Şimdi Ara

Superonline maceram yardım edin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
77
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam 04.04.17 tarihinden gittim süperonline vds paketine bayiden başvurdum. Herşey güzel sonra beni aradılar gittim görüşmeye tekrar bayiye başvurumun iptal olduğunu söylediler aktif internetimi kapatmam gerektiğini söylediler. Yalın vds paketi istedim 200tl cayma bedeli karşılayacaklarını söylediler yine tamam dedim gittim interneti iptal ettirdim. Ardından yine başvurdular yine red geldi başvuruya gittim tekrar başvurduk şubeden yine red geldi bu sefer şubedeki arkadaş bana demezmi sizin bölgenizde hat yok size internet veremem e dedim cayma bedeli ne olacak(bu arada müşteri hizmetleride aradı beni oda internetiimi kapatmam gerekitğini söyledi) ardından bayide bulunan bayan bana demezmi müşteri hizmetlerini arayın şikayet edin diye. Aradım bayiye şikayet kaydı oluşturdular. Aynı gün bana geri dönüş yaptılar tabii bu arada tarih 14.04.17 oldu 10 gün geçti yani aradan. Neyse beni aradılar tekrar başvuralım muhtemelen olacak dediler. Tamam dedim başvurun şuan ayın 22.04.27 hala arayan soran yok. Ben 2 gün önce bayiye gittim kavga ettim üstüne çünkü bayide duran bayan bana internetini ben sana kapat demedim demeye başladı yalanlamaya başladı açıkçası. Tabii bu sırada benim bölgeme vdsl veremediğinide söylüyor benim iyice ayarım kaçtı, çat ordan müdür geldi bayi müdürü oda yapmaya çalıştı bişeyler tabii çalışanı savunuyo. Sözde bayide kız bana internetini kapatman gerekebilir sistem böyle diyo demiş yalana bak yalan gelde kanıtla bu kadar akbabanın içinde hergün arıyorum bana sürekli hızlandığını söylüyorlar hızlandırma giriyoruz diyorlar dünde bi arkadaş aynı gün bağlanacağını söyledi hiç birşeyin bağlandığı felan yok. Açıkçası madur durumdayım az önce aradım 5dk önce yine hızlandıracaklarını söylediler e dedim madem bağlanmıyo bana vaad ettiğiniz 200tlyi verin dedim yasal süreci bekliyeceğiz diyorlar ya diyorumda tutki internet bağlanmadı ne olucak konu hakkında size bilgi veremem diyorlar açıkçası madurum yasal süreç 24.04.17 tarihinde doluyor ne yapmam gerekli ben bunlar kapat dedi diye kapattım interneti ses kayıtları var müşteri hizmetlerinden arayanınnne yapmalıyım bu internet bağlanmaz ise ne yapabilirim. Ya evde interneti tek başıma kullanmıyorum. Baskıda var aileden sen yaptın sen ettin diye.

    Bu olaylar olurken turk telekoma gittim gerikazanım için bana demezdmi süperonline sana yalan söylemiş sana bulunduğun bölgeden vdsl veremez dedi gittim superonline a dedim niye yalan söylediniz oda turk telekomu yalanlıyor açıkçası mağdurumda mağdurum 330TL cayma bedeli çıkıyor ne yapmalıyım yardım edin sinir krizi geçiriyorum artık evde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hattı kapamadan direkman taşıyacaktınız superonline a türk telekom hattınızı iptal ettirmek hata olmuş. Türk telekom ile devam etseydiniz keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tezekos

    Hattı kapamadan direkman taşıyacaktınız superonline a türk telekom hattınızı iptal ettirmek hata olmuş. Türk telekom ile devam etseydiniz keşke.

    Benim niyetim oydu fakat beni aradılar interneti kapatmam gerektiğini söylediler ondan kapattım açıkçası. 100metre ötemde 22mpbs ile superonline kullanıyorlar ben 8mpbs ile ttnet kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.