Şimdi Ara

Superonline üyelik kapatma ,fesh , iptal

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
7.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline üyelik kapatma fesh iptal. işlemini paylaşacağım.
    *5 gün önceden üyelik kapatma işlemlerine baslamalisiniz.

    Neden.5 gün önceden.
    Kapatma işlemini uzatıp size fatura ediyorlar.sözleşme bitti para odemiycem derken, işlem onayı alınca ya kadar 7 gün 10 gün hatta yeni üyelik yapiyorlar . fazladan ödeme yapıyorsunuz.
    Dikkat .Kapatma işlemi yaptığınız gün fatura etmeyide durdurmuyorlar.
    Evrakların neler olduğunu öğrenip gönderiyorsunuz.
    Onay için sizi arayıp evet fesh ediyorum diyorsunuz.
    onayınizdan sonra fatura durduruyor.
    Gerekli evraklar:
    "İptal talebinizi gerçekleştirebilmemiz için imzalı dilekçeniz göndermeniz isteniyor.
    Dilekçede belirtmeniz gerekenler
    • İptal sebebi,
    • Müşteri numaranız,
    • Ad soyad,
    • ev adresi tel bilgileriniz,
    • İptal ettirmek isteğiniz hizmetin adı,
    • Tarih ,
    • Kimlik fotokopisi

    Belirtilen bilgiler içeren imzalı dilekçe ve nüfus cüzdanı.
    Sureti 0850 502 61 49 numarasına faks ile iletebilir.
    veyawww.superonline.net iletişim / iletişim formu
    Gerekli boşlukları doldurup istenenlerin resmini ekleyip gönderebilirsiniz. Belgeleriniz ulaştığında sizi Turkcell Superonlinedan arıyorlar.
    İptal onayı alıyorlar.
    Onayladınız.
    AMA daha bitmedi.
    7 gün işin de işleme koyacağız diyorlar.
    Bu arada siz arayın ne oldu fesh işim diyin.
    Sonra arayıp size . Fatura sonlandı.?u kadar daha son fatura gelecek diyorlar
    Modem için aras kargonun gönderim numarasını veriyorlar.
    Modem eksiksiz
    Gönderdiğinizde işlem bitiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayram3506 -- 13 Eylül 2018; 13:4:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ******** numarali aboneliginize ait Fesih/Gecici Durdurma konulu talebinizin cozumu icin **nolu kayit acilarak ilgili birime iletilmistir. Ayın 1.**2018



    ******* nolu aboneliginiz icin iptal talebiniz alinmistir.Urun iptaliniz 7 gun icerisinde gerceklesecektir. 4.**.2018



    Modem ve aksesuarlarinizi musteri numaranizla birlikte Aras Kargo 1730344311547 Netonline gonderi kodu ile ucretsiz gonderebilirsiniz.



    10 gun icinde gonderim saglamamaniz durumunda Fiber icin 250TL, ADSL icin 200TL modem ucreti tarafiniza faturalandirilacaktir. Musteri no: **

    Iptal olan hizmetinize ait cihazlari 10 gun icerisinde en yakin bayimize iade etmeniz gerekmektedir. Zamaninda iade edilmeyen cihazlarin bedeli faturaniza yansitilacaktir..

    Talebiniz dogrultusunda ** musteri numarasi ile sahip oldugunuz Hizli Internet - Yalin ADSL Kampanyasi urunu icin 10.**.2018 tarihli iptal isleminiz basariyla tamamlanmistir. 10.**.2018

    Ayrıca aradığınızda ulaşamıyorsanız;

    geceye doğru aramanızı tavsiye ederim.

    Sözleşme geçen ayın 30 u bittiği halde 1_10 arası 10 günlük fatura ödemem gerekmektedir.

    Ayrıca modem ve kutusu tam değil ise 250 t ödemem gerekiyor.

    Üyelik bitim tarihini, üyelik bilgilerinizi ( müşteri no. İnt paketti vb.) 850 222 0222 veyahttps://m.superonline.net/hesabim/giris sitesinden öğrenebilir siniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ******** numarali aboneliginize ait Fesih/Gecici Durdurma konulu talebinizin cozumu icin **nolu kayit acilarak ilgili birime iletilmistir. Ayın 1.**2018



    ******* nolu aboneliginiz icin iptal talebiniz alinmistir.Urun iptaliniz 7 gun icerisinde gerceklesecektir. 4.**.2018



    Modem ve aksesuarlarinizi musteri numaranizla birlikte Aras Kargo 1730344311547 Netonline gonderi kodu ile ucretsiz gonderebilirsiniz.



    10 gun icinde gonderim saglamamaniz durumunda Fiber icin 250TL, ADSL icin 200TL modem ucreti tarafiniza faturalandirilacaktir. Musteri no: **

    Iptal olan hizmetinize ait cihazlari 10 gun icerisinde en yakin bayimize iade etmeniz gerekmektedir. Zamaninda iade edilmeyen cihazlarin bedeli faturaniza yansitilacaktir..

    Talebiniz dogrultusunda ** musteri numarasi ile sahip oldugunuz Hizli Internet - Yalin ADSL Kampanyasi urunu icin 10.**.2018 tarihli iptal isleminiz basariyla tamamlanmistir. 10.**.2018

    Ayrıca aradığınızda ulaşamıyorsanız;

    geceye doğru aramanızı tavsiye ederim.

    Sözleşme geçen ayın 30 u bittiği halde 1_10 arası 10 günlük fatura ödemem gerekmektedir.

    Ayrıca modem ve kutusu tam değil ise 250 t ödemem gerekiyor.

    Üyelik bitim tarihini, üyelik bilgilerinizi ( müşteri no. İnt paketti vb.) 850 222 0222 veyahttps://m.superonline.net/hesabim/giris sitesinden öğrenebilir siniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.