Merhaba 2 ay önce Toshiba'dan laptop aldım 4.000 TL. Aldığımdan beri kasıyor, bunun için aldıktan 1 ay sonra garantiye yolladım testleri yapıldı bir sorun bulunamadı dendi ve geri gönderildi. Şu an 2 ay oluyor ve klavyede de sorunlar çıktı, basık kalıyor, boşluk tuşu kasma sorunu da devam ettiği için garantiye tekrar yolladım dün.
Ancak ben bu laptopu aldım alalı pişmanım, şu an 2 ay oluyor ve ücret iadesi veya model değişimi gibi bir şansım var mı varsa nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz?
güncell
Hiç beklemeden tüketici hakem heyetine yada ücretin yüksek olması nedeniyle tüketici mahkemesine git. Bu ikisinden hangisine gitmen gerektiğini tam olarak bilmiyorum. Giderken de laptopun faturasını ve servis kayıtlarını da götür.