Digitürk'e Play off un verdiği gazla 2012/Mayıs ayının üye oldum.. HD+Plus üyesiyim. Yaklaşık 10 ay oldu. Bu 10 aylık süre içerisinde HD+Plus kutum 7 kere değişti. Kayıt yaparken problem ,izlerken problem , kanal değiştirirken problem ... Sorunlar hiç bitmedi. Digitürk ile defalarca görüştüm , şikayet mektupları gönderdim. Digitürk bana '' Bu problemin sadece bende olmadığını HD+Plus üyelerinin genelinde olduğunu söyledi '' Kutuyu değiştirip IQ ya geçmek istedim,bu seferde taahhütünüz var dendi..Madem öyle problemli kutuları neden insanlara veriyorsunuz.. Örnek olarak cuma akşamı kutu arızalanıyor , değişime pazartesi geliniyor.. Cumartesi ve pazar Tv ve Ligtv yok.. Evimde digitürk/ligtv var ve ben taraftarı olduğum takımın 4-5 maçını izlemek için kahveye gittim. Hani hizmet nerede.. Ödediğim para 89 TL fakat alınan hizmet 5 TL bile değil.... Satış yapılırken uygulanan politika , üye olunduktan sonra kesinlikle verilmiyor.. Bu yazımı okuyan Digitürk üyesi olmak isteyen arkadaşlara tavsiyem benim gibi gaza gelip Digitürk almasınlar yada almak istiyorsanız araştırın soruşturun öyle alın..An itibari ile 18 aylık taahhüt süremin bitmesini iple çekiyorum. Bunu yazmamdaki amaç sadece ve sadece forumdaki arkadaşların böyle bir sorunu bilmesini istememdir başka hiçbir amacım yoktur.Bana ister buradan ister PM ile ulaşabilirsiniz.Herkese sevgiler..