Şimdi Ara

Teknik Servisle İlgili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, aklıma takılan bir konuda görüşlerinizi almak istedim. 2007'de aldığım Toshiba A100 dizüstü bilgisayarımın ekranı, geçen aylarda dizi ya da film seyrederken bir anda kararıvermişti, ses geliyordu ama ekran simsiyahtı.

    Her neyse, bazı değişik modellerdeki gibi, monitörü şöyle bir ileri bir geri oynatırsam görüntü tekrar gelir mi diye uğraşmıştım fakat bana mısın dememişti. En sonunda da laptop'u eski monitörüme bağladım. Görüntü elde ediyordum, birçok oyun da oynayabiliyordum.

    Böylesi geçmiş zaman kullanmamın sebebi üzerinden aylar geçmesi elbette ama sorun, şu üşengeçliğimi yenip nihayet laptop'u servise getirmemle ortaya çıktı. Kuşkusuz tamir edilmesi gereken bir sorun var ama burada olay bir başka yöne saptı.

    Her normal insan gibi bilgisayarı şikayetleriyle birlikte teslim ettim, teknik servisten birkaç gün sonra aradılar ve sorunun ekran kartı ile ilgili olduğunu söylediler. Ekran kartından ve 120 TL'ye halledeceğiz dediler. Tamam diyerek kapadım telefonu. O esnada meşguldüm, üzerinde duramadım, bir saat sonraysa kafama dank etti, başka bir monitörde görüntü alabiliyorum, neden ekran kartında bir sorun olsun yahu, çatır çatır oyun da oynadım. Bu düşüncelerimi teknik servisteki kıza ilettim. O da not etti ve teknik serviste çalışan yani şu tamir işleriyle alakadar olan arkadaşlara ileteceğini belirtti.

    Sonra beni aradı (aradan geçen saatler) ve hızlı konuşma tarzıyla (bir operatör edasıyla) bana laptop'umun çeşitli monitörlere bağlandığını ve evet görüntü alınabildiğini fakat laptop'umun (işte burada kızın konuşması bir operatör ağzına ve de Amerikancanın çeşitli kelimeciklerine dayanıyor ki ben çoğunu kaçırdım) vesaire vesaire yapıldığı vakit tepki vermediğini söyledi. Ve ekledi: Servis ücreti 200 TL olacak, çünkü arızanın bilmem neysinin bu denli bilmem ne olduğunun bilincinde değilmiş hiç kimse. (oradaki görevliler, tamir elemanları) Düşüneyim dedim, konuşma bitti.

    İki saat falan geçti ve telefonum çaldı, teknik servisteki kız, bu sefer arızanın anakarttan ileri geldiğini söylüyordu. Yine 200 TL alınacak ve "aletim" İstanbul'daki labaratuara yollanacaktı. Şimdi, ben normalde -hayat bizi normal yollarda sürükleseydi, ya da biz onu- bu işi iyice sorgulardım, en kötü gidip geri alır ve başka bir servise verirdim. Ama öyle bir şey ki gün içinde onlarca kez kafam ambale oluyor ve hiçbir şeye hayır diyemeyen bir ahmak gibi kalakalıyorum. Tamam dedim, İstanbul'a gönderin.

    Şimdi siz bilgisayardan anlayan arkadaşlarıma sorum, ne derece bir kerizlik ettim? Resmi teknik servise, garanti dolduktan sonra güvenmek yerinde mi? Adamlar dürüstçe davranmamış olabilirler mi?

    Görüşlerinizi bekliyorum.







  • Burada teknik servisin bir hatası olmuştur.Bu hata da laptoptaki sorunun neden kaynaklandığı belli olmadan müşteriye bilgi verilmesidir.Bu durumda haklı olarak müşterinin aklında soru işaretlerinin oluşmasına neden oluyor.Ancak unutmamanız gerekir ki yetkili servislerde laptopa sadece gerekli görülen işlemler yapılır.Ne eksik ne de fazla hiçbir işlem yapılmaz.Laptopunuzla ilgili güvenebileceğiniz yer, yine yetkili servistir.
  • Yanıt için teşekkürler. Herkese, her şeye şüpheyle yaklaşmak bir alışkanlık oluyor bende.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.