Şimdi Ara

Toshiba Laptop Wireless Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
23.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşar.

    Toshiba Satellite C660 laptop'um var. Win7 format attım bütün driver'ları kurdum hallettim ama wireless'i bir türlü yapamadım. Kendi sitesinden indirip kuruyorum wireless indicator diye bir şey. Çalıştırdığım zaman ToshibaKablosuz LAN Göstergesi diye ufak bir pencere açılıyor bir kaç ayarı var. (SS'i altta)

    Bu ayarları ne yaparsam yapayım bir türlü wireless a bağlanamıyorum. Sağ alt köşedeki Wireless simgesi gelmiyor. Klavyeden Fn+F8 tuşlarını da denedim hiç bir şey açılmıyor.

    Acaba driverı mı yanlış kurdum bir fikri olan var mı ?



    Çıkan ayarlar penceresi burada
     Toshiba Laptop Wireless Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Righte0us -- 30 Eylül 2012; 13:59:23 >







  • Web sitesinden uygun olan Wlan driveri kurun ayrıca FN kontrol driverinide kurmanız gerekiyor..(Photkey)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus MF

    Web sitesinden uygun olan Wlan driveri kurun ayrıca FN kontrol driverinide kurmanız gerekiyor..(Photkey)


    Ya uygun olanı kurduğumu düşünüyorum zaten. Şu LİNK te en alttakini indirip kurdum.

    Ayrıca o dediğini kurmadım ama diğer tuşlar çalışıyor. Ses, aydınlatma vs.
  • Kurman gerekiyor..

    Aygıt yöneticisi SS olarak atarmısın *
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus MF

    Kurman gerekiyor..

    Aygıt yöneticisi SS olarak atarmısın *

    Buyrun
     Toshiba Laptop Wireless Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Righte0us -- 30 Eylül 2012; 14:02:52 >
  • Hocam driver kurulmamış. Kurduğun driver yanlış kaldır onu bu siteye girerek uygun olanı indir.


    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus MF

    Hocam driver kurulmamış. Kurduğun driver yanlış kaldır onu bu siteye girerek uygun olanı indir.


    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp

    Ordanda bulamıyorum nedense. Serisini, modelini, model numarasını falan her şeyi seçiyorum. Driver olarak Wireless Lan Driver diyorum. Ülke & Dil kısmına dokunmadan search diyorum ama bir şey bulamıyor.


    "Sorry we couldn't find any drivers matching your search criteria."




  • Laptop altındaki tam modeli alacaksın..

    Uğraşmak istemiyorum diyorsan .SlimDrivers programıyla güncelleyebilirsin. Fakat program full sürüm olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus MF

    Laptop altındaki tam modeli alacaksın..

    Uğraşmak istemiyorum diyorsan .SlimDrivers programıyla güncelleyebilirsin. Fakat program full sürüm olsun.

    Hocam o kadar da salak değiliz yaw Bulunmuyor işte. Birde sen dene bakalım bulabilecek misin.

    Sırasıyla

    Notebook - Satellite - Satellite C Series - Satellite C660 - PSC0LE - Win7 32 bit - Wireless Lan Driver
  • Hala bu sorunla karşılaşanlar olabilir. ben karşılaştım ne yaptıysam olmadı ama sonunda çözümü
    şu adreste buldum:http://aps.toshiba-tro.de/wlan/?page=downloads
    intel ve realtek olanları indirince sorun çözülmüyor. en yukardaki Atheros Wireless LAN Adapter veya Broadcom Wireless LAN Driver in uygun olanlarını kurunca wifi çalıştı fn +f8 de çalışır duruma geldi. paylaşmak istedim iyi günler...

     Toshiba Laptop Wireless Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alidy -- 1 Aralık 2013; 12:44:32 >




  • alidy A kullanıcısına yanıt
    Yok kardeşim herşeyi denedim dediğini de yaptım ama gene olmadı..atheros ve broadcom u da denedim ama ne hikmetse driverda genede realtek gzukuyor..bir de usb2.0 diyo..wireless mouse u cıkardım gene denedim gene başarısız..
    Çözebilen varsa alıntı yaparak cevaplarsa sevinirim.
  • Ben daha önce yaşadığım sorunu,http://www.****/toshiba-notebook-f6/toshiba-notebooka-windows-7-kuranlar-mutlaka-okusun-t10326.html linkten indirdiğim yazılımlar ile çözdüm.

    "Toshiba Software Installer programı 2007 yılından sonra satılan bütün toshiba notebookların windows 7 güncellemesini yapıyor.
    Detayları şu linkten görebilirsiniz.
    http://support.toshiba.com/support/viewContentDetail?soid=2455564


    Programı indirdikten sonra çalıştırın ve birkaç next tuşuna basarak kolayca kurun.
    Program toshiba'nın sunucularına bağlanıyor ve en güncel program ve sürücüleri toshiba notebook'unuza otomatik olarak kuruyor.
    (Kotalı internet kullananlara uyarım bazen 50mb ninde üzerinde sürücüler indirebiliyor ama bir kerelik olduğu için bence sorun yok.)

    Programın boyutu 32 mb. İndirme bağlantıları ise aşağıda;
  • Toshiba Software Installer :http://www.****/notebook_driver/180/Toshiba-Software-Installer-for-Windows-7.html


    FN tışlarınız çalışmıyorsa,
    Bu programı kurun, internetten güncel dosyaları indirmesini bekleyin. İndirme ve kurma bittikten sonra aşağıdaki işlemi yapın.
    baslat--->tum programlar--->toshiba--->utilities--->settings for flash cards--->allow the mouse to bring....... yazan kutucuğu işaretleyin ve çıkın."

    İnşallah size de yararlı olur.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi assenucler -- 8 Aralık 2013; 19:41:26 >




  • Şuan ben de aynı laptopta aynı sorunu yaşıyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler aynı sorundan ben de çekiyordum eski bilgisayarı abime verdim. Onun içinde sorunu çözecek olan driver var ama şu an alamam :)

    Nereden indirmiştim diye düşünüyorum bulursam editleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDenier

    Beyler aynı sorundan ben de çekiyordum eski bilgisayarı abime verdim. Onun içinde sorunu çözecek olan driver var ama şu an alamam :)

    Nereden indirmiştim diye düşünüyorum bulursam editleyeceğim.

    Bulamadın mı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.