Şimdi Ara

Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
1
Favori
17.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • World of Warcraft oynayanlar tracert ve pathping sonuçlarını koyabilirler mi?

    Benim sonuç:


    Tracing route to 195.12.232.102 over a maximum of 30 hops

    0 MSI [192.168.1.20]
    1 192.168.1.1
    2 host-92-44-0-36.reverse.superonline.net [92.44.0.36]
    3 host-82-222-174-193.reverse.superonline.net [82.222.174.193]
    4 82.222.10.10
    5 ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.152.240]
    6 ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.130]
    7 ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74]
    8 134.222.249.38
    9 ffm-bb2-link.telia.net [213.155.135.202]
    10 ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.181]
    11 * * *
    Computing statistics for 250 seconds...
    Source to Here This Node/Link
    Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address
    0 MSI [192.168.1.20]
    0/ 100 = 0% |
    1 0ms 2/ 100 = 2% 2/ 100 = 2% 192.168.1.1
    0/ 100 = 0% |
    2 1ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% host-92-44-0-36.reverse.superonline.net [92.44.0.36]
    0/ 100 = 0% |
    3 2ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% host-82-222-174-193.reverse.superonline.net [82.222.174.193]
    0/ 100 = 0% |
    4 1ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% host-82-222-10-10.reverse.superonline.net [82.222.10.10]
    0/ 100 = 0% |
    5 46ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.152.240]
    0/ 100 = 0% |
    6 48ms 1/ 100 = 1% 1/ 100 = 1% ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.130]
    0/ 100 = 0% |
    7 45ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74]
    1/ 100 = 1% |
    8 46ms 1/ 100 = 1% 0/ 100 = 0% 134.222.249.38
    1/ 100 = 1% |
    9 53ms 2/ 100 = 2% 0/ 100 = 0% ffm-bb2-link.telia.net [213.155.135.202]
    0/ 100 = 0% |
    10 47ms 2/ 100 = 2% 0/ 100 = 0% ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.181]

    Trace complete.

    a Trace Route:

    Tracing route to 195.12.232.102 over a maximum of 30 hops

    1 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 1 ms 1 ms 1 ms host-92-44-0-36.reverse.superonline.net [92.44.0.36]
    3 2 ms 1 ms 2 ms host-82-222-174-193.reverse.superonline.net [82.222.174.193]
    4 1 ms 1 ms 1 ms host-82-222-10-10.reverse.superonline.net [82.222.10.10]
    5 43 ms 44 ms 43 ms ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.152.240]
    6 45 ms 78 ms 45 ms ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.130]
    7 41 ms 91 ms 41 ms ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74]
    8 67 ms 45 ms 44 ms 134.222.249.38
    9 44 ms 44 ms 44 ms ffm-bb2-link.telia.net [213.155.135.202]
    10 45 ms 47 ms 44 ms ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.227]
    11 * * * Request timed out.
    12 * * * Request timed out.
    13 * * * Request timed out.
    14 * * * Request timed out.
    15 * * * Request timed out.
    16 * * * Request timed out.
    17 * * * Request timed out.
    18 * * * Request timed out.
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * * * Request timed out.




  • leintar2 L kullanıcısına yanıt
    Modem ip in o mu gerçekten ya? 4/4 loss nedir felaket. Bir de sana bir ricam olacak, ping yazarken modem ipsini yazdıktan sonra bir boşluk bırakıp -t yazıp dener misin? Bunu yaparken mümkünse skypedan birisiyle konuş, karşı tarafın sesi bozulmaya başladığında cmd'ye bak. O sıralarda request time out vermesi gerek.

    Az önce tekrar aradım. Ciddi hırs yaptım, yarın sabah işe gitmeden darlayabildiğim kadar darlıyorum. Çekmeköy civarında genel arıza olduğunu ve çok fazla telefon geldiğini söylediler. Sanırım sorun yayılmaya başladı, iyi haber kabul edebiliriz sanırım bunu.

    Sizden ricam eğer sorun düzelmezse lütfen arayın. Ne kadar fazla kişi ararsa sorunun bilgisayardan olmadığı net anlaşılır. Ve şurası çok önemli:


    Sorunu sadece oyunlarda değil skype gibi programlarda, hatta yer yer (bende oluyor) internet siteleri açılırken küçük gecikmeler de yaşadığınızı söyleyin. Modem olayı bir yerde okuduğuma göre sanırım normal bir şeymiş (internet ip sini pinglediğinizden dolayı) onu da isterseniz söyleyin ama.


    WoW trace im de aşağıda, konuya akşamları mümkün olduğunca bakmaya çalışacağım; lütfen bir şey öğrenirseniz haberdar edin.

