Şimdi Ara

SUZUKI SWIFT FUN CLUB (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.409
Cevap
86
Favori
185.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kirikambar K kullanıcısına yanıt
    Selam hocam, aracınız hayırlı olsun. Bir şey soracam. Araç sigortasını ne kadara yaptınız? Ben de yakın zamanda 2012 swift aldım çok yüksek ücretler istiyorlar aradığım firmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Selam hocam, aracınız hayırlı olsun. Bir şey soracam. Araç sigortasını ne kadara yaptınız? Ben de yakın zamanda 2012 swift aldım çok yüksek ücretler istiyorlar aradığım firmalar

    Sağolun hocam, sizin de aracınız hayırlı olsun. Kazasız, sağlıklı sürüşler dilerim.

    Benim ilk aracım olması hasebiyle epey yüksek çıktı trafik sigortam, kaskoyla yarışıyor:1280 TL. Bir sürü başka faktör de etkiler elbette.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirikambar

    quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Selam hocam, aracınız hayırlı olsun. Bir şey soracam. Araç sigortasını ne kadara yaptınız? Ben de yakın zamanda 2012 swift aldım çok yüksek ücretler istiyorlar aradığım firmalar

    Sağolun hocam, sizin de aracınız hayırlı olsun. Kazasız, sağlıklı sürüşler dilerim.

    Benim ilk aracım olması hasebiyle epey yüksek çıktı trafik sigortam, kaskoyla yarışıyor:1280 TL. Bir sürü başka faktör de etkiler elbette.

    Bence ilk arabaya göre çok yüksek değil, uyguna yapmışsınız. Ben de en düşük 1780 fiyat aldım. Hala yaptırmadım biraz düşmesini bekliyorum. Anadolu sigortaya mı yaptınız siz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahbaz061

    Arkadaşlar merhaba araçta teybi söküp yerine android işletim sistemli bir cihaz almak istiyorum. Hem geri parkta kamerasıyla bana yardımcı olacak, hem bluetooth ile bağlanıp telefon görüşmemi yapmamı sağlayacak ve telefonda ki müziklerimi yine bluetooth ile bağlanarak dinleyebileceğim mevcut radyonun yerine koyduğumda da sırıtmayacak bir cihaz bakıyorum.

    Fiyatlar genelde 800-1200 TL arası ve çok sayıda seçenek var. Forumda kullanan arkadaşlar varsa tavsiyelerini almayı düşünen arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Teşekkürler.

    Merhabalar. Aracımda yaklaşık 1 senedir Navimex marka multimedya cihazı kullanıyorum. Dediğiniz bütün özellikler mevcut. Ben geri vites kamerasını taktırmadım. Park sensörü olduğu için gerek duymadım. Bi sorun yaşamadım şu ana kadar. Dokunmatik ekranı başarılı. Televizyon konusunda pek bişey beklemeyin. Çekmiyor :) 480p çözünürlüklü ekranı var. Klip film yükledim. Görüntü kalitesi iyi. Bendeki cihazda windows tabanlı işletim sistemi var. Android tabanlılar da mevcut. Arayıp bilgi alabilirsiniz sanırım. Ayrıca suzukiyi tebrik etmek lazım. Güzel hoparlör koymuşlar araca. Benim 2012 swiftde yeni teyple birlikte ses seviyesi baya yükseldi. Hoparlörler pek zorlanmıyor. Görüntü açısından cihaz araçra çok güzel duruyor. Tavsiye ederim. Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabricc -- 5 Ağustos 2016; 9:00:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kirikambar K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun Swift'iniz. Allah kaza bela vermesin😉
    O/d modu şanzumandan 4. vitesi iptal ediyor yani arabayı 3 vitese düşürüyor. Benzinli arabalarda maksimum güç 4500-5000 devirlerde alındığı için galiba bunu yaparak arabayı verimli kullanmayı düşünmüşler.
    Ben o/d modunu sadece yokuşlu yollarda kullanıyorum ki araba biraz devirlenince 4. vitese geçip güçten düşmesin diye. Böyle yapınca da 1.2 motordan beklemediğim bir performans alıyorum. Onun haricinde uzun ve düz yollarda kullanmıyorum.
    Belki biliyorsunuz ama ben yine de söyleyeyim. Viteste L sadece 1. vitesi, 2 sadece 1 ve 2 arasını çalıştırır. D zaten biliyorsunuz. D konumumda O/D tuşuna basarsanız 1,2 ve 3. vitesi kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozk991

    Hayırlı olsun Swift'iniz. Allah kaza bela vermesin😉
    O/d modu şanzumandan 4. vitesi iptal ediyor yani arabayı 3 vitese düşürüyor. Benzinli arabalarda maksimum güç 4500-5000 devirlerde alındığı için galiba bunu yaparak arabayı verimli kullanmayı düşünmüşler.
    Ben o/d modunu sadece yokuşlu yollarda kullanıyorum ki araba biraz devirlenince 4. vitese geçip güçten düşmesin diye. Böyle yapınca da 1.2 motordan beklemediğim bir performans alıyorum. Onun haricinde uzun ve düz yollarda kullanmıyorum.
    Belki biliyorsunuz ama ben yine de söyleyeyim. Viteste L sadece 1. vitesi, 2 sadece 1 ve 2 arasını çalıştırır. D zaten biliyorsunuz. D konumumda O/D tuşuna basarsanız 1,2 ve 3. vitesi kullanırsınız.

    İyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler hocam.

    O/D modu zaten hiçbir şey yapmadığım için açık duruyormuş. Özellikle o tuşa basınca göstergede o/d off gözüktü. Şimdi off olunca mı 4 vites olmuş oluyor? Açık olunca herhangi bir gösterge işareti belirmiyor zaten. L'yi daha çok yokuşlarda falan kullanmak lazım o zaman. 2'yi de artık yokuşuna ve yoluna göre kullanırız deneyerek. Kitapçık çıkmadı araçtan, olan da ingilizce, flash bellek verildi onda var diye ancak nette mevcut kitapçık çok okuyamasam da şimdilik. Soracağım şu: vites geçişlerinde frene basmak gerekiyor. Ancak D''de iken L ve 2'ye geçişte direkt frensiz kullanılıyor sanırım şanzıman.

    Bir de en başta P'de iken frene basıp N'ye alıyorum o arada gösterge de yağ ve arıza göstergesi çıkıyor. Aracı çalıştırınca bu iki gösterge kayboluyor. Bu sizlerin araçlarında da böyle mi, normal mi? Tüm göstergeler yanıp, sönüyor sonrasında çalıştırmadan önce sadece iki gösterge duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirikambar -- 5 Ağustos 2016; 17:01:08 >




  • kirikambar K kullanıcısına yanıt
    Göstergede o/d yanıyorsa araba 3 vites gibi çalışır. Diğer konuyu da ilk fırsatta deneyip yazacağım. Ben hiç dikkat etmiyorum göstergedeki ışıklara ilk marşta. Çalıştıktan sonra da hepsi sönüyo zaten. Vites değiştirirken hiç bi ışık yanmıyo.
    Ayrıca D-2-L arası vites geçişlerinde frene basmaya gerek yok. Direk değiştirebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirikambar

    Bir de en başta P'de iken frene basıp N'ye alıyorum o arada gösterge de yağ ve arıza göstergesi çıkıyor. Aracı çalıştırınca bu iki gösterge kayboluyor. Bu sizlerin araçlarında da böyle mi, normal mi? Tüm göstergeler yanıp, sönüyor sonrasında çalıştırmadan önce sadece iki gösterge duruyor.

    Merhaba. Alıntı yaptığım yerle ilgili kısmı az önce aklıma geldi denedim. Anladığım kadarıyla arabaya bindim ve kontağı açtım. P'den N'ye aldım. O arada zaten araba çalışmadığı için göstergede yağ ve arıza lambası yanıyordu. Marşa basıp çalıştırdıktan bi süre sonra iki ışık da söndü. Bence böyleyse sıkıntı yok. Zaten ben arabayı normalde P'de çalıştırıp sonra D'ye alıyorum. O yüzden hiç sorun gibi görmemiştim. Hatta yağ ve arıza lambasının yanında airbag falan da yanıyo araba çalışmadan önce




  • tam bilemiyorum ama eğer vites p de değilse marş basmaz ki zaten ? aman ha sakın park ta değilken marşa basmayın bence. bir de park a almadan stop edince kontak anahtarı çıkmıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Bir şey sormak istiyorum. Aracı alalı 1 ay olmadı daha arabadan memnunum yalnız bir konuda sorun yaşıyorum. Aracım çukurlara ya da tümseklere girdiği zaman çok fazla hissettiriyor. Bütün suzukilerde olan bir durum mu yoksa benim aracın amortisörlerinde mi sıkıntı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_sozumcetin

    tam bilemiyorum ama eğer vites p de değilse marş basmaz ki zaten ? aman ha sakın park ta değilken marşa basmayın bence. bir de park a almadan stop edince kontak anahtarı çıkmıyor

    Araba N konumundayken de marş alıyor. D, 2, L ve R konumunda zaten kontak dönmüyor. P'ye almadan da kontak çıkmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Merhaba,
    Bir şey sormak istiyorum. Aracı alalı 1 ay olmadı daha arabadan memnunum yalnız bir konuda sorun yaşıyorum. Aracım çukurlara ya da tümseklere girdiği zaman çok fazla hissettiriyor. Bütün suzukilerde olan bir durum mu yoksa benim aracın amortisörlerinde mi sıkıntı var?

