devamlı yol yapan, her gün gidiş geliş uzun süre trafikte kalan, o pilleri düzenli şarj-deşarj döngüsüne sokabilen adam almalı.
Siz benzinli araç bakın, marka model detaya kalmış. Megane'ın da Corolla'nın da benzinli motorları gayet ekonomik zaten. Megane'da ekstra performans var.
LPG işini hiç bilmiyorum. hayatım boyunca alakam olmadı.
-
Brc maestro kiti 1000 km de 1 lt benzin tüketimine sahip.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi motor seçeneği için bu toyota 1.5 mi Megan 1.3 mu siz bunlardan birini kullanıyor musunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: aslantürk60Hangi motor seçeneği için bu toyota 1.5 mi Megan 1.3 mu siz bunlardan birini kullanıyor musunuz?
Corolla 1.5’e sahibim megane 1.3 tce’de kullandım. Corollayı güvenlik önlemleri ( otonom sürüş, yaya algılama ) dolayısıyla severek kullanıyorum. Megane motor ve sessizlik olarak daha iyi. Aynı şartlarda megane daha yüksek yakıt tüketir ama atik bir araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizel tercih etmeyin bence. Bir de hibritin yakıt avantajı için sıkışık trafik olmalı. Bulunduğunuz şehirde trafik yavaş da olsa akıyorsa pek avantajı kalmaz. Hele 12 bin km için değmez. 1.5 benzinli Corolla için de LPG takılması için 40 bin gibi bir rakam istiyorlardı.
Kafa karışıklığı çok kötüdür bilirim. 1.5 Corolla ve 1.3 Megan aynı ağırlıkta benim açımdan. Meganın performansı daha iyi. Alın birini çok düşünmeyin zaten 5 yıl sonra satacaksınız. İki seçenek de pişman etmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jestercat -- 27 Ocak 2025; 0:6:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İkisi de değil, o km aralığı benim kullanımımı anlatıyor, çok kafa patlattım hibrit için ama iyiki de çok araştırdım.
Yllık vergisi çok fazla, akü derdi problemleri çok fazla, eğer çekicilik bir durum olursa gelen çekiciyi geri gönderip şu tekerlerden aracı havaya kaldıran çekici çağırmak zorunda kalan kardeşimizi de okuyunca hepten vazgeçtim, nasıl bir topa gireceğimi bilmeden atlamak istemedim.
Bu araç yatmayı sevmiyor, müdürlerin, filoların, yıllık 30k km yapacak şirket elemanlarının aracıdır Toyota hibrit.
Direk benzinli 2022-& corolla alın, hem şehir içinde hem uzun yolda dizelden az yakar.
2019 1.6 motor Corolla var bende, Ankara'da hafif akıcı trafikte 3.6 lara bile düşüyor, ay sonunda yakıtı hesaplıyorum aynı senaryoda dizel ile 8-9 litre yakarken benzinli ile 7.5 hatta 7 litreleri görüyorum, neden, çünkü soğuk dizel motor ısınana kadar çok yakıyor 20-25 km geçmeden ısınmıyor, benzinli daha hızlı ısınıyor.
Bu da şu anlama geliyor dizel motoru uzun yolda kullanmak gerek, kısa mesafe canına okuyor motorun.
12k km için direk benzinli bir model seçiniz, şimdiki benzinliler az yakıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zn_volkan -- 27 Ocak 2025; 0:57:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X