Şimdi Ara

SUBARU XV mi Nissan Qashqai 1.2 mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
5.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfatih1905

    Hocam biraz destekli konuşun

    quote:

    Subaru katıldığı tüm kategorilerde en yüksek puanı alarak “Yılın En Güvenli Aracı” ödülünü aldı.
    Subaru'nun farklı segmentlerde yer alan modelleri Amerika Otoyol Güvenliği sigorta Enstitüsü (IIHS) tarafından yapılan güvenlik ve çarpışma testlerini başarı ile geçerek "Yılın En Güvenli Aracı" ödülüne layık görüldü.

    2015 model "EyeSight" teknolojisine sahip Legacy, Outback, Forester, Impreza ve Subaru XV Crosstrek modelleri IIHS en yüksek güvenlik standardı olan 2015 Yılı "Top Safety Pick+" ödülünü ve önden çarpışma önleme testinde ise en üst sıralama olan "Superior" (Üstün) derecesini almaya hak kazandı. Küçük araçlar kategorisinde ise yalnızca Impreza ve Subaru XV Crosstrek "Superior" (Üstün) derecesi sahibi oldu.


    http://www.sabah.com.tr/otomobil/2014/12/30/subaru-en-guvenli-otomobil-secildi

    eğer senin desteğin sabah gazetesiyse zaten söylececek çok fazla sözüm olamaz. sabahın ne olduğunu herkes biliyor.




  • Hocam butun atismalari okudum ve soyle soyliyim,arkadasin soyledigi tek biseye katiliyorum.Oda Pathfinder'la ilgili olan.O girdigimiz dimdik arazilerde bi jip hic mi zorlanmaz!

    Ama 1.2 motor Qashqai'yle Pathfinder'i karsilastirmak resmen delilik.Yeni kasa Forester'i incelemistim ve cok begenmistim,yaninda XV'de vardi,o da cok cok basarili bi modeldi.Eger karsilastirmada Forester veya XV varsa diger modelin hic sansi kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay anasını ben subaru'yu takip etmeyeli ne kadar zaman geçmiş öyle, vergiler sağolsun
    güzel aletmiş vesselam keşke dizeli falan olsaydı diye bir iç geçirdim resmen.
  • _Pulse_ kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni Forester'lara 2.0 dizel geldi.O sinifta tartismasiz liderdir motorla birlikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hocam yeni Forester'lara 2.0 dizel geldi.O sinifta tartismasiz liderdir motorla birlikte.

    onunda değerleri çok iyiymiş, ben subaru'nun internet adresini inceleyeyim başka neler varmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfatih1905

    Hocam biraz destekli konuşun

    quote:

    Subaru katıldığı tüm kategorilerde en yüksek puanı alarak “Yılın En Güvenli Aracı” ödülünü aldı.
    Subaru'nun farklı segmentlerde yer alan modelleri Amerika Otoyol Güvenliği sigorta Enstitüsü (IIHS) tarafından yapılan güvenlik ve çarpışma testlerini başarı ile geçerek "Yılın En Güvenli Aracı" ödülüne layık görüldü.

    2015 model "EyeSight" teknolojisine sahip Legacy, Outback, Forester, Impreza ve Subaru XV Crosstrek modelleri IIHS en yüksek güvenlik standardı olan 2015 Yılı "Top Safety Pick+" ödülünü ve önden çarpışma önleme testinde ise en üst sıralama olan "Superior" (Üstün) derecesini almaya hak kazandı. Küçük araçlar kategorisinde ise yalnızca Impreza ve Subaru XV Crosstrek "Superior" (Üstün) derecesi sahibi oldu.


    http://www.sabah.com.tr/otomobil/2014/12/30/subaru-en-guvenli-otomobil-secildi

    eğer senin desteğin sabah gazetesiyse zaten söylececek çok fazla sözüm olamaz. sabahın ne olduğunu herkes biliyor.