    Tracing route to 195-12-232-102.customer.teliacarrier.com [195.12.232.102]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
    2 3 ms 3 ms 3 ms host-92-44-0-41.reverse.superonline.net [92.44.0
    .41]
    3 6 ms 3 ms 3 ms host-82-222-174-173.reverse.superonline.net [82.
    222.174.173]
    4 3 ms 3 ms 3 ms 10.36.6.218
    5 4 ms 4 ms 3 ms host-82-222-254-98.reverse.superonline.net [82.2
    22.254.98]
    6 48 ms 48 ms 48 ms itb-s3-rou-1041.TR.eurorings.net [134.222.105.17
    0]
    7 52 ms 52 ms 52 ms ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.225.22
    9]
    8 48 ms 50 ms 48 ms ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.13
    0]
    9 51 ms 51 ms 63 ms ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74
    ]
    10 49 ms 49 ms 50 ms 134.222.249.38
    11 65 ms 64 ms 64 ms ffm-bb2-link.telia.net [213.155.135.12]
    12 50 ms 49 ms 61 ms ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.235]
    13 * * * Request timed out.
    14 * * * Request timed out.
    15 * * * Request timed out.
    16 * * * Request timed out.
    17 * * * Request timed out.
    18 * * * Request timed out.
    19 * * * Request timed out.
    20 * * * Request timed out.
    21 * * * Request timed out.
    22 * * * Request timed out.
    23 * * * Request timed out.
    24 * * * Request timed out.
    25 * * * Request timed out.
    26 * * * Request timed out.
    27 * * * Request timed out.
    28 * * * Request timed out.
    29 * * * Request timed out.
    30 * * * Request timed out.

    Trace complete.




  • Beyler modemime ping atıyorum ve sonuç (iyi günde böyle) :
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rokalm -- 6 Nisan 2014; 21:47:12 >
  • Arkadaşlar şu şekilde bi mail hizmet@süperonline.net e göndermiş bulunmaktayım herkes bu tarz bi mail gönderirse dikkatlerini çeker herhalde;

    Merhabalar öncelikle,............. telefon numaralı abonelğimle ilgii yaklaşık olarak 1.5 aydır devam eden ve sizin bilgisayarlarınız ve teknik servisiniz tarafından bir sorun gözükmeyen sorunumdan bahsediyim. İsmim..........sorunun ne zaman başladığını ve nasıl başladığını tam olarak hatırlamıyorum. Ama 1.5 ay oldu (ilk arıza kaydımdan bakabilirsiniz) Süperonline teknik servisi kaç kere aradığımı unutmuş bir vaziyette, sorunun nasıl çözüleceğine dair forum forum gezerken kendimi Donanım Haber Forumunda konu açarken buldum. Konumuz budur;
    http://forum.donanimhaber.com/m_90147616/f_//tm.htm#90147616

    Sorunumdan biraz detaylı bahsediyim, 1.5 aydır internetle bağlantısı bulunan, hangi programı kullanırsam kullanıyım, bütün programlarda işlemi aksatıcak, durdurucak, bir gecikmeyle karşı karşıyayım (oyunlar skype vb programlar)

    Ping değerlerim oyun içinde ve programları kullanırken oynaması gereken ping değerlerim, sürekli sabit kalıyor.Bazen yükselip alçalıyor ve bir süre sonra önceki değerine tekrar geri dönüyor.(sorunun o sırada başladığını düşünüyorum.)bu olay 2 3 dakikalık aralıklarla anlık anlık kopuyor ve bundan sonra sürekli devam ediyor. ve haliyle hiçbir programı, oyunu aktif olarak kullanamıyor ve internetimin verimini alamıyorum. Bu konudan muzdarip çok fazla insanla karşılaştım ve bakma nezaketini gösterirseniz hepsi forum linkinde.Sonuç olarak bütün süperonline teknik servis elemanlarının hiçbir şekilde sorunumla uğraşmak istemediğini ve başından savdığını gördüm.Her aramamda hizmet@süperonlinedan bahsettiler ve en son çare buraya mail atmakta buldum size birkaç hız testi değeri ve ne kadar? Değer bulabilirsem göndericeğim dediğim gibi olay anlık anlık kopmalar ve hız düşmeleri (daha çok hız düşmesi) lütfen bana ping değerimin normal olunduğu ve bir sorun olmadığı zırvalarıyla tekrardan geri dönüş yapmayın yoksa üzülerek sevdiğim süperonline üyeliğimi iptal ettirmek zorunda kalıcağım.Lütfen incelensin, ve sorunumun çözümü yerel bir problemse, yerel ağın tamiri sağlansın.sorunum budur anlaşılır biçimde açıkladığımı düşünüyorum bunlarda birkaç hız testi ve ping değeriyle ilgili cmd ayarı,(birde yükleme hızı hızını test et.com da çok geç ölçüldü ve ping değerleri olması gereken değerden çok farklı yada absürt değerler)

    Ve birkaç sitenin hız testi sonuçlarını ve cmddeki ping olayını yolladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leintar2 -- 6 Nisan 2014; 21:54:39 >




  • Şu anki durum. Bugün benden ping değerlerinin resimlerini istediler fakat bir geri dönüş olmadı.

