Toshiba'nın sadece Türkiye üretimli L655-18T model laptop kullanıyorum. Ancak memnun değilim bir kaç konuda.
Gayet güzel giderken, bir gün Toshiba yazısından sonra windows başlamadı, klavye dahil hiç birşey çalışmıyordu. Teknik servise götürdüm, harddiskini değiştirdiler. Sorun halloldu.
1-2 ay sonrada Wifi adaptörü durduk yere bozuldu, bu seferde anakartı değiştirildi, yine sorun halloldu.
Bu sefer 1 ay sonra, garanti bitimine 2-3 gün kala sistem çöktü, sistemin kendi recovery işlemi ile geri döndürmeye çalıştım, recovery çalışmadı. Yine servis yollarına düştük verdik, Recovery sistemi bozulmuş dediler, 60 TL para istediler. Dedim benim hiç bir müdahelem olmadı, gece kapayıp yattım sabah kalktığımda açılmadı dedim, doğrudur ama işletim sistemine müdahale edilebilir olduğu için bu işlem ücretli, format atmayı biliyorsanız gelin cihazınızı alın dediler. Gittim cihazı aldım, kendim bir güzel format attım.
Geldik bugüne, sabah bilgisayarı açmak için power a bastım, HDD ve Wifi LED i yanıyor fakat görüntü yok, sistem kendini zorluyormuş gibi yeniden başlatıyor. Ve ilk anlattığım arızadaki gibi Toshiba yazısından sonra gelen imleç bir müddet donuyor, zar zor başlıyor sistem. Yani yine ya HDD de yada anakartta sorun var büyük ihtimal.
Cihazın garantisi bitti. Sabit disk hatası var mı diye kontrol ettim ama düzgün çalışıyor uyarısı aldım.
Olası bir "kesin" arıza durumunda ne yapmamı önerirsiniz? Sorunlu bir model olduğunu kendim tescilledim artık. Üstelik 1 hata 2-3 kez üst üste olmuş olacak böyle bir durumda. Yorumlarınızı bekliyorum :)
Merhabalar;
Sorununuz sizin de tahmin ettiğiniz gibi donanımsal.Büyük bir ihtimalle harddiskinizde sorun var.Servise başvurmanız gerekiyor.