    Yahu sanki testi sabah gazetesi yapmış. Aç oku haberi bak ne yazıyo içeriğinde? iihs, top safety pick falan nedir bi öğren gel ondan sonra subaru hakkında burda ahkam kes. Arabanın yerden yüksek olması kötüymüş niyeymiş paçalar kirlenirmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hocam butun atismalari okudum ve soyle soyliyim,arkadasin soyledigi tek biseye katiliyorum.Oda Pathfinder'la ilgili olan.O girdigimiz dimdik arazilerde bi jip hic mi zorlanmaz!

    Ama 1.2 motor Qashqai'yle Pathfinder'i karsilastirmak resmen delilik.Yeni kasa Forester'i incelemistim ve cok begenmistim,yaninda XV'de vardi,o da cok cok basarili bi modeldi.Eger karsilastirmada Forester veya XV varsa diger modelin hic sansi kalmaz.

    dostum ben özet olarak iki şey söylüyorum
    1- subaru arazide nissanla yarışamaz çünkü subaru köklü bir arazi aracı üreticisi değil. (dikkat xv ve qq den bahsetmiyorum)
    2- 2 bebek bekleyen babaya 380 lt bagajı olan xv tavsiye edilmez.

    diğerleri arkadaşların benim yazdıklarımı değil kendi anladıklarını cevaplamaları.

    sabah gazetesinin gazete olmayıp paçavra olduğuna inandığımdan içinde yazanlar zerrece beni ilgilendirmez ama bilgin olsun 20 yıldır bu ülkede çıkan bütün aylık ve haftalık otomobil dergilerini tek tek takip ederim. sabaha ihtiyacım yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hocam butun atismalari okudum ve soyle soyliyim,arkadasin soyledigi tek biseye katiliyorum.Oda Pathfinder'la ilgili olan.O girdigimiz dimdik arazilerde bi jip hic mi zorlanmaz!

    Ama 1.2 motor Qashqai'yle Pathfinder'i karsilastirmak resmen delilik.Yeni kasa Forester'i incelemistim ve cok begenmistim,yaninda XV'de vardi,o da cok cok basarili bi modeldi.Eger karsilastirmada Forester veya XV varsa diger modelin hic sansi kalmaz.

    dostum ben özet olarak iki şey söylüyorum
    1- subaru arazide nissanla yarışamaz çünkü subaru köklü bir arazi aracı üreticisi değil. (dikkat xv ve qq den bahsetmiyorum)
    2- 2 bebek bekleyen babaya 380 lt bagajı olan xv tavsiye edilmez.

    diğerleri arkadaşların benim yazdıklarımı değil kendi anladıklarını cevaplamaları.

    sabah gazetesinin gazete olmayıp paçavra olduğuna inandığımdan içinde yazanlar zerrece beni ilgilendirmez ama bilgin olsun 20 yıldır bu ülkede çıkan bütün aylık ve haftalık otomobil dergilerini tek tek takip ederim. sabaha ihtiyacım yok.

    20 yıldır haftalık ve aylık olarak çıkan bütün otomobil dergilerini takip eden bir insan olarak, subaru xv güvensiz bir araçtır diyorsun. Fotoğraflara şöyle bi göz atıp kapattın sanırım dergileri.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Usta benim sabah'i savundugumu kim soyledi.Degil okumayi elimi bile surmem o gazetelere.

    Arazi konusunda Nissan daha iyidir bencede orasi bi gercek ama insanlar konu sahibin isteklerine gore yapiyorlar.Konunun adina bak.Qashqai'mi XV'mi? Sende takmissin 380 litrede 380 litre.Adam station tavsiyesi istese haklisin.Ikisi arasinda yorum yapiyoruz,meseleyi uzatma sende.

    Su anda iki markaninda piyasada olan iki tane guncel modeli var.Subaru'da XV ve Forester.Nissan'da X-Trail ve Qashqai.Subaru'nun modelleriyle Nissan'in bu iki modelini karsilastirmak zaman kaybindan baska bisey degil. Bagaj hacmine veya dergiye girme yine.