     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
  • Benim bu şekilde uzayıp gidiyor. Request Time Out olayınıda Skype kullandığım sırada aralıklarla atıyor.



     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leintar2 -- 6 Nisan 2014; 22:08:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leintar2

    Benim bu şekilde uzayıp gidiyor. Request Time Out olayınıda Skype kullandığım sırada aralıklarla atıyor.



     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!


    Aynı problemi yaşıyoruz leintar2




  • Birde en son durum 1500 seed olan torrent 100 kb/sn ile iniyor efsane... -_-
  • En son pathping sonucum;


    195-12-232-102.customer.teliacarrier.com Ӥesine izleme yolu [195.12.232.102]
    en fazla 30 s‡ramann zerinde:
    0 x [192.168.1.21]
    1 192.168.1.1
    2 host-92-44-0-36.reverse.superonline.net [92.44.0.36]
    3 host-82-222-174-193.reverse.superonline.net [82.222.174.193]
    4 host-82-222-10-6.reverse.superonline.net [82.222.10.6]
    5 ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.152.240]
    6 ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.130]
    7 ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74]
    8 ffm-b12-link.telia.net [213.248.86.233]
    9 ffm-bb1-link.telia.net [213.155.136.196]
    10 ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.221]
    11 * * *
    250 saniye i‡inde istatistikler hesaplanyor...
    Buras i‡in Kaynak Bu D§m/Ba§lant
    S‡rama RTT Kayp/Giden = Kayp/Giden = Adres
    0 VecdiEV [192.168.1.21]
    3/ 100 =% 3 |
    1 0ms 3/ 100 =% 3 0/ 100 =% 0 192.168.1.1
    0/ 100 =% 0 |
    2 1ms 7/ 100 =% 7 4/ 100 =% 4 host-92-44-0-36.reverse.superonline.net [92.44.0.36]
    0/ 100 =% 0 |
    3 2ms 6/ 100 =% 6 3/ 100 =% 3 host-82-222-174-193.reverse.superonline.net [82.222.174.193]
    0/ 100 =% 0 |
    4 1ms 4/ 100 =% 4 1/ 100 =% 1 host-82-222-10-6.reverse.superonline.net [82.222.10.6]
    0/ 100 =% 0 |
    5 47ms 5/ 100 =% 5 2/ 100 =% 2 ffm-s1-rou-1101.DE.eurorings.net [134.222.152.240]
    0/ 100 =% 0 |
    6 42ms 4/ 100 =% 4 1/ 100 =% 1 ffm-s1-rou-1102.DE.eurorings.net [134.222.229.130]
    0/ 100 =% 0 |
    7 45ms 3/ 100 =% 3 0/ 100 =% 0 ffm-s2-rou-1041.DE.eurorings.net [134.222.229.74]
    0/ 100 =% 0 |
    8 52ms 3/ 100 =% 3 0/ 100 =% 0 ffm-b12-link.telia.net [213.248.86.233]
    1/ 100 =% 1 |
    9 64ms 4/ 100 =% 4 0/ 100 =% 0 ffm-bb1-link.telia.net [213.155.136.196]
    0/ 100 =% 0 |
    10 54ms 4/ 100 =% 4 0/ 100 =% 0 ffm-b10-link.telia.net [62.115.137.221]

    ˜zleme tamamland.




  • Beyler bi kendi modeminize ping atar mısınız şu şekilde: ping [modem ip] -t ve biraz bırakın sonra ctrl+c ye basıp durdurun ne kadar kayıp oluyor bakın. ipconfig'den default gateway modem ipsidir.
  • Kusura bakmayın ama modeminize ping atarken paket kaybı varsa Superonline ne yapsın? Kablosuzda her zaman paket kaybı olur. Kabloluysa kablo bozuktur. Pc bozuktur. 1den fazla PC ile denenir, ondan sonra modem arızası kabul görür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    Kusura bakmayın ama modeminize ping atarken paket kaybı varsa Superonline ne yapsın? Kablosuzda her zaman paket kaybı olur. Kabloluysa kablo bozuktur. Pc bozuktur. 1den fazla PC ile denenir, ondan sonra modem arızası kabul görür.

    Öncelikle modemime kabloyla bağlıyım onu belirteyim. Kablo aynı kablo 3 gün önceye kadar sorun yokken mucizevi bir şekilde herkesin kablosu mu bozuldu? Modem yeni modem aynı anda herkesin modemi mi bozuldu peki?

