Şimdi Ara

Techpro (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • notebook' alırken yetkili servisi düşünmek zorundayız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durrsun -- 21 Nisan 2010; 21:53:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: $tinGG

    arkadas bu yazdıklarını lütfen lg mail olarak atınız müşteri hizmetlerine mu mail adresine başlık olarak şikayet olarak yazarsanız sevinirim... LG SERVİS ANLAMINDA SORUNU WAR söyle bi sorun aslın firma servisler anlasıyor kendi servis kurmuyor bu servislerde böyle işi savsaklıyor o yüzden şikayet ettiniz zaman bu işin düzelmesi saglıyacaksınız adamlar işlerini iyi yapacaklar ...

    Tamamen Hakılısın.. lg mail olarak atınız ..ki yetkili servis kafasına göre takılmasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durrsun -- 15 Nisan 2010; 22:57:14 >
  • Lg R500 bataryası 2 aydan fazladır hala gelecek diye oyalıyor Tecpro.Yedek parçaları kesinlikle yok.İllaki merkezden sipariş verecegiz diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Militar-ist

    Yedek parçaları var. İlgilenmiyorlar. Arayın hergün. Geçen yıl nasıl olduysa benim hard disk ve bataryayı 10 gün içinde yenilediler. Burayada yazayım ; Tüketici sorunları veya Tüketici mahkemeleriyle vakit kaybetmeyin. Direkt Sanayi bakanlığına yazın. Kanuni yollardan arayın hakkınızı. Her yere yazın. Her yere. Mağduriyetiniz giderilene kadar yazın. 1 kuruş için bile olsa uğraşılmaz demeyin. Lg'nin ilk mağdurları olan bizler hakkımızı alamazsak bizden sonrakileri kimse adam yerine koymaz.

    Parça yok emin olun.Olsa zaten nakit para karşılıgı alacagım için verirlerdi.Artık lg markası ile ilgili bir ürün almam.Onlar kaybetti.




  • 24 nisanda garantisi dolduğu için önce ilgilenmek istemedikleri sonrasındaysa gönderin bir bakalım dedikleri notebook adaptörünü dün yolladım, şimdi klasik kullanıcı hatası çamuruna yatıp yatmayacaklarını bekliyorum sonucu buradan da paylaşırım.
  • tecpro garanti süresinde olsa bile çoğu arıza durumunu tüketici kullanım hatası şekline çevirmekte..Yani YETKİLİ SERVİSE DÜŞMEYİN...PAMUK ELLER CEBE ..garanti süresi lafta kalmakta tecpro LG yetkili servisinde
  • arkadaşlar, techpro'ya fandan gelen ses ve ısınma şikayetiyle x110 notebook umu vermiştim, fanı kapatıp geri verdiler, bi süre sonra fan tekrar çalışınca aynı ses tekrar gelmeye başladı haliyle. Isınma sorunu ise zaten hiç değişmemişti.

    İkinci kez servise verdiğimde forma ikinci kez aynı arızadan geldiğini yazdırdım. Ayrıca bataryadan da şikayet bildirdim. Bilgisayar üç gün içinde hazır olmuş, ancak aramadılar, internet sitelerinde kontrol edince farkettim. Almaya gittiğimde ise hazır değildi. Parça bekliyor kısmında buldular nihayet, sistem atmalarını bekledim ve teslim aldım. Haklarını yemeyeyim: Hazır olmadığı için bir gün içinde ücretsiz adresime göndermeyi kabul ettiler, ben istemedim.

    Sorunum ise şu: ikinci kez servise verdiğimde fan ve batarya değişti diye aldım ürünü. Ama batarya bilgisayarın üstünde ve yeni değil. Yani üzerindeki kağıtlar sararmış durumda. Ben bu bataryanın değişmiş olduğunu nasıl bileceğim? Yeni olduğunu nasıl bileceğim? Standart olarak 3 hücreli batarya 2.5 saat ömür görünüyor bu model için, bataryadan da şikayetim yok, internete bağlı olarak yaklaşık 2 saat gidiyor. Kafama takıldı böyle bir değişim mantığı.

    Ayrıca kapaktaki on vidadan ikisini takmamışlar, onun için bir şey yapmalı mıyım, bir şey olur mu??




  • Lg notebook'u alırsanızda garantisinin olmadığının düşünerek alın.bozulunca TECPRO yetkili serviste Hoop kullanıcı hatası,uğraş dur işi gücü bırakıp ya da TECPRO ya garanti süresindede olsa istenen ücreti ver. lg garantisi olsun olmasın aynı ücret tamir ,parça ücreti talep ediyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durrsun -- 3 Mayıs 2010; 22:10:18 >
  • bana verecek cevabı olan yok mu?
  • 26 nisanda gönderdigim adaptörü sıfırıyla degiştirip kargolamışlar bugün

    quote:

    Orijinalden alıntı: ten_don

    24 nisanda garantisi dolduğu için önce ilgilenmek istemedikleri sonrasındaysa gönderin bir bakalım dedikleri notebook adaptörünü dün yolladım, şimdi klasik kullanıcı hatası çamuruna yatıp yatmayacaklarını bekliyorum sonucu buradan da paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ten_don

    26 nisanda gönderdigim adaptörü sıfırıyla degiştirip kargolamışlar bugün

    quote:

    Orijinalden alıntı: ten_don

    24 nisanda garantisi dolduğu için önce ilgilenmek istemedikleri sonrasındaysa gönderin bir bakalım dedikleri notebook adaptörünü dün yolladım, şimdi klasik kullanıcı hatası çamuruna yatıp yatmayacaklarını bekliyorum sonucu buradan da paylaşırım.