    Ben su anki arabami almadan once Mazda 6,Subaru Forester ve su anki arabam arasinda kaldim.Iki Japon'da 2.0 Lt olduklari icin uzulerekte olsa vazgectim.He su anki arabami cok seviyorum orasi ayri ama Forester ve Mazda 6 hala kalbimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Usta benim sabah'i savundugumu kim soyledi.Degil okumayi elimi bile surmem o gazetelere.

    Arazi konusunda Nissan daha iyidir bencede orasi bi gercek ama insanlar konu sahibin isteklerine gore yapiyorlar.Konunun adina bak.Qashqai'mi XV'mi? Sende takmissin 380 litrede 380 litre.Adam station tavsiyesi istese haklisin.Ikisi arasinda yorum yapiyoruz,meseleyi uzatma sende.

    Su anda iki markaninda piyasada olan iki tane guncel modeli var.Subaru'da XV ve Forester.Nissan'da X-Trail ve Qashqai.Subaru'nun modelleriyle Nissan'in bu iki modelini karsilastirmak zaman kaybindan baska bisey degil. Bagaj hacmine veya dergiye girme yine.

    Ben su anki arabami almadan once Mazda 6,Subaru Forester ve su anki arabam arasinda kaldim.Iki Japon'da 2.0 Lt olduklari icin uzulerekte olsa vazgectim.He su anki arabami cok seviyorum orasi ayri ama Forester ve Mazda 6 hala kalbimde

    bu başlıkta ilk defa söylediklerimi anlayan ve düzgün cevap veren birisi çıktı. teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrGarcia

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hocam butun atismalari okudum ve soyle soyliyim,arkadasin soyledigi tek biseye katiliyorum.Oda Pathfinder'la ilgili olan.O girdigimiz dimdik arazilerde bi jip hic mi zorlanmaz!

    Ama 1.2 motor Qashqai'yle Pathfinder'i karsilastirmak resmen delilik.Yeni kasa Forester'i incelemistim ve cok begenmistim,yaninda XV'de vardi,o da cok cok basarili bi modeldi.Eger karsilastirmada Forester veya XV varsa diger modelin hic sansi kalmaz.

    dostum ben özet olarak iki şey söylüyorum
    1- subaru arazide nissanla yarışamaz çünkü subaru köklü bir arazi aracı üreticisi değil. (dikkat xv ve qq den bahsetmiyorum)
    2- 2 bebek bekleyen babaya 380 lt bagajı olan xv tavsiye edilmez.

    diğerleri arkadaşların benim yazdıklarımı değil kendi anladıklarını cevaplamaları.

    sabah gazetesinin gazete olmayıp paçavra olduğuna inandığımdan içinde yazanlar zerrece beni ilgilendirmez ama bilgin olsun 20 yıldır bu ülkede çıkan bütün aylık ve haftalık otomobil dergilerini tek tek takip ederim. sabaha ihtiyacım yok.

    20 yıldır haftalık ve aylık olarak çıkan bütün otomobil dergilerini takip eden bir insan olarak, subaru xv güvensiz bir araçtır diyorsun. Fotoğraflara şöyle bi göz atıp kapattın sanırım dergileri.

    sen bana subarunun güvensiz olduğunu belirttiğim bir tek satır göster ben o 20 yıllık dergilerin hepsini yiyeceğim.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Hocam bu aralar Subaru ve Mazda fanligim tuttu galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hocam bu aralar Subaru ve Mazda fanligim tuttu galiba

    dostum her markanın (kuş serisi hariç) fanına saygım vardır. otomobiller üzerinde de genel bilgim var. herkesin kendi arabasını sevmesinden ve yüceltmesinden doğal birşey de yok. ama atmaya başlayıp mangalda kül bırakmayınca arkadaşlar bazen bildiklerimi açıklıyorum. o zaman bozuluyorlar. ama dediğim gibi herkesin düşüncesine saygım var.