    Bak sana neler yaptığımı anlatayım da anla biraz beni. Sorun bilgisayarımdan kaynaklanabilir diye öncelikle temiz bir kurulum yaptım bilgisayara. Modemi resetledim, güçten çıkardım, yazılımına restore bile attım. Sorun devam etti. Dedim belki ethernet girişinde sorun vardır,hem bilgisayardan hem modemden ayrı yerlere taktım yine aynı sorun. Dedim belki kabloda sorun var, oturdum wireless ile bağlandım aynı sorun. Dedim belki bilgisayarımda donanımsal bir hata var gittim laptop ile denedim aynı sorun.

    Modem yeni değişti, 2 hafta oldu olmadı. Gelen servis modem yeni nasıl değiştireyim bunu diyor. Öncekilere de bir çözüm bulamamışlar. Rica edeceğim buraya gelip insanları aptal yerine koyar gibi yorum yapmayın, modeme ping atarken sorun olması ve bunu çoğu kişinin yaşaması başlı başına bir sorunu gösteriyor zaten.

    Superonline şunu yapacak ben sana söyleyeyim: bana gelip sorun yok diyeceğine sorunu inceleyecek, benim bilgisayarım, modemim veya hattımla ilgiliyse onu bulacak. Yok değilse ve bölgeden de bu kadar şikayet geliyorsa o zaman bölgeyi inceleyecek. Dün akşam itibariyle çekmeköyde genel arıza olduğunu söylemişlerdi zaten. Bu akşam da servis gelecek sanırım, ben evde olmayacağım ama telefonla yönlendireceğim sorunu göstermek için (eğer hala devam ediyorsa tabi). Bundan sonra sorunun ne olduğunu anlayıp bildirip ne kadarlık bir süre zarfı içinde çözeceklerini bana söylecekler. Evime gelen adam "serverdandır" veya telefondaki kişi "ayarlarınızda sorun yok bağlantınız normal gözüküyor" demeyecek.

    Anlatabildim mi şimdi derdimi? Agresif olduysam kusura bakma, yok sayılmaktan sinirlendim biraz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rovertr -- 7 Nisan 2014; 11:51:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rovertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    Kusura bakmayın ama modeminize ping atarken paket kaybı varsa Superonline ne yapsın? Kablosuzda her zaman paket kaybı olur. Kabloluysa kablo bozuktur. Pc bozuktur. 1den fazla PC ile denenir, ondan sonra modem arızası kabul görür.

    Öncelikle modemime kabloyla bağlıyım onu belirteyim. Kablo aynı kablo 3 gün önceye kadar sorun yokken mucizevi bir şekilde herkesin kablosu mu bozuldu? Modem yeni modem aynı anda herkesin modemi mi bozuldu peki?

    Bak sana neler yaptığımı anlatayım da anla biraz beni. Sorun bilgisayarımdan kaynaklanabilir diye öncelikle temiz bir kurulum yaptım bilgisayara. Modemi resetledim, güçten çıkardım, yazılımına restore bile attım. Sorun devam etti. Dedim belki ethernet girişinde sorun vardır,hem bilgisayardan hem modemden ayrı yerlere taktım yine aynı sorun. Dedim belki kabloda sorun var, oturdum wireless ile bağlandım aynı sorun. Dedim belki bilgisayarımda donanımsal bir hata var gittim laptop ile denedim aynı sorun.

    Modem yeni değişti, 2 hafta oldu olmadı. Gelen servis modem yeni nasıl değiştireyim bunu diyor. Öncekilere de bir çözüm bulamamışlar. Rica edeceğim buraya gelip insanları aptal yerine koyar gibi yorum yapmayın, modeme ping atarken sorun olması ve bunu çoğu kişinin yaşaması başlı başına bir sorunu gösteriyor zaten.

    Superonline şunu yapacak ben sana söyleyeyim: bana gelip sorun yok diyeceğine sorunu inceleyecek, benim bilgisayarım, modemim veya hattımla ilgiliyse onu bulacak. Yok değilse ve bölgeden de bu kadar şikayet geliyorsa o zaman bölgeyi inceleyecek. Dün akşam itibariyle çekmeköyde genel arıza olduğunu söylemişlerdi zaten. Bu akşam da servis gelecek sanırım, ben evde olmayacağım ama telefonla yönlendireceğim sorunu göstermek için (eğer hala devam ediyorsa tabi). Bundan sonra sorunun ne olduğunu anlayıp bildirip ne kadarlık bir süre zarfı içinde çözeceklerini bana söylecekler. Evime gelen adam "serverdandır" veya telefondaki kişi "ayarlarınızda sorun yok bağlantınız normal gözüküyor" demeyecek.

    Anlatabildim mi şimdi derdimi? Agresif olduysam kusura bakma, yok sayılmaktan sinirlendim biraz.




    Benimde dedem dimdik ayaktaydı birden ölüverdi. Dün sağlam olan kablo bugün bozulabilir, modemde arızalanabilir, bilgisayarın ethernet kartıda arızalanabilir.

