Şimdi Ara

TESLA alacaklara uyarilar. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
12
Favori
17.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quatttroporte Q kullanıcısına yanıt
    Arkadan kazalı Teslanın içi aluminyum izlenimi veriyor

    TESLA alacaklara uyarilar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quatttroporte Q kullanıcısına yanıt

    Evet tamponlar hariç camurluklar metal.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt

    Hype ben de kısmına katılıyorum.


    Suanda elektrikli arabalarin hepsi bir hype egrisinde. Henüz olgunluk evresine gelmedi.


    Türkiye'de şarj alt yapısı yetersiz.

    TR kosullarinda suan Toyota hybrid size çok daha fazla özgürlük sunar.

    Ev-is-ev ve planlı kullanacaksaniz evet artisi fazla.

    Gunluk duzenli Şarj imkani sağlayacaksınız.

    Tesla bir evin tek arabası olmaktan uzak şuanda.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Mayıs 2023; 16:48:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamponlar haric kapilar, camurluklar, bagaj kapagi vs komple alüminyum yani degil mi hocam?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dediğim gibi yorumlarınız çok sığ ve kişisel..


    Ben Ankarada yaşıyorum. Bulunduğum çevrede adım başı şarj istasyonu var. Gittiğim Spor salonundan, iş yerimin otoparkına kadar her yerde DC Sarj var. Evimde kendi sarj istasyonum var. Elektrikli aracımı çoğu zaman tek araç olarak kullanıyoruz. Kendi şartlarınıza göre uygun olmayan bir aracı ''tembel adamın hype arabası'' diye nitelendirmek bence yanlış oluyor.. Her şeyden önce bi adam tembel olsa tesla almaz.. en yüksek depo hacmine sahip fındık motorlu dizel arabayı alır, ayda bir depo fulleyerek devam eder. Zırt pırt sarj etmekle uğraşmaz.. Aynı paraya 1.6 dizel Skoda superb var 77 lt deposu var.. Tesla mı superb mi tercih meselesi...

  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    Güney Almanya'da adam max battery paket VW ID.3 almış. Hırvatistan'dan geçen yeni otoban üzerinden Almanya - İstanbul normalde 16 saatte alınabilen yolu ID.3 ile 40 saatte aldı. Bir de adam sanki bu normal birşeymiş gibi rahattı. benim lügatımda bunun tercümesi tembel adam işidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Tembel adam değilde rahat adam işi diyelim o zaman:)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracın çalışmayan tek özelliği Smart Summon ve Summon. Bunlarda USS olmadığı için geçici olarak kaldırıldı. Model Y’yi Egea ile kıyaslamak için kör olmak lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt

    Tesla Model Y sahibiyim, son model. Ne demek sığ ?


    Siz sığ düşünüyorsunuz biz değil. Benim bulunduğum yerde 20 km çapımda 3 tane hypercharger yani sıra tüm.avmlerde elektrikli sarj istasyonu var ve bolca ac şarj istasyonu var

    Türkiye'de bunlar yok, ve coğrafyası dağlık tepelik. Ankara'daki biraz doğuya Diyarbakır'a Antep'e rahatlikla gidip gelebilecek misiniz ?


    Ev iş sporsalonu gibi rutini dışına çıkamazsınız Türkiye'de


    Hadi söyle bir doğu türü yapalım, karadeniz türü yapalım dediğinizde 50 defa düşünüyor insan elektrikli araba ile.


    Hybrid gibi elektrik.destekli arabalar ile koyun benzini gidebildiginize gidin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Mayıs 2023; 22:34:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quatttroporte Q kullanıcısına yanıt

    Evet hepsi metal, alaşimini bilmiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 26 Mayıs 2023; 22:35:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumunuz sığ çünkü kişisel.


    Doğuya hayatımda hiç gitmedim. Gitmeyi lüzum görmedim.. gidersem de uçakla giderim muhtemelen. Trabzon haçka yaylasında müstakil evim var. Ankaradan elektrikli araçla defalarca gittim geldim. 2300 rakımda dc sarj yapıyorum. Yaylalar arasında yol bağlantısı ve tertemiz asfalt yollar var artık. Bir çok yaylada size sarj imkanı sunan trifaz lı oteller var. Siz bence biraz geri kalmışsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt

    Kişisel yorum diye buna denir. Her neyse bol şanslar.


    Peki Her ay 1000 araç elektriği katıldığı zaman 6 ay sonra tekrar konuşalım.


    Türkiye de kaç adet şarj istasyonu var?

    Almanya ve Hollanda da ne kadar?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 27 Mayıs 2023; 13:52:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ay 1000 değil, 100.000 e-araç katılsa bile 6 ay sonra şebeke elektriği yeter. Şarj istasyonu, Teslanın cihazlarını koyup şebekeye trafo bağlamaktan ibaret icabında 6 ayda 10.000 şarj istasyonu, rahatlıkla inşa edilir. Bahsettiğiniz şeyler sorun değil. Sorun olsaydı, Çin, Amerika, Avrupa'da onlarca marka hummalı şekilde e-araç üretiyor olmazdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 rumuzlu arkadaş şebeke kurulu güç üzerine yorum yazıp silmiş. Neden sildiği merak konusu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Elektrik Mühendisi misiniz ?


    Neye göre 6 ayda 10.000 istasyon rahatlikla şarj edilir yazdınız? Kistaslariniz nedir ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Mayıs 2023; 16:55:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alttaki yüksek gerilim hattı en az 500.000 Volt kapasiteye sahip. Sadece 10 amper elektrik taşısa kabaca 5 milyon Watt güçte demektir.

    Trakyadan Adanaya ve Trakya'dan Muğla'ya 2 adet bu hattan çekilse, 5er bin şarj istasyonunun her birine 1000 kW güç sağlayabilir bu da 7 araçlık 150kW "hızlı şarj" portu demek. Bu hatlar 10 ton yük kaldırabilen Sikorsky S-64 helikopterle prefabrik olarak çok kısa sürede kurulabiliyor.

    TESLA alacaklara uyarilar.

    Altta örneği görülen şalt sahalarında milyon kW elektrik regüle ediliyor. Sadece TR'de onbinlerce şalt sahası var.

    TESLA alacaklara uyarilar.

    Şu anki şebeke altyapısı, her türlü ek ihtiyacı karşılayacak güçte. Elektrikli araç üreticileri bunu biliyor, o yüzden Giga Factory'ler kuruyorlar zaten.

    150 yıldır dünyanın elektrik kullanımı artıyor ve Afrika'nın köylerinde de, NYC'de de, Çin'in dev fabrikalarında da, Antartika'da da her yerde elektrik var ve elektrik yetiyor ise zaten pek birşey düşünmeye gerek yok, 10 20 yıl sonra, 10binlerce şarj istasyonu kurulduktan sonra da yeter, yetecektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    senin engin salt bilgin karsisinda anlami yoktu o yuzden sildim ustadim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.