Şimdi Ara

Total War Rome 2

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bildiğiniz gibi Rome 2 daha yeni duyurulmasına rağmen hemen hemen bütün detaylar açıklandı veya bu detaylar tahmin edilebilcek seviyeye geldi.
    Oyun benim için ilk total war oyunu olan "rome total war"dan beri "keşke böyle olsa" dediğim özelliklerden %82.7 sini bu oyunda görebileceğimi anladım... İşte sonsuza kadar oynayabileceğim total war oyundan beklentilerim...

    -Anfibi harekat ile kale kuşatma

    -Eskiden savaşların nasıl %70'i küçük çaplı olduysa ve geri kalanın bir kısmıda mega oluyorsa bizde bunu rome 2 ile yapabileceğiz. Kasabalar için 200 vs 200'lük savaşalardan başkentin fethi için 10.000'ler hatta belkide 100.000'lerle savaşabilmek.

    -Askerle arasındaki etkileşim ve savaşın gerçek görüntüsü. Korku, öfke, üzüntü, sevinç, cesaret, korkatlık...

    -Diğer oyunların hepsinde askerler 1'e 1 savaşıyorlardı, 1 adamın yanında 10 askerde olsa da 9'u bekliyor sadece biri onu pataklıyorken bu oyunda umuyorum ki askerlerin birbirleriyle çarpışmasını film izlermişcesine izleyebileceğiz.

    -Fizik kanunları; sadece mancınıktan 100km/s hızla gelen taşın askerlerin üzerine düşütüğündeki o inanılmaz görüntüyü görebilmek bile oyunu almaya yetebilir.

    -Aslında buraya ekleyeceğim çoğu şey fizikle ilgili mesela adamın darbeyi nasıl aldığından, okun hangi açıyla isabet ettiğinden, askerlerin kafasından miğferlerin düşüşünden ortama göre kılıç ne kadar güçlü saplayabileceğinden, oyunun animasyonlarla (Mesela sadece 20 tane kılıç savurma sahnesi) değilde Fifa'daki gibi fizik moturu nasıl duruma göre milyonlarca farklı görüntü oluşturabiliyorsa bu oyunda da kılıcı o anki duruma göre milyonlarca farklı olasılıkla savurabilmek bize bu oyunu sonsuza kadar oynatabilir.

    -Birimlerin gerçekten üstlerinde zırh taşıdığını anlayabilmek; zırhta çizikler, kopmalar, parçalanmalar vb.

    -Daha uzatmaya gerek yok bence; kısaca sanki savaş filmini yönlediriyormuş gibi hissetmek...

    Peki sizinkiler??? Ben savaş filmi gibi yazarak genelleme yaptım ama ayrıntıları cevaplar geldikçe, yerine göre yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carept17c -- 9 Temmuz 2012; 11:33:37 >







  • Bir de rts olsaydı mükemmel olurdu.Fizik olayını da fazla abartmamak gerekiyor.Sonuçta bu bir strateji oyunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın; çok fazla detaya gerek yok ama birazda olsa derine inmek lazım.
  • Bana göre bölgelerin il ve ilçeleri gibi yönetilmesi fikri çok olumlu geldi, öbür türlü gerçekten haritayı yönetmek çok zorlaşıyordu... Daha çok harita oynamayı seven birisi olarak, hr bölgenin kendine ait özelliklerine, ticarete ve şehirlerin mimarisine önem verilsin istiyorum, ama eminim bundan fazlasını bulacağım :)
  • Aynen, kesinlikle katılıyorum; Tüm total tüm total war oyunlarında haritada oynamayı sevsemde belli bir zaman sonra sıkıyordu, daha çok ayrıntı istiyordum... Yeni oyunda sadece şehir merkezini almak yetmeyecek, küçük birliklerlede köyleri vs. almamız lazım bu sayede o bölgelerin gerçekten bize ait olduğunu tamamiyle anlar... Yapılacak daha çok iş, eğitilecek daha çok asker ve kazanılacak daha çok savaş olacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.