    Bak dostum sana prosedürü anlatayım. Sözleşmene göre senin pc sorunların Superonline'nin umrunda değil. PC sorunlarına destek vermek zorunda değil.

    Superonline senin modem internetten düşüyor mu? Düşmüyor mu? Bunu ölçer. Ölçebilecek teknoloji var. Ölçer sorun yoksa yapacak teknik olarak birşey yok. Superonline evine bilgisayarcı yollayıp abi bunu bi tamir edelimde demez. Modem internetten düşmüyorsa Superonline birşey yapamaz. Bilişim seköründe bu kadar basit bir kuralı neden anlamıyorsunuz anlamıyorum.

    Modem ile pc arasındaki paket kaybı bağlantı sorunu abonenin sorumluluğunda. Bak tekrar hatırlatayım format işi çözmez. Kablo zamanla oksitlenebilir, kondansatörler dışarıdan sağlam bile gözükse zamanla aşınır ve ethernet kartı bozulabilir. Bunlar olağan şeyler. 1 milyon civarı abonesi olan bir ISS'in 10 adet abonesi denk gelip forumda "modeme ping atarken paket kaybı yaşıyorum" dersen başkası cevap bile vermez.




  • Bak ben sana doğru bi ölçme tekniği anlatayım.

    Modemin arkasından wan kablosunu çıkar. Modem internetten kesilsin. Sonra modeme ping atmaya devam et. Paket kaybı varsa ve modem yeniyse senin pc arızalı.

    Modeme attığın ping'in internet ile alakasıda yok. Modeme ping atmak demek PC ile modem arasındaki iletişimi ölçer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 7 Nisan 2014; 12:22:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    quote:

    Orijinalden alıntı: rovertr

    quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    Kusura bakmayın ama modeminize ping atarken paket kaybı varsa Superonline ne yapsın? Kablosuzda her zaman paket kaybı olur. Kabloluysa kablo bozuktur. Pc bozuktur. 1den fazla PC ile denenir, ondan sonra modem arızası kabul görür.

    Öncelikle modemime kabloyla bağlıyım onu belirteyim. Kablo aynı kablo 3 gün önceye kadar sorun yokken mucizevi bir şekilde herkesin kablosu mu bozuldu? Modem yeni modem aynı anda herkesin modemi mi bozuldu peki?

    Bak sana neler yaptığımı anlatayım da anla biraz beni. Sorun bilgisayarımdan kaynaklanabilir diye öncelikle temiz bir kurulum yaptım bilgisayara. Modemi resetledim, güçten çıkardım, yazılımına restore bile attım. Sorun devam etti. Dedim belki ethernet girişinde sorun vardır,hem bilgisayardan hem modemden ayrı yerlere taktım yine aynı sorun. Dedim belki kabloda sorun var, oturdum wireless ile bağlandım aynı sorun. Dedim belki bilgisayarımda donanımsal bir hata var gittim laptop ile denedim aynı sorun.

    Modem yeni değişti, 2 hafta oldu olmadı. Gelen servis modem yeni nasıl değiştireyim bunu diyor. Öncekilere de bir çözüm bulamamışlar. Rica edeceğim buraya gelip insanları aptal yerine koyar gibi yorum yapmayın, modeme ping atarken sorun olması ve bunu çoğu kişinin yaşaması başlı başına bir sorunu gösteriyor zaten.

    Superonline şunu yapacak ben sana söyleyeyim: bana gelip sorun yok diyeceğine sorunu inceleyecek, benim bilgisayarım, modemim veya hattımla ilgiliyse onu bulacak. Yok değilse ve bölgeden de bu kadar şikayet geliyorsa o zaman bölgeyi inceleyecek. Dün akşam itibariyle çekmeköyde genel arıza olduğunu söylemişlerdi zaten. Bu akşam da servis gelecek sanırım, ben evde olmayacağım ama telefonla yönlendireceğim sorunu göstermek için (eğer hala devam ediyorsa tabi). Bundan sonra sorunun ne olduğunu anlayıp bildirip ne kadarlık bir süre zarfı içinde çözeceklerini bana söylecekler. Evime gelen adam "serverdandır" veya telefondaki kişi "ayarlarınızda sorun yok bağlantınız normal gözüküyor" demeyecek.

    Anlatabildim mi şimdi derdimi? Agresif olduysam kusura bakma, yok sayılmaktan sinirlendim biraz.




    Benimde dedem dimdik ayaktaydı birden ölüverdi. Dün sağlam olan kablo bugün bozulabilir, modemde arızalanabilir, bilgisayarın ethernet kartıda arızalanabilir.

    Bak dostum sana prosedürü anlatayım. Sözleşmene göre senin pc sorunların Superonline'nin umrunda değil. PC sorunlarına destek vermek zorunda değil.