    Swift'in iki büyük sıkıntısından birisi zaten sert olması. O da süspansiyon ve ince yanaklı lastikten galiba. Benimki de öyle. Diğer arabalara göre daha çok hissettiriyo çukurları falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Uzun araştırmalar ve kararsızlıklardan sonra ben de 2016 otomatik Suzuki Swift aldım.
    Spor, küçük bir araç istiyordum Audi A1 alma aşamasındayken tesadüfen Swift'te deneme sürüşü yaptım ve hayran kalarak ertesi gün aldım
    Audi ile kıyaslamak ne derece doğru bilmiyorum ancak Swift daha sevimli ve daha dolu bir araba gibi geldi bana. Sürüşü çok keyifli, oldukça da güvenli bir araç.
    Ben mavi rengini aldım. Tek içime sinmeyen ortadaki radyo ekranıydı, ona da aldığım yetkili serviste 1500 TL'ye Android'li multimedya sistemi ve geri görüş kamerası taktırdım.
    Ben de Bursa'dayım, buradaki yetkili servis oldukça ilgili. Bu arada Bursa'daki Swift sayısı giderek artıyor :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Merhaba,
    Bir şey sormak istiyorum. Aracı alalı 1 ay olmadı daha arabadan memnunum yalnız bir konuda sorun yaşıyorum. Aracım çukurlara ya da tümseklere girdiği zaman çok fazla hissettiriyor. Bütün suzukilerde olan bir durum mu yoksa benim aracın amortisörlerinde mi sıkıntı var?

    Merhaba, amortisorlerle alakali degilmis. Lastikleri Dort mevsim 195 55 16 degistirdim. Problem kalmadi. Kislik dusurseniz Dort mevsim 195 55 16 alip cozersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selo078 kullanıcısına yanıt
    Lastikler daha yeni ama kışın dediğiniz gibi olabilir. Bir de biri lastik basıncını kontrol etmemi söyledi. Lastik basıncın 31 olmalı dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gizem22

    Merhaba,
    Uzun araştırmalar ve kararsızlıklardan sonra ben de 2016 otomatik Suzuki Swift aldım.
    Spor, küçük bir araç istiyordum Audi A1 alma aşamasındayken tesadüfen Swift'te deneme sürüşü yaptım ve hayran kalarak ertesi gün aldım
    Audi ile kıyaslamak ne derece doğru bilmiyorum ancak Swift daha sevimli ve daha dolu bir araba gibi geldi bana. Sürüşü çok keyifli, oldukça da güvenli bir araç.
    Ben mavi rengini aldım. Tek içime sinmeyen ortadaki radyo ekranıydı, ona da aldığım yetkili serviste 1500 TL'ye Android'li multimedya sistemi ve geri görüş kamerası taktırdım.
    Ben de Bursa'dayım, buradaki yetkili servis oldukça ilgili. Bu arada Bursa'daki Swift sayısı giderek artıyor :))


    Merhaba,
    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Bence A1 yerine swift almanız çok isabetli bir karar olmuş. Kesinlikle swiftin dış görünüş daha güzel. Audi A1 tamamen markadan satan bir araç. A5 altındaki tüm audiler audi değilmiş gibi zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozk991


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_sozumcetin

    tam bilemiyorum ama eğer vites p de değilse marş basmaz ki zaten ? aman ha sakın park ta değilken marşa basmayın bence. bir de park a almadan stop edince kontak anahtarı çıkmıyor

    Araba N konumundayken de marş alıyor. D, 2, L ve R konumunda zaten kontak dönmüyor. P'ye almadan da kontak çıkmıyor

    Araba N konumunda iken de marş alıyor, ben de bu şekilde kullanmıştım. Ancak P konumunda iken kullanmak daha sağlıklı sanırım. Bundan sonra P konumu dışında marşa basmam.

    Ağırlığın şanzımana binmemesi için aracı durdururken el frenini şanzımanı P'ye aldıktan önce ya da sonra çekmenin bi önceliği var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Lastikler daha yeni ama kışın dediğiniz gibi olabilir. Bir de biri lastik basıncını kontrol etmemi söyledi. Lastik basıncın 31 olmalı dedi

    Bana da 20 yıllık oto tamircisi olan bacanağım 28 yap dedi lastik basınçlarını. Ben de Ocak ayında 28 yaptım ve o şekilde kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirikambar

    Ağırlığın şanzımana binmemesi için aracı durdururken el frenini şanzımanı P'ye aldıktan önce ya da sonra çekmenin bi önceliği var mıdır?

    Ben duracağım zaman önce vitesi N konumuna alıp el frenini çekiyorum. Daha sonra ayağımı frenden çekip kontağı kapatıyorum. Daha sonra vitesi P konumuna alıp kontağı çıkarıyorum. Böyle yapmak doğru diye düşünüyorum çünkü eğimli yerlerde yük şanzumana binmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AronX

    Lastikler daha yeni ama kışın dediğiniz gibi olabilir. Bir de biri lastik basıncını kontrol etmemi söyledi. Lastik basıncın 31 olmalı dedi

    bizim orjinal boyut 185 55 16 biliyorsunuz, ben ölçüyü değiştirdim 195 55 16 yaptım, bu yüzden konfor arttı kasislerde çukurlarda vurma sesi gitti. çok rahatsız ederse; lastikleri 200-250 tl saydırır 195 55 16 ölçülerinde alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.