Şimdi Ara

Teknosaya garantiye gönderdiğim iPhone kaybolmuş!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar teknosaya iphone'u vermiştim garantiye, kulaklığı yapılması için. cihazıda istediler ver aradan 22 gün geçti daha elime ulaşmamıştı. gittim sordum bir sorun çıktı falan dediler. girişim hizmetlerini aradım böyle bir kayıtta cihaz bulunamadı dediler. kesin kayboldu. sizce hakkımı nasıl ararım? elimde gönderdiğime dair kağıdı var, cihaz, kulaklık, fatura yazıyor gönderilen şeylerde. mahkeme olsa kaç yıl sürer kimbilir. unutmalımıyım



  • tüketici hakları mahkemesi hemen halleder merak etme, korkacak bi durum yok. En kötü ihtimalle yenisini verirler veya faturada yazan miktarda parasını öderler.
  • elinde ki kağıt cihazın garanti kapsamında tamiri için teslim alindigina dair bi kağıt mi yoksa kargo teslim fişinimi kast ediyorsun gonderdigime dair kağıt var derken?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niye unutuyorsun arkadaşım iphone diyorsun boru değil yani,ilk önce tekrar ara ilgili kurumu yalnış no fln anlamış olabilir ordaki ilgilenen kişi ,yok eğer cihaz cidden kaybolduysa tüketici mahkemesine başvur hallederler, fatura bedeli veya aynı cihazın yenisini verirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Opium Mar -- 18 Aralık 2011; 19:08:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerayan

    elinde ki kağıt cihazın garanti kapsamında tamiri için teslim alindigina dair bi kağıt mi yoksa kargo teslim fişinimi kast ediyorsun gonderdigime dair kağıt var derken?

    tamiri için gönderdiğim kağıt! ayrıca telefonada mesaj geldi bilmemne numaralı ürününüz servise gönderilmiştir diye.
    isterseniz taratayım bi kağıdı hemen.

    açıklamada şu yazıyor:
    Yukarıda özellikleri bulunan ürünün herhangi bir ayıbı mevcut olup olmadığının teknik olarak incelenerek tespiti için yetkili servise gönderilmesini, yapılacak incelemede ayıp ve veya imalat hatası tespit edilmesi halinde ürünün garanti kapsamında olmak koşuluyla iade alınarak talebime göre yenisi ile dğeiştirilmesi veya iade alınmasını yahut ücretsiz tamirini talep ederim. ürünümde bir arıza tespit edildiği takdirde ürünün yetkili servis tarafından 20 iş günü içerisinde tamirini, bu süre sonunda ürünü her harükarda teslim alacağımı, teslim almadığım takdirde şirketinizin ürünü bu formda bulunan adrese gönderilmesini muvafakat ettiğimi vsvsvsvs. devam ediyor. altındada imzam var.




  • yarın ilk iş teknosa ile görüşüp sonuç alamazsan tüketici heyetine başvurmak olsun süreci uzatma. hakem heyeti ile ilgili konular mevcut forumda nasıl şikayette bulunabilecegini araştır şimdiden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.