Şimdi Ara

tivibu go sorunu (COZULDU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
33.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tivibuyu cepten ve bilgisayardan seyredemiyorum. tivibu go uyeligim var. cepten tivibu uygulamasini indirdim. kullanici adi ve sifreyi girince siyah bir ekran geliyor ve orda kaliyor.
    bilgisayardan deneyim dedim. ordada kullanici adi ve sifreyi girince sanki hic girmemisim gibi tekrar kullanici adi kismina atiyor.

    cep telefonum samsung j5 2016
    bilgisayarda explorer 11 yuklu.

    bu sorunla karsilasan veya cozumunu bilen varmi?
    musteri hizmetlerinden ariza kaydi olusturdum ancak geri donus olmadi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrlion83 -- 24 Temmuz 2017; 13:25:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yazdıklarının birebir aynılarını bende yaşıyorum.

    Çözüm yok henüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HıraX

    Yazdıklarının birebir aynılarını bende yaşıyorum.

    Çözüm yok henüz.

    cozumunu buldum hocam. konuyu unutmusum. cozumunu anlatayim.



    benim sikintim kullanici adi ve tek sifre ile alakali cikti. btkya skayet kaydi acmistim. turk telekom genel mudurlugunden aradilar. sorunu ayrintilari ile anlattim. karsimdaki bayan kullanici adi ve sifrede sikinti olabilir dedi. online islemlere girerken kullandigimiz kullanici adi ve tek sifre yani. once yeni bir mail adresi verdim. sonra telefonuma sifre gonderdiler. bu sekilde sorunsuz kullanmaya basladim. sizde direk musteri hizmetlerini arayip kullanici adinizi degistirmeyi ve yeni sifrenizi talrp edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrlion83 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim. Bende arıza kaydı oluşturarak çözdüm sorunu. Ben uygulama bazlı bir sorun var diye düşünüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, bu linki buraya bırakıyorum: Çözüm . Şikayet bana aittir, kesin çözümü de yazdım. Lütfen konunun başlığına [Çözüldü] gibi bir ekleme yapar mısın; zira benim yaşadıklarımı kimsenin yaşamaması açısından yol gösterici olur belki. Gerçekten çok uğraştırdılar beni.
  • Teşekkür ederim,mesajınızı okuduktan sonra sorunum çözüldü,müşteri hizmetlerine kalsaydım sorunum hala çözülmemiş olacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.