    saygılar
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Burda herkes subarunun avantajları arasında güvenliğinden bahsetmiş ve sen bu avantajların hepsine palavra yaftasını yapıştırarak subarunun güvensiz bir araç olduğunu belirtmiş oldun. Daha detaylı metin incelemesine de girerim ama neyse.
  • MrGarcia M kullanıcısına yanıt
    Arkadaş,

    "20 yıldır bu ülkede çıkan bütün aylık ve haftalık otomobil dergilerini tek tek takip ettiğini yazan" ama , IIHS nedir, "Top Safety Pick, Top Safety Pick +" nedir, ne değildir, haberi bile olmayan, hatta bunu Sabahın haberi sanan biri ile...

    Sakın "Detaylı incelemeye" ve tartışmaya girme.

    "Paçalar" önemli olduktan sonra...


    Kaybedersin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 3 Mayıs 2015; 14:12:28 >
  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Önemli olan katılmaktı hocam.
    Şaka bi yana uzun vadede benim kaybedeceğim bişey yok iken arkadaş bu önyargılı ve heyecanlı haliyle yanlış kararlar verebilir diye düşünüyorum. Mesela bagaj meselesine çok takılmış ama 20 litrelik bir fark var altı üstü. Bir damacana için bu kadar yaygara koparılmamalı bence.

    Paçalar demişken qq ise yerden 20 cm yüksekmiş Paçanın 2cm'lik kısmı toz oldu gördünüz mü
  • Paça önemli abisi, 2 santimde 2 santimdir nihayetinde...

    Qashqai ve Xv arasında kalsam Qashqai seçerdim. Sebebi tamamen tasarımdan kaynaklı. Daha sportif ve toplu bir yapısı var bana göre.

    4x4 ise benim durumumda ihtiyaç duyduğum bir özellik değil, asfalttan çıktığım yok çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qashqai ile diğer araçlar arasında kalsaydınız belki Qashqai tarafına yorum yapılabilirdi fakat Xv konuya dahil olduğu için ve malum durumunuzdan dolayı Xv sizin için daha uygun olacaktır. Tasarım olarak Qashqai daha yakışılkı olabilir fakat önemli olan iç güzelliği. (: Tercihiniz her ne olursa olsun hayırlı olması dileği ile... Muhakkak test sürüşü yapmalısınız.
  • Qq'dan vazgeçtim açıkçası, araba her yerde ve herkeste. Ve ben pek böyle araçları sevmiyorum. BMW 2 active tourier nasıl bir araç sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    başta patrol ve patfinder olmaz üzere arazide engin tecrübesi olan nissan ve gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru,
    şehiriçinde kimsenin gerçekten 4X4 e ihtiyacı olmaması,
    nissanın donanımı xv den az değil,
    yerden yüksek olmanın getirdiği binerkenki dezavantaj
    prestij? subaru? ?????

    hepsinden öte çocuklu bir ailenin ihtiyacını karşılamaktan uzak ufacık bagaj. ( biliyorum çünkü kendim için de baktım) arkadaşlar qq nin artılarını yazmışlar. belki yurtdışında subaru çok tutabilir ama burası türkiye. fantezei yapmanın gereği yok.

    1- Donanım

    Nissan Tekna 1.2T A/T TEKNA - 82.990 TL
    Subaru XV Elegance Tavan Rayı - 82.900 TL

    XV'nin fazlalıkları:

    Diz hava yastığı
    Isıtmalı ön koltuklar
    Navigasyon (7" multimedya)
    Geri Görüş Kamerası
    Start-Stop
    Karartılmış arka camlar
    Tavan Rayı
    Silecek buz çözücüler


    Nissan fazlalıkları

    Park sensörü
    Elektronik park freni
    Sustalı anahtar

    2- Yerden yüksek olması

    Yerden yüksek olmasının araca binerken dezavantaj getirdiği gibi saçma sapan birşeyi hayatımda ilk defa duydum, önünüze range rover ve fiat doblo koysalar daha rahat biniliyor diye fiat dobloyu seçersiniz heralde :)

    3- Bagaj Hacmi

    Evet XV'nin arka bagajı küçük ancak bunun en önemli sebebi arka süspansiyonların "Double Wishbone" olması. Arabadan anlayan adam ne demek istediğimi anlar. Ayrıca QQ ile XV bagaj hacmi arasında sadece 20 lt fark var.

