31.12.2012 tarihinde ben ve bi arkdaşım kastamonu teknosada garantörlüğü altnda olan samsung s3 mini den iki adet aldık.Bu süre zarfında arkadaşımmın ve benim telefonnumun arasında bi kaç farklı ayrıntı farkettim.tüm uygulamalar ve programlar bire bier aynı ayarda olmasına rağmen onun şarjı benimkinden fazla gidiyor.En önemliside onun ekranı parlak dururken renkler daha keskinken benim ekranım mat duruyo bunun nedenini öğrenebilrmiyim ya açıkcası ondamı arıza var çok parlıyo bendemi va anlayamadım o daha bi keskin .
sizden isteğim mağazayı aradım bu konularda fazla bi bilgim yok g eçiştiriyolar yollarız filan diyolar bunun bire bir değişimini isteme hakkım varmı varsa nasıl işliyo prosedur teknosada
5 gün önce teknolojix den samsung s3 mini aldım. ekranın sol al kenarında 2cm uzunluğunda ve 1 santım eninde pembe bir şerit oluştu.garanti servisi teknoexper.. ürünü değişrler mi.fabrika hatasından kaynaklanan ekran sorunu olduğunu düşünüyorum..
mehmetgulgenM
kullanıcısına yanıt
Hocam Merhaba, Ürününüzü Teknoexper midir teknespor mudur nedir onlar değiştirdiler mi? Çünkü orası merdivenaltı bir firma. Sudi yazılımlarla telefon satar, servise de yanlışlıkla bi yolladınsa yandın. telefonun hurda olarak döner. Merakımı maruz görün lütfen. Bu arada sakın Teknoexper denilen mahalle bakkalına bulaşmayın. Selamlar