    Forumu onlarda okuyor galiba.




  • arkadaşlar tecproya ßence çok büyük haksızlık ediyorsunuz. ßazı arkadaşlar bekleme süresinden dolayı isyan ediyorlar ama ßilmiyorlar ki sıra size gelene kadar kac tane cihaz tamir oluyor. herkes ßencil olarak yaşıyor ne yazıkki. tamam cihazınızı en kısa sürede almanız tabiki daha güzel fakat test edilmeden sırf müşteri mağdur olmasın diye TECPRO böyle bir riske girmez. ordakilerde insan ve sizlerin cihazlarını en kısa sürede yapmak için uğraşıyorlar. gereksiz ve haksız eleştirilerden uzak duralım lütfen. ayrıca garanti kuralları size verilen teslim ve takip fişinde mevcuttur. şu garantiye girer şu girmez diye senaryolar uydurmayalım lütfen. garanti kuralları açık ve şeffaftır.
  • Arkadaşlar,

    TechPro için konuşmuyorum ama, Türkiye'deki pek çok servis işi eş dost muhabbetleri ile veriliyor.
    Yani adamların yetkinliği 3. 4. kriter oluyor.
    1. kriter adamın ne kadar eş dost olduğudur.
    Malesef bunun suçlusu çoğu zaman biz tüketicileriz. Çünkü ürünü alırken satış sonrası servis hizmetlerini pek dikkate almıyoruz. O anda ürün, fiyat, kampanya vs. daha cezbedici geliyor. Oysa bakmamız gereken ilk şeyin satış sonrası servis hizmetlerinin kalitesi olmalı.

    Gerçi forumda baktığınızda, majör markaların pek çoğunun servisinin yetersiz olduğu, pek çok şikâyetin olduğunu görebiliriz.
    Bu da üreticilerin bizi ve bu işi yeterince ciddiye almadığını gösteriyor.

    Bence yine de yılmadan sorunları her platformda yazmak lazım. Hatta daha da ileriye gidip bu firmaların yurt dışındaki merkezlerine yazmakta fayda var.
    Ancak bu şekilde kalitenin yükselebileceğine inanıyorum.




  • hayatımda gördüğüm en bilgisiz,en tecrübesiz,en............... teknik servis.garanti kuralları açık ve şeffaf'TA olsa bu kurallar da tecpro'nun insafına kalmış ,Deneyin de görün...yapacak bişeyde yok...kalitenin yükselebileceğine inanıyorum Eliniz mahkum tecpro ne derse o olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durrsun -- 28 Haziran 2010; 20:51:32 >
  • garanti süresi lafta kalmakta tecpro LG yetkili servisinde
  • bir ürünü servise verdiyseniz sakın ve sakın 25 iş günü geçmeden beklemeyin. işlerinizi ona göre halledin.

    x130 netbook verdim servise. tam 33 iş günü sonra bana mesaj geldi ürününüzü onaramıyoruz. yenisi ile degişim yapacağız. 45 iş günü sonra ürünü almıştım. düşünün artık nasıl bir servis anlayışı var.
  • adamlar forumu takip ediyorlarmış

    quote:

    Orijinalden alıntı: manch

    arkadaşlar tecproya ßence çok büyük haksızlık ediyorsunuz. ßazı arkadaşlar bekleme süresinden dolayı isyan ediyorlar ama ßilmiyorlar ki sıra size gelene kadar kac tane cihaz tamir oluyor. herkes ßencil olarak yaşıyor ne yazıkki. tamam cihazınızı en kısa sürede almanız tabiki daha güzel fakat test edilmeden sırf müşteri mağdur olmasın diye TECPRO böyle bir riske girmez. ordakilerde insan ve sizlerin cihazlarını en kısa sürede yapmak için uğraşıyorlar. gereksiz ve haksız eleştirilerden uzak duralım lütfen. ayrıca garanti kuralları size verilen teslim ve takip fişinde mevcuttur. şu garantiye girer şu girmez diye senaryolar uydurmayalım lütfen. garanti kuralları açık ve şeffaftır.




  • garanti süresi lafta kalmakta tecpro LG yetkili servisinde..işiniz olsunda görün garanti süresi müşteri kullanım hatasına dönüşüyör..tabii ücret gündeme geliyor.
    firmaların yurt dışındaki merkezlerine yazmakta fayda var.
    Ancak bu şekilde kalitenin yükselebileceğine inanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durrsun -- 15 Temmuz 2010; 17:23:01 >
  • arkadşlar bende bundan 1 ay önce lg x130 netboku ses arızasından dolayı techpro ya göndedrdim ancak bana dedilerki buraya gelince düzeldi sonra pc yi bana kargo ile gönderdiler bende sorun tekrar nüksedince video kaydı yaptım ve fotoğraflarının çekip bir cd ile beraber gönderdim şimdi 4 gündür parça bekliyor bence sizde oluşan problemleri fotoğraf yada video kaydı yapın ki tekrar tekrar uğraşmayın. Umarım pc çabuk gelir
  • Allah tec pro danda lg dende uzak olmayı nasip etsin bundan sonra aldığım günden beri bir kere adam gibi kullanamadım(a515 notebook) 7 kere servise gittim ve bugün nihayetinde değişim onayı geldi ve kurtuldum artık kapısından bacasından lg bana uzak olsun servisiyle yaptığı sapasağlam notebooklarla gerçekten müthiş bir firma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carsiankara -- 19 Eylül 2012; 15:28:46 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.