    4- 4 çeker sistemi

    Dünya'nın en büyük ve en komplike 4 çeker sistemi üreticisi olan subaru'yu "gerçek" bir 4 çeker aracı olmayan marka olarak nitelemek otomobil bilginizin vehametini gösteriyor, ayrıca 4 çeker bir aracın avantajı sadece arazi üzerinde olmamakla birlikte, yol tutuş, güvenlik bir sürü kriteri de olumlu etkiler. XV'nin 0.86g yanal ivmesi var bu arada yerden bu kadar yüksek olduğu halde bu derece mükemmel bir değere ulaşması subarunun altyapı ve 4 çeker sisteminin getirisidir.

    İyi forumlar



    araç zeminin yerden yüksek olması binerken paçaların değmesi sonucunu doğurur yağışlı havalarda elbise kirlenir kaldı ki şehiriçinde 22 cm zemin yüksekliğine ihtiyaç yoktur.

    donanım öncelikleri kişiden kişiye değişir. ben inşaat demiri kılıklı bir el frenindense elektronik el frenini tercih ederim.

    bagaj hacmi. işte meselenin zırt dediği ve senin gibilerin anlamadığı nokta bu arkadaşım. bizim gibi çocuklu ailelere büyük bagajlı araba gerekiyor. xv de bu var mı? yok. o zaman evereste tırmansa tırt. kapiş.

    ve 4 çeker sistemi. arkadaşım yazdıklarımı nerenle okuyup nerenle anladın bilmiyorum ama ben senin de alıntıladığın gibi "gerçek bir arazi aracı hiçbir zaman olmayan subaru" yazdım kötü 4 çekere sahip subaru yazmadım. bir arazi aracını 4 çeker çekiş sistemiyle karıştırıp ikisi arasındaki farkı anlamıyorsan ben sana ne diyeyim. (Ör: s350 blutec 4 matic bu da 4 çeker ama arazi aracı değil yada audi a8 3.0 tdi kapiş)

    Mesajınızın tarihi baya eski fakat yinede yazmak istedim.

    XV tam anlamıyla arazi odaklı bir araç değil ama arazi ile şehir kullanımının en iyi şekillerde birleştirildiği araçlardan (en azından fiyat ve segmentinde) Şehir jipi için yerden yükseklik her zaman için bir avantajdır.Zira bazı suvlar yere o kadar yakındır ki arazide giderken tereddüt edersiniz ön tamponları ile yer arasında o kadar az mesafe kalır ki bazen geçemezsiniz.

    Şehir içi,şehirler arası asfalt,beton kaymak yollarda gidecek adam boşuna suv almasın zaten.Bu tarz araçların amacı yeri geldiğinde şehirde konforla gezebilmek yeri geldiğinde piknikte,köyde yolda kalmamak.Bir aracın arazi performansını ne kadar arttırırsanız aynı derecede şehir performansından,rahatlığından feragat edersiniz. (Mercedes'in yeni çıkardığı 6x6 istisna) Misal veriyorum özel olarak modifiye edilip büyük arazi lastiklerinden takılmış difransiyel kilitli tüm her şeyi arazi üstüne kurulan bir araç kullanırken yorar.En uç örneği vereyim arazide en iyi araçlar Amerikalıların otomobil boyutunda lastik taktıkları canavar pick upları ile bir de paletli araçlardır.Bu araçların bu avantajları şehir içinde çok büyük sıkıntılar oluşturur.

    Yani ne kadar ekmek o kadar köfte hem fiyat açısından hem araçtan beklenilen asfalt,arazi performansı açısından geçerli bu atasözü.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.