Şimdi Ara

tnt2 m64--win98se sürücü yüklememe hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 21 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • judge-fred (2 mesaj) mhakanki (1 mesaj) flat (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar. bende amaze tnt2 m64 var.yani dandik bi şey.neyse wolfenstein aldım opengl istiyor ama ben oynayamıyorum.yırtılma efekti oluşuyor.oyun donmuyor ama texture ler çizgilerden ibaret.

    sorunu sürücü güncelleyerek çözmek istedim.işte esas mesele.
    23.11 ve diğer birkaç detonator sürücüleri indirdim .kurdum yeniden başlat yaptım açılınca "bağdaştırıcınız düzgün yapılandırılmamış" hata mesajı çıktı.yeni donanım ekle penceresi geldi.sürücülerin yerini sordu.
    nvidia sss ye baktım agp ye ırq atamanın aktif olduğuna emin olun diyor.
    Ben de intel d845wn anakart,p4 1.4 ,256 mb ram var.win 98 se kullanıyorum.ekran kartımın şu an 6.31 sürücüsü yüklü.ırq atanmış ama bir usb ile aynı ırq kullanıyor.onu disable ettim yeniden güncelleştirme yaptım yine olmadı. denetim masasında sarı ünlem cıkıyor.sürücü güncelleştir diyorum.bana dll ve hlp dosyalarının yerlerini soruyor halbuki hepsi c/win/system dosyasında var.
    98 se en baştan yükledim yine aynı şey oldu.tüm 22.80 vs hepsini denedim.benim anakartta bios ayarlarında sadece pcı slotlar için manuel ayar var.
    bir kac forumda yazdım ama cevap almadım.örnek:
    readme de yazan önce standart pcı vga ya değiştir,sonra mevcut sürücüleri sil,sonra yeni sürücü yükle işe yaramadı.
    yani diyeceğim bu konuda 1 aydır araştırmadık yer kalmadı.forumlar,nvidia sitesi,hardware siteleri ...
    komik bi şey chip dergisinin yardım mailine yazdım.cevap şu: eski sürücüleri kullanmaya devam edin )
    yapıp ta yazmadığım şeyler de olabilir.hiçbiri çözüm olmadı.ilgilenen herkese teşekkürler



    |
    |




  • FORMAT AT Bİ DAHA KUR WİNDOWS U DÜZELİR
  • 20 den fazla windows kurdum aynı.sorun cok farklı
  • Bios da PCI slotLarının manuaL ayarLarını automatic haLe getir we yeniden dene... bence sorun bu gibi....

    SewgiLeriMLe !!! ...

    _______________
    -------------
    HEP BIR SONRAKINE SAKLADIN ONCEKILERI
    OYSA NE DUNLER WARDI YARINLARA ERTELENMEYECEK
    -------------
    e-mail : heykaptan@kolaymail.com
    ICQ : 129365055
    -------------
    http://heykaptan.kolayweb.com
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.