< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (98. sayfa)
-
-
Telekomda umrunda degil ztn yenilikciligi sifir resmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
IPv6'nın telekomla hiç bir alakası yok firmanın vermesi gerekli :)
-
Alt yapiyi telekom sagliyor tbtneti ondan telekom izin verilirse bide btkda izin verirse kullanicinin hizmetine sunulur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
ip v6 ile ilgili log deseni btk tarafından yayınlanmış bulunmaktadır. Loglama ile ilgili yazılım ekibimiz işlemleri tamamladığında ip v6 tüm müşterilerimize sağlanacaktır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar,
Geceleri bölgesel yaşanan kesintiler türktelekom un cihaz güncellemeleri kaynaklıdır.
Bunun haricinde kesinti yaşamanız durumunda arıza kaydı oluşturarak detaylı inceleme sağlayarak bilgi verebiliriz.
Saygılarımla.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Peki ipv6 icin ne zaman kullanima sunulacaj yada musterilerin istegi uzerinemi verilecek ? Benim modemim zyxel vmg3312 b10b destekliyormu ipv6 bilmiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zzfertatzz -- 21 Kasım 2021; 8:37:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Modemim destekliyormus
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben firma sahibinizlede görüştüm gerekli açıklamayı kendisine yaptım birdaha bu firmami kesinlikle Allah korusun kimseye de önermem uzak durması gerekilen bı firma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı modemin, b10A sı var bende de,bunun güncel son yazılımı nedir bilgin var mı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öde kullan sonamı erdi yeni fatura gelmedi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
B10a bilmiyorum hocam son guncel versiyonunu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgilendirme özelden sağlanmıştır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar sayın yetkili, hizmetinizden inanılmaz memnun olmama rağmen ilk defa dün ilginç bir problemle karşılaştım. Modem arayüzümde daimi alabildiğim ve problemsiz şekilde aldığım hız 62mb olarak görünmekte, dolayısıyla download hızım da bununla doğru orantılı olarak 6mb/sn denk geliyor. Fakat dün itibariyle modem arayüzünde 62mbit görünmesine rağmen download hızım 3mb/sn kadar düştü. Hız testi yaptığımda da 34-36mb arası çıkmaya başladı. Belirttiğim gibi bu zamana dek yaşadığım bir sorun değil ve iç tesisatım da yepyeni bundan eminim. Sizden ricam gereken kontrolleri sağlamanız, hızımı yükseltebildiğiniz maksimum hıza sınırlamaya takılmadan yükseltmenizdir. Teşekkürler.
-
Merhabalar,
Özelden abonelik bilgilerini iletebilirseniz incelenmesi adına destek olabiliriz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Özelden tarafınıza bilgilerimi ilettim. Detaylı şekilde değerlendirip gerekeni yaparsanız memnun olurum. Biliyorum ki sırf bu yüzden bir müşterinizden olmak siz de istemezsiniz. Merak etmeyin konuya en az sizin kadar hakimim dolayısıyla geri bildirimlerinizi alışılagelmiş şeylerle yapmamanızı rica edeceğim. Çünkü hafta sonu itibariyle ilk defa yaşadığım bir problem bu. Modem arayüzü 62mbit alabileceğimi gösteriyorken ve download hızımın 6mb/sn olması gerekirken ne oldu da 3-4mb/sn'yeye indi? Not: Apartman içi tesisatım da yepyeni bilginize. Saygılar.
-
Bu tahmini ne kadar bir süreyi alacaktır? 1 ay? Gerçekten öncelikli işlerden biri bu, tepkime süreleri, anlık erişim problemleri vs. olsun.
-
hocam hangi modemi kullanıyorsunuz?
-
Zxyel vmg3312 b10b model kullaniyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X