    Superonline senin modem internetten düşüyor mu? Düşmüyor mu? Bunu ölçer. Ölçebilecek teknoloji var. Ölçer sorun yoksa yapacak teknik olarak birşey yok. Superonline evine bilgisayarcı yollayıp abi bunu bi tamir edelimde demez. Modem internetten düşmüyorsa Superonline birşey yapamaz. Bilişim seköründe bu kadar basit bir kuralı neden anlamıyorsunuz anlamıyorum.

    Modem ile pc arasındaki paket kaybı bağlantı sorunu abonenin sorumluluğunda. Bak tekrar hatırlatayım format işi çözmez. Kablo zamanla oksitlenebilir, kondansatörler dışarıdan sağlam bile gözükse zamanla aşınır ve ethernet kartı bozulabilir. Bunlar olağan şeyler. 1 milyon civarı abonesi olan bir ISS'in 10 adet abonesi denk gelip forumda "modeme ping atarken paket kaybı yaşıyorum" dersen başkası cevap bile vermez.

    Sorunun ne anlamadım cidden. Herkesin mi kablosu bozuldu arkadaş? Başka bilgisayardan deniyorum (wireless ile bir de) diyorum o da mı bozuldu? Pingtest'ten test yapıyorum 80ms ile başlayan test ortalama 140 ms ile bitiyor jitter 170 ms gösteriyor.

    Superonline sadece benim internete girip girmediğime bakmayacak ayrıca. Eğer ben skype dan konuşurken her 30 saniyede bir konuşmalar internet kaynaklı sorun yüzünden robotik seslere düşüyorsa bu adamın bana sağladığı hizmetin içine giren bir sorundur.

    Bak tekrar söylüyorum, sorunu sadece ben yaşasam dediğin doğru olabilir. Bu sorunu bir çok kişi yaşıyor, bu forumda görebileceğin üzere. Herkesin kablosu mu bozuldu aynı anda yani? Bu mudur söylediğin? Mantıklı mı bu?

    Ayrıca packet loss ve jitter ölçülebilen bir şey. Ben browser üstünden ölçüyorsam adam da paşa paşa ölçebilir.




  •  Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
    92 ile başlayan ip ile 2-3 dakika aralıklarla yapılan test sonuçları.

     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
    176 ile başlayan ip ile 2-3 dakika aralıklarla yapılan test sonuçları.

     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!
    82 ile başlayan ip ile 2-3 dakika aralıklarla yapılan test sonuçları.


    Paket kayıpları hem yurtiçi siteler hem de yurtdışı siteler için var, world of warcraft oynanmayacak hale geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forgottenh -- 7 Nisan 2014; 14:27:22 >




  • command_4 kullanıcısına yanıt
    Ya benim anlamadığım arkadaşım süperonline teknik ekiptenmisin ki aynı onlardan aldığımız cevapları bize söylüyorsun? Nedir bu fanboyluk? Ben kabloyu 2 3 gün öncesinde değiştirdim, gittim '0' kablo aldım, ve sorun hala aynı arkadaşlarımızın dediği gibi wirelessdada aynı sorun geçerli. Önceki postları okumadan yorum atmayalım lütfen.
  • 50mbit gece kuşu abonesiyim yaklaşık 4 aylık.
    Kablolu bağlanıyorum router a , Kablosuz bağlantı kullanmıyorum.

    Aynı sorun bende de başladı ayın 31inden beri. Pathping sonuçları , yurtiçi yada yurtdışı neresi olursa olsun, paket kayıpları modemden itibaren %1-7 arasında her sırada.

    Geçen ayın 31inde öğle vakti 13:00 sıralarında hızım 3mbit e düştü 100gb dolduğundan, cebe msj geldi. 3 4 saat sonra hızımın tekrardan 50mbit e çıktığını farkettim twitch.tv izlerken. (sorunun bu yüzden kaynaklandığını düşünmekteyim)

    Ertesi gün de twitch.tv izleyemez oldum. Diğer günde Diablo 3 girince bu lag spike sorunuyla karşılaştım. Blizzard destek hattından yardım aldım ve PC formatlamak, diğer 2 laptopla denemek, pc den modeme giden kablo değiştirmek, router reset atmak, DNS ve cache temizliğini ISP me yaptırmak , damadın mac clone lanabilen router uyla denedim vs benzeri birçok çözüm yolunu denedim. Ama sonuç değişmedi.

    Google DNS blocklanması nedeniyle olabiliceği söyledi blizzard destek ama zaten DNS ayarlarım otomatikteydi. Ayrıca superonline destekten 213.74.0.1 213.74.1.1 değerlerini manual olarak girmemi istediler fakat sorun hala devam ediyor.

    Hizmet@superonline.net mail attım fakat hala geri dönüş yapılmadı. Bir şekilde googlemail deamon dan mailinin ertelendi uyarıları alıyorum, sanki blocklanmış , yada spam mail olarak algılanmışım gibi.


