Ben daha önce aşağıdaki ürünü almıştım. İnce bir ürün, kesimi mükemmel değil ama iş görüyor kullanıyorum. Volkswagen T-Cross 2022 Sonrası Alt Kademe için 3D Yüksek Kenarlı Bagaj Havuzu - Kokusuz, Kolay Temizlenebilir Bagaj Paspası https://www.amazon.com.tr/dp/B0CST5F4YW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title |
*** T-CROSS KULLANICI KULÜBÜ *** (30. sayfa)




-
-
Yarı otonom pakette adaptif hız sabitleyici (acc) + şerit ortalama özelliği geliyor. Örneğin 100'de hız sabitleyiciyi açtınız. Öndeki araç 80'e indi, sizin araç da otomatik 80'e iniyor, öndeki araç hızlanınca tekrar 100'e çıkıyor. Aradaki mesafeyi de ayarlayabiliyorsunuz. Bunu yaparken aynı zamanda ortalama özelliğine sahip şerit takip de çalışıyor. Yan elinizi ayağınızı gazdan direksiyondan çekebiliyorsunuz kendisi gidiyor. Fakat tesla otonom sürüş gibi değil. Yaklaşık 15 saniyede bir direksiyonu tutmanızı istiyor (müdahale etmenize gerek yok dokunduğunuzu hissetmesi yeterli, ona güvenip yolda başka birşeyle uğraşmayın ya da uyumayın diye yapıyor). Bir de kusursuz değil, otobanda 140'a sabitlerim 2 saat kendisi gider gibi olmuyor. Biraz keskin virajlarda ya da yüksek hızla ortalama virajlarda şeridi kaçırabiliyor. Çok keskin virajların olmadığı düz otobanlarda ya da şehir içi ana halterlerde güzel iş görüyor. Bir de çalışma dinamiğini öğrenmeniz dikkat etmeniz lazım. Örneğin öndeki aracı ACC'li bir şekilde takip ediyorsunuz. Şak diye birisi araya girdi, çok hızlı davranamıyor acc. Araya dalan araç yarısını sokar yarısını dışarda bırakırsa yine anlamıyor acc arası boşmuş gibi gaza devam ediyor. Sevdiğim güzel ülkesinin güzel şöförlerini düşünülerek tasarlanmamış belli ki :) Belki Golf'lerin vs. daha gelişmiştir bu özellikler.
Ön bölge asistanı ise araç, yaya, bisikletli vs. gördüğünde otomatik frenleme asistanı. Bu özellik güzel çalışıyor. Çok şükür yaya algılamasını test etmek zorunda kalmadım hiçbir zaman ancak öndeki araçlarla olası çarpışmaları güzel önlüyor başıma geldi 2 kere güzel frenledi.
Özetle, güzel bir yardımcı, bazen çok rahatlatıyor sürüşü, ama ona bel dayamak/güvenmek pek mümkün değil. Yine de bu devirde alınması gereken bir opsiyon olduğunu düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cassation -- 2 Şubat 2025; 0:33:42 >
-
-
Cevap için teşekkürler.
-
İzmir içerisinde vw suv araçlarımız için yardımlaşma sayfası arkadaşlar
TAİGO İZMİR Yardımlaşmafacebook
TAİGO İZMİR Yardımlaşmahttps://www.facebook.com/share/1C7tGZw94E/?mibextid=wwXIfr
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Merhaba, yapışkan kalitesi nasıl 3 gün sonra atma yapar mı? Kenarlardan atma yaparsa sökünce iz kalır mı? Kısaca kalitesi nasıl beğendiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kumaş kalitesini çok beğendim. Kalite hissiyatı olarak fabrikasyon gibi görünüyor. Yapışkan kalitesi olarak da şimdilik kalkma vs. yapacak gibi durmuyor. Ancak uzun vadede atma vs yapar mı bilmiyorum. Yapsa bile 3m bantlar gibi bir malzeme değil arkasındaki o yüzden sökerken trimde iz bırakacağını düşünmüyorum. Satıcı arkadaşlar işinin ehl-i ve düzgün insanlardı. Sanırım uzun süredir de yapıyorlar bu işi. Kötü malzeme satacaklarını düşünmüyorum. Ancak daha önce böyle bir ürün denememiştim o sebeple kesin bir yorum yapamıyorum, daha önce deneyimlemiş arkadaşlar varsa yorum yapabilirler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cassation -- 2 Şubat 2025; 17:11:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarı otonom travel assist aktifken belli bir süre sonra sizde de ya sağ ya sol şeride yakın gidiyor mu? Komple sistemi aç kapa yapınca düzeliyor tabi.
