< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yani değerlendirilebilir.Batarya eskiyse pek verim alamazsın gibime geliyo ama.Ben genelde uğraşamıyom üşeniyom çöpe atıyom veya geri dönüşüme yolluyorum. |
|
_____________________________
|
|
Batarya biraz eski fakat 8000 mah. Bunu ucuz yolla elektrik kesintileri için type c şarj istasyonu haline getirebilirim belki. |
|
_____________________________
|
|
şarj devresi anakarta gömülüdür tablet şarj alıyorsa üsütndeki devreyi kullanabilirsiniz tırnaklı klemens ile tüm tablet anakartını lipo charger gibi kullanırsınız veya lipo charger almanız lazım sonrasında elinizdeki voltaj düşürerek istediğiniz gibi kullanırsınız qcy3 hızlı şlarj modülleri var 6v 30v arasında çalışıyor muhtemel aralığı tutturursunuz tüm tablet koca bir powerbank olur ama. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rayli82 -- 27 Mayıs 2025; 16:50:4 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şimdiii bu zıkkıma alüminyum kasa uydurmak lazım onu nereden bulacağım? Maker atölyelerinden istesem baya pahalı tutar. Keşke evimde 3D printer, cnc tezgahı falan olsaydı. Buna evde kendi imkanlarımla kasa basardım. |
|
_____________________________
|
|
tp4056 ile şarj çok uzun sürere 8000mah 8 saat sürer xl4016 fln 5a likler var ama lipo tehlikeye atma dene bakalım tp4056 ile yavaş olsun oluyor mu 2 tane lazım çünkü 2 hücren var hatta umarım bms lipo paketin içindedir. |
|
_____________________________
|
|
Hocam 5 amperlik olursa yanar bu en uygunu 2.4, 2.1 amper aralığında şarj olması zaten eski tip otg usb giriş soketiyle şarj oluyordu. Sağlam bir telefon adaptörü ile hızlı şarj olur onda sorun yok ancak 5 amperlik modül sıkıntı çıkarır ondan %90 eminim. Çünkü batarya uzun zamandır yatıyor ve hızlı şarj olması ısıtıp hücrelerin geri dönüşsüz aşınmasına neden olur. Bir ihtimal düşük şarjla aşınmış hücrelerin bölgeleri eski haline gelebilir. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 28 Mayıs 2025; 0:8:2 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam çok riske giremedim baktım şişme var geri dönüşüme gönderdim. Ancak elde bozulan tablet vs olursa bu yöntemle pili vs kullanılabilir hale getirebilirim tekrar. En kötü kameralarını alıp raspberry projelerinde kullanabilirim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B048CF933 -- 29 Mayıs 2025; 2:20:54 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rayli82 -- 28 Mayıs 2025; 23:1:41 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |