Şimdi Ara

THY A380 pilotu arıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Askeri ve kargo Atatürk Havaalanından çekildiğinde kapasite uzun yıllar daha yetecek hale getiriliyordu.
  • Murat Alper kullanıcısına yanıt
    3.pist bile yapılabilirdi

    Çok fırsatlar kaçtı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat Alper

    Askeri ve kargo Atatürk Havaalanından çekildiğinde kapasite uzun yıllar daha yetecek hale getiriliyordu.

    Askeri alana Y apronu yapıldı ve hizmete girdi zaten. Eski kargo binasının yıkımına başlandı. Dışhatlar terminaline ek yeni kapılar gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    3.pist bile yapılabilirdi

    Çok fırsatlar kaçtı.

    3 pist var zaten. 4. pist imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    3.pist bile yapılabilirdi

    Çok fırsatlar kaçtı.

    3 pist var zaten. 4. pist imkansız.

    Pardon 4.pist işte.

    Niye imkansız hocam??

    Kurtarırdı hava trafiğini.

    Güzel bi revizyonla harika olurdu AHL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    3.pist bile yapılabilirdi

    Çok fırsatlar kaçtı.

    3 pist var zaten. 4. pist imkansız.

    Pardon 4.pist işte.

    Niye imkansız hocam??

    Kurtarırdı hava trafiğini.

    Güzel bi revizyonla harika olurdu AHL.

    05/23 pistine paralel düşünüyorsan alan olarak çok dardı. En fazla 1800 metre felan yapılabilirdi ki bu da küçük uçaklar için bile işlevsiz olurdu. Dikey şekilde de imkansız çünkü yeni turkish cargo binası, thy genel müdürlük binası ve ticaret merkezi var ki buraları yıkıp tekrar düzenlemek tam bi kaos ve israf olurdu.
    Hadi tüm bu devasa alanı yıkıp yapsan bile pist yerleşim alanının yanında kalacak, çevresindeki binaları traşlamak zorunda kacaklardı. Yani her türlü imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elma kullanıcısına yanıt
    O yönden haklısın.

    Zamanında o binaları öyle saçma yerleri yapmışlar ki

    Askeri alanı almaktan bahsediliyordu bi ara.

    Ama ne kadar yeterli olur onu pek ölçemedim şimdi.

    Etrafın yerleşimi çok kötü.

    Bu kadar izin verilmemeliydi önceden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    O yönden haklısın.

    Zamanında o binaları öyle saçma yerleri yapmışlar ki

    Askeri alanı almaktan bahsediliyordu bi ara.

    Ama ne kadar yeterli olur onu pek ölçemedim şimdi.

    Etrafın yerleşimi çok kötü.

    Bu kadar izin verilmemeliydi önceden.

    Askeri alana sadece apron mümkündü onu yaptılar. Dediğin gibi havalimanının doğu bölgesi boş kalsaydı bugün Antalya havalimanına benzer bir şey yapılabilirdi ki bu da paralel inişe müsait olur ve trafik inanılmaz hızlı işlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elma kullanıcısına yanıt
    Şu an geleceği nedir AHL'nin??

    Birisi kapatılıcak diyor öbürü yeşil alan başka biri charter....vs.

    Fikirler havada uçuşuyor resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Şu an geleceği nedir AHL'nin??

    Birisi kapatılıcak diyor öbürü yeşil alan başka biri charter....vs.

    Fikirler havada uçuşuyor resmen

    Üçüncü havalimanı bittikten sonra her şey mümkün. Ben kargo merkezi ve genel havacılık için hizmet vermesinden yanayım. Ulaştırma bakanlığı charter seferlerin yapılmak istendiğini belirtmişti ama daha net bir durum yok tabii.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A380 arkasında çok güçlü bir hava akımı bırakarak uçtuğu için arkasından gelen uçakların A380 piste indikten 4 dk sonra inebildiğini duymuştum
  • İzmir, pist olarak, terminal olarak, A 380'ler için uygun mudur acaba. Buralara gelirse görmek isteriz...
  • A380 ler ile ilgili şehir efsaneleri mevcut. Yok ahl ye inebilir mi kalkabilor mi? Iniste tam yüklü ilen asfaltı patlatır mı vs.. ahl de a380 ile ilgili hiçbir sıkıntı yoktur. A380 ler b777-300 er modelinden 1 metre daha kısadır. Terminalde veya körüklerde sorun yaratmaz. Pist uzunluğu ise gayet yeterlidir. A340 gibi takatsız motorlara sahip ve eski fren sistemi barındıran uçaklar 23 yıldır ahl ye sorunsuz iniş kalkış yapabiliyorsa, a380 ler haydi haydi yapar. Hatta emirates acil durumlar için divert edilecek havalimani olarak ahl yi istemiş, dhmi izin vermemişti. Emirates gibi bir firma ahl uygun olmasa bu izni istemez. hatta direk uçuş için izin istedi daha sonra ve dhmi tekrar redetti. Daha sonra airbustan uzman ekip getirtip ahl yi inceleten emirates olumlu rapor alıp dhmi ye tekrar başvurdu.
    http://www.haberkule.com/mobi/news_detail.php?id=1088

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.