    Ne olduysa bu youtube / google dns YADA AKK dan dolayı o ayın 31inde yaşadığım durumdan dolayı şu an artık devamlı lag spike sorunum var.
    Speedtest, pingtest herşey NORMAL çıkıyor o kadar çok veri kaybı olmasına rağmen. Pathping devamlı veri kaybı, ping google.com - t devamlı aralıklarla veri kaybı vs.

    1.5 aydır bu sorunu yaşayan arkadaş var burda okuduğum kadarıyla ve bu gerçekten çok ilginç bir durum

    Pathping sonuçlarımı buraya kopyalamak istemiyorum kirlilik olmaması için, 30 dan fazla test var elimde, birçoğunu da hizmet@superonline.net e yolladım ama maillerim onlara iletilemiyor nedens.
    Başka emaillerden de atıcam aynı şeyleri.

    Sizden ricam da aynı pathping değerlerinizi onlara ulaştırmanız.



    Superonline fiber internet DATACENTER da çalışan arkadaşlara ulaşamazsak bu durum böyle devam edicek diye düşünüyorum.
    08502220222 malesef çözüm yolu değil. Eğer datacenter daki çalışanlara ulaşmanın yolunu biliyorsanız lütfen paylaşın burada.

    Kablolu bağlanıyorum router a , Kablosuz bağlantı kullanmıyorum.
    Tekrar ediyim.
    PC = 2 boot, win7 win8.1(tertemiz) + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı
    Laptop 1 sorun aynı + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı
    Laptop 2 sorun aynı. + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı

    Router modem e ping de veri kaybı var mı ? EVET var




    Ek olarak. Battlefield 4 için bu linkteki MTU hesaplamasını yapmakta ve kullanmaktaydım. Bana göre 1492 en iyi veri kaybı olmayan değerdi.
    http://www.sevenforums.com/tutorials/94721-mtu-limit-test-change-your-connection-s-mtu-limit.html

    Bu MTU kullanımı ve AKK yüzünden 3mbit e düşüp tekrar yükselmesi bu durumu tetikleyebilir mi?

    Şu an 1500 e geri aldım fakat hala aynı sorun devam.

    edit: 50mbit e geçtiğimden beri ilk defa 3mbit e düşmüştüm ayın 31inde. Daha önce hiç olmadı.


    Teşekkürler.





    EDIT
    Şu anda TELECOM dan arandım (neden TELECOM anlamadım yada TElcom yada her ne ise o şirket) .

    Sorunumu dinlediler , burda yazdıklarımı aynen aktardım
    ve modem ışığımın yanıp yanmadığını sordu arkadaş. Bende herşey normal dedim olması gerektiği gibi ama VERİ KAYBI var....

    Arkadaş bana ona söylediğim Pathping, Veri kaybı , lag spike vs terimleri anlamadığını, onların sadece kablo döşeme ve sinyal sorunlarıyla ilgilendiklerini söylediler.

    Veri kaybı vb sorunlar için 0850 2220222 aramamı istediler!!!!!!

    Modem normalse , sinyaller normalse gerisi bizi bağlamaz kullanıcı sorunudur dediler bir de onu da ekliyim unutmadan....

    Umarım burda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar olayın ciddiyetini anlamışlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazypilot -- 7 Nisan 2014; 15:25:06 >




  • command_4 kullanıcısına yanıt
    Modemi internetten kesip ping attığım zaman sonuç ve internete bağlayıp ping attığım zaman ki sonuç. Gördüğün üzere benim bilgisayarımda bir sorun yok. Kaç kere denedim kabluyo çıkarıp hep aynı manzara, sanki birisi paketlere çöküyor gibi.
     Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!! Süper online, oyunlarda, skype vb programlarda lag sorunu!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazypilot

    50mbit gece kuşu abonesiyim yaklaşık 4 aylık.
    Kablolu bağlanıyorum router a , Kablosuz bağlantı kullanmıyorum.

    Aynı sorun bende de başladı ayın 31inden beri. Pathping sonuçları , yurtiçi yada yurtdışı neresi olursa olsun, paket kayıpları modemden itibaren %1-7 arasında her sırada.

    Geçen ayın 31inde öğle vakti 13:00 sıralarında hızım 3mbit e düştü 100gb dolduğundan, cebe msj geldi. 3 4 saat sonra hızımın tekrardan 50mbit e çıktığını farkettim twitch.tv izlerken. (sorunun bu yüzden kaynaklandığını düşünmekteyim)

    Ertesi gün de twitch.tv izleyemez oldum. Diğer günde Diablo 3 girince bu lag spike sorunuyla karşılaştım. Blizzard destek hattından yardım aldım ve PC formatlamak, diğer 2 laptopla denemek, pc den modeme giden kablo değiştirmek, router reset atmak, DNS ve cache temizliğini ISP me yaptırmak , damadın mac clone lanabilen router uyla denedim vs benzeri birçok çözüm yolunu denedim. Ama sonuç değişmedi.

