Arkadaşlar telefonum 10 gündür garantide ve 4. kere gönderdiğim için onay çıkarsa ya değişecek ya da parasını iade edicekler. Bende yeni telefon bakmak için ve eğer telefon değişirse ne kadara satabilirim diye bir kaç telefoncu dolaştım bugün. Ama telefonculardan biri bana değişimin komple yapılmadığını sadece iç aksamın değiştirildiğini ve bunun bile çok zor olduğunu genelde geri çevrildiğinden bahsetti bana ayrıca çok uzun süreceğini de ekledi. Bana bu çok saçma geldi sonuçta arızalı bir telefon gönderiyorum ve 1 yıl içinde 4. kez servise gidiyor telefonun sizce de tamamiyle değişmesi gerekmez mi? bir de Telefon 6500S Eğer sıfır olarak gönderirlerse bir başka telefoncu da 300TL'den alabileceğini söyledi. sizce ucuza mı gider yoksa iyi mi? bir diğeri ise Telefonun 2. el sayıldığını ve 180TL'ye alabileceiğini söyledi şaka gibi ama gerçek... Birde N97 mini ile samsung Wave arasında kaldım bugün dolaştığım tüm telefoncular Wave diyor ama ben samsung diye çekiniyorum açıkçası bir de n97 mini'nin klavyesi beni cezbediyor ama dolaştığım telefonculardan biri bir süre sonra o klavyeden sıkılılacaksın Wave al daha iyi dedi bu yüzden iyice arada kaldım tam da n97 mini alıcam diye karar vermişken. Çok kararsızım. bana bu konularda yardım edebilirseniz çok sevinirim...
geçmiş olsun, birçok mesajımda söyledim, değişim sıfır kapalı kutuyla yapmıyorlar, sadece arızalı kısım değiştiriliyor. Değişim yerine bedel iadesi istemek her zaman için daha karlı....
İstedim zaten ama istediğimde bana telefonu alalı bir yıl olmuş gibisinden cümleler kuruyorlar olmaz diyorlar ama ben para iadesi istiyorum diye özellikle belirtiyorum Allah bilir belkide firmaya iletmiyorlardır bile bu isteiğimi şimdi Teknosayı arıyacam firmayla ben kendim görüşmek istiyorum diyicem bana böyle bir yardımlarının dokunduğu yok çünkü.. Boş yere bekliyorum uyduruktan bir telefon buldum evde onu kullanıyorum ve o da hiç bir işimi görmüyor bir an önce para iademi yapsalarda alsam yeni bir telefon...
şuan cepten giriyorum, benim mesajlarıma bakarsan birçoğu işine yarayacak konular. Bir yılı geçti palavra bir laf, bir yıl inde aynı sorun 2 den fazla olursa veya servis süresi 30 iş gününü geçerse garantiden dolayı bedel isteme hakkın doğar.
Baktım mesajlarınıza yardımınız için teşekkürler genpanın sitesinde teknik servis diye bir bölüm var ordan mesaj gönderdim yarında arıyacam saat 18.00 a kadar açıkmış telefonla görüşme o yüzden görüşemedim. hele bir paramı iade etmesinler nasıl olay çıkarıcam bir görsünler bakalım