Uzun yol 100-110kmh hızlarda hafif sert virajları da tam ortalayarak dönebilse harika olacaktı. O tarz durumda direksiyonu üstlenin gibi uyarıyı basıyor. Elimi direksiyonda tutarım, virajlarda tepkisini merak ediyordum. Görmüş oldum.
-
Benim de tecrüben birebir sizinle aynı. Maalesef tam olarak beklentimi karşılamadı bu bakımdan. Ama yine de memnunum yani gene olsa fiyat farkını verip yarı otonom opsiyonu alırdım. Daha bakımı gelmedi araç 5.000 km. Bilmiyorum servise gittiğimde güncelleme vs gelmiş mi ya da gelir mi. Sizin aracın model neydi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olması iyi artı hocam. Uzun yolda cidden pek yorulmuyorum. Bende başka model mevcut , Tiguan.
1 yıldır kullanıyorum.
Güncelleme sorunlu yazılımlı araçlar hariç güncelleme geldiğini duymadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tiguan golf vs.'de bu özelliklerin daha gelişmiş bir versiyon ile gelmesini bekledim, şaşırdım. Yazılım sorunlu olmasa da bir kalibrasyon ihtiyacı var gibi sanki. Şeridi sağdan veya soldan takip etmesi çok da doğru değil.
-
2024 Style-Rline kullanan arkadaşlar, sizin araçlarda orta konsol ambiyans aydınlatma var mı?
-
Yeni kasa Tiguan donanım broşüründe şöyle diyor.
"Travel Assist, zaman içinde sizin sürüş tarzınıza uyum sağlayarak aracı aktif bir şekilde şeridin tam ortasında tutmak yerine, sağ veya sol çizgiye yakın bir sürüş sunabilir "
Yani bir sorun yok. Bunu da düzeltmenin yolu komple sistemi kapatıp(acc on off tuşu) tekrar açınca düzeliyor.
MQB platformu araçların ki aynı kamera. MQB Evo platformunda değişti. Kendi kendine şerit değiştirme seçeneği geldi onda.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel ayrıntıya dikkat etmişsiniz paylaşımınız için teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
30000km bakımı ve fiyatı ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilir mi?
-
vw sitesinde bilgi var.
Bakım tablosu ve yapılan işlemler listesi mevcut.
Net bilgi yok ama modele gore 6000 - 7000 TL baslayan fiyatlar diyor. İllaki bir extra cikarirlar diye dusunuyorum. Servis randevusunuda web site üzerinden alabiliyorsunuz.
https://binekarac.vw.com.tr/tr/satis-sonrasi/bakim-onarim/periyodik-bakim-fiyatlari.html
-
Teşekkür ederim.
Yetkili servis ile görüştüm 11640₺ fiyat verdiler.
Ekstralar hariç.
-
Yılda yaklaşık 20-30.000 km yol yapıyorum. Fiyatların artmadığı senaryoda ortalama 20-25K yıllık bakım maliyeti. Yakıt sarfiyatı vs. düşününce keşke elektrikli bir araç alsaydım diye düşünüyorum. Ancak bu fiyat bandında elektrikli araç olarak sadece Mokka elektrikli var. Onların da menzil ve max km/h hızı düşük. 1.7 milyon TL üstüne çıkmadıkça mevcut elektrikli araçlar yetersiz duruyor.
-
Sehirlerarası ulasımınız, yetisme telasiniz varsa, evinizin oldugu park alanında sarj imkanınız yoksa (sokaga parketmek vb.) elektrikli hala mantıklı degil. Devamlı sarj istasyonu ve/veya sarj istasyonlu park yeri kovalamanız lazım. Uzun mesafe gidislerde sarj sureleri ve noktalari hesaplamanız lazım. Ucuz elektrikli araclarda ise batarya, ariza, yangın konularındaki haberler can sıkıcı. Ben sıcak bakamıyorum hala.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X