Şimdi Ara

Teknosacell yeni hat alımında eksik evrak alınması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17 Haziran tarihinde Teknosacellin İstanbul Akasya Avm mağazasından yeni bir hat alarak kullanmaya başladım. Ancak 18 Ağustos Perşembe ve 19 Ağustos Cuma günü "Bilgi Teknolojileri ve Iletisim Kurumu kararinca hattiniz ulasmayan evragi sebebiyle 6 gun sonra aramaya kapanacak, 28 gun sonra iptal olacaktir. Hattinizi kullanabilmek icin magazalarimizda, kimliginizle abonelik sozlesmesi doldurmaniz gerekmektedir." şeklinde Teknosacellden mesaj geldi. Teknosacell müşteri hizmetlerini aradım hemen böyle bir durum var ne yapmam gerektiğini söyledim.Ancak önce durumu karşımda ki kişi anlayamadığı ısrarlarım neticesinde ise Teknosa veya Türk Telekom mağazasına giderek işlemi halledebileceğimi söylediler.Cumartesi günü Türk Telekoma gittiğimde ise burda halledemeyeceklerini Teknosa'ya gitmem gerektiğini söylediler. Bu arada il dışında olduğumdan aldığım yere gidememekteyim. Teknosa mağazasında ise aktivasyon merkezinin haftaiçi çalıştığı Pazartesi gelmem gerektiğini söylediler. Gelip gittiğim yer uzak dememe rağmen bir şey yapamadıklarını söylediler. Pazartesi yani bugün Teknosa mağazasına geldim. Aktivasyon merkezini aradılar burdan yardımcı olamadıklarını söyledi aktivasyon merkezi. Mağazada ki görevli ise müşteri hizmetlerini arayın orası halleder dedi ben ise orasının mağazaya yönlendirdiğini söyledim.Israrlarım üzerine mağaza müdürü geldi benle ilgilenip abonelik sözleşmesini ve kimlik fotokopisini tekrar alıp taratıp eksik evrak diye göndereceklerini söyledi. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini tekrar aradım böyle böyle durum var evraklar size ulaştı mı diye sorunca 24 saat içinde ulaşacağını söylediler. Bunun üzerine dedim ki ilk mağazayı şikayet etmek istiyorum dedim mağaza kodu istiyor diyorum ki normal bir vatandaş kodu nerden bilsin mağaza adını söylüyorum yok oraya gidip mağaza kodunu çalışanlara sorup öğrenecekmişim ukalalık hat safhada. Bunlardan ötürü BTK ya şikayet edeceğim diyorum umursamaz tavırla edebilirsiniz diyor. Beni ankete bağlayın diyorum ankete bağlayamıyorum servis bozuk diyor.Tam imtihanlık durum. Netice itibarıyla Teknosacell müşteri hizmetleri ve mağazada Teknosacell danışmanları kötü herkes topu birbirine atıyor bir şeyden haberleri yok.Çarşamba gününe kadar bekleyeceğim olup olmadığını anlamak için başka çarem yok gibi. Bu konu hakkındaki tavsiyeleriniz nelerdir? Ayrıca durumdan haberdar edeceğim sizi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Bukadarmız478135 B kullanıcısına yanıt
    Ayrıca şunu da ekliyeyim Teknosacell uygulamasına ordan da Cumartesi şikayet gönderdikten sonra girmek mümkün olmuyor.Sisteme giriş yaptınız diye mesaj geliyor ama ana ekrana giremiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.