Şimdi Ara

Telefon Garanti Değişim Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
1
Favori
106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • farukw (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar :)

    Telefonu çok kullanmadığım ve abartı özelliklere ihtiyaç duymadığım için ihtiyacımı görecek şekilde piyasadaki en düşük özellikli telefonlardan birini 7 martta satın aldım.Cihazda birden fazla saçma sorunla karşılaştım ama bu sorunlar telefon kapatılıp açıldığında düzeliyor, belli bir süre sonra tekrar başlıyordu.2 gün önce cihaz kvk garantili olduğu için kvk teknik servisine götürdüm ve cihaz ayıplı bulunup yenisiyle değiştirildi.


    Fakat yeni verilen cihazda da aynı problemler yaşanmaya başlandı.Tekrar teknik servise vereceğim ve büyük ihtimalle cihaz tekrar değiştirilecek.

    Ve eminim ki yeni verilecek cihazda da aynı problemler yaşanacak. Bu sorunlar her yeni verilen cihazda karşıma çıkmaya devam ederse ne yapmam gerekecek ? Teknik servisin cihazın üst modelini vermesi veya para iadesi yapması mümkün müdür ?




    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.