Şimdi Ara

Toshiba laptop iade veya değişim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 2 ay önce Toshiba'dan laptop aldım 4.000 TL. Aldığımdan beri kasıyor, bunun için aldıktan 1 ay sonra garantiye yolladım testleri yapıldı bir sorun bulunamadı dendi ve geri gönderildi. Şu an 2 ay oluyor ve klavyede de sorunlar çıktı, basık kalıyor, boşluk tuşu kasma sorunu da devam ettiği için garantiye tekrar yolladım dün.

    Ancak ben bu laptopu aldım alalı pişmanım, şu an 2 ay oluyor ve ücret iadesi veya model değişimi gibi bir şansım var mı varsa nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz?



  • güncell
  • Hiç beklemeden tüketici hakem heyetine yada ücretin yüksek olması nedeniyle tüketici mahkemesine git. Bu ikisinden hangisine gitmen gerektiğini tam olarak bilmiyorum. Giderken de laptopun faturasını ve servis kayıtlarını da götür.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.