    Google DNS blocklanması nedeniyle olabiliceği söyledi blizzard destek ama zaten DNS ayarlarım otomatikteydi. Ayrıca superonline destekten 213.74.0.1 213.74.1.1 değerlerini manual olarak girmemi istediler fakat sorun hala devam ediyor.

    Hizmet@superonline.net mail attım fakat hala geri dönüş yapılmadı. Bir şekilde googlemail deamon dan mailinin ertelendi uyarıları alıyorum, sanki blocklanmış , yada spam mail olarak algılanmışım gibi.


    Ne olduysa bu youtube / google dns YADA AKK dan dolayı o ayın 31inde yaşadığım durumdan dolayı şu an artık devamlı lag spike sorunum var.
    Speedtest, pingtest herşey NORMAL çıkıyor o kadar çok veri kaybı olmasına rağmen. Pathping devamlı veri kaybı, ping google.com - t devamlı aralıklarla veri kaybı vs.

    1.5 aydır bu sorunu yaşayan arkadaş var burda okuduğum kadarıyla ve bu gerçekten çok ilginç bir durum

    Pathping sonuçlarımı buraya kopyalamak istemiyorum kirlilik olmaması için, 30 dan fazla test var elimde, birçoğunu da hizmet@superonline.net e yolladım ama maillerim onlara iletilemiyor nedens.
    Başka emaillerden de atıcam aynı şeyleri.

    Sizden ricam da aynı pathping değerlerinizi onlara ulaştırmanız.



    Superonline fiber internet DATACENTER da çalışan arkadaşlara ulaşamazsak bu durum böyle devam edicek diye düşünüyorum.
    08502220222 malesef çözüm yolu değil. Eğer datacenter daki çalışanlara ulaşmanın yolunu biliyorsanız lütfen paylaşın burada.

    Kablolu bağlanıyorum router a , Kablosuz bağlantı kullanmıyorum.
    Tekrar ediyim.
    PC = 2 boot, win7 win8.1(tertemiz) + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı
    Laptop 1 sorun aynı + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı
    Laptop 2 sorun aynı. + >>>>> + Damadın router + yeni kablo > sorun aynı

    Router modem e ping de veri kaybı var mı ? EVET var




    Ek olarak. Battlefield 4 için bu linkteki MTU hesaplamasını yapmakta ve kullanmaktaydım. Bana göre 1492 en iyi veri kaybı olmayan değerdi.
    http://www.sevenforums.com/tutorials/94721-mtu-limit-test-change-your-connection-s-mtu-limit.html

    Bu MTU kullanımı ve AKK yüzünden 3mbit e düşüp tekrar yükselmesi bu durumu tetikleyebilir mi?

    Şu an 1500 e geri aldım fakat hala aynı sorun devam.

    edit: 50mbit e geçtiğimden beri ilk defa 3mbit e düşmüştüm ayın 31inde. Daha önce hiç olmadı.


    Teşekkürler.





    EDIT
    Şu anda TELECOM dan arandım (neden TELECOM anlamadım yada TElcom yada her ne ise o şirket) .

    Sorunumu dinlediler , burda yazdıklarımı aynen aktardım
    ve modem ışığımın yanıp yanmadığını sordu arkadaş. Bende herşey normal dedim olması gerektiği gibi ama VERİ KAYBI var....

    Arkadaş bana ona söylediğim Pathping, Veri kaybı , lag spike vs terimleri anlamadığını, onların sadece kablo döşeme ve sinyal sorunlarıyla ilgilendiklerini söylediler.

    Veri kaybı vb sorunlar için 0850 2220222 aramamı istediler!!!!!!

    Modem normalse , sinyaller normalse gerisi bizi bağlamaz kullanıcı sorunudur dediler bir de onu da ekliyim unutmadan....

    Umarım burda aynı sorunu yaşayan arkadaşlar olayın ciddiyetini anlamışlardır.

    Sorunun sizin bilgisayarınızdan kaynaklanmadığını, farklı bilgisayarlarda da aynısını yaşadığınızı söylerseniz kullanıcı sorunu diyememeleri gerek.

    Bakın buradaki sorun superonline ın hala sorun olduğunu kabul etmemesi, başka bir şey değil. Üstlerine varmadığınız sürece de kabul etmeyecekler. Eğer başınızdan savmaya çalışırlarsa teknik ekiplerin laptopla gelmelerini ve onların test etmelerini söyleyin. test etmenin en basit yolu daha önce yazdığımi skype la birini arayıp cmd.exe den ping atarak ses bozulmasıyla request time out un aynı anda olduğunu göstermek. Buna da kullanıcı sorunu desinler de göreyim sonra.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.