Şimdi Ara

Stonic Carplay Sorunu (Çözüldü)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
3
Favori
15.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 2020 Kia Stonic aracimda kablosuz Carpaly bagliyken “Telefon yanit vermiyor. Lütfen tekrar baglayin ve yineden deneyin.” hatasi cikiyor. 3-4 dk icinde beliriyor. Ok deyip Carplay’e basinca geliyor. Sonra 2 dk’da bir tekrar ediyor.

    Telefonun otomatik kilidini kapattim, en son ios a guncelledim. Aractan baglantisini koparttim, tekrar bagladim. Su an yansitmayi Wi-Fi’den yapiyorum. Kablodan gormuyor. Fikri olan var midir? Servise yazdim, daha once kimseden boyle bir sikayet gelmedi dediler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 7 Şubat 2021; 0:55:37 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Stonic CarPlay Sorunu (Çözüldü)

    Giriş:

    Kia Stonic sürücüleri, CarPlay kullanımında bazı sorunlar yaşayabilir. Bu sorunlar, video oynatma, ekran yansıtma ve bağlantı sorunlarını içerebilir.

    Video Oynatma Sorunu:

    Bazı kullanıcılar, Stonic'in multimedya sisteminde CarPlay aracılığıyla video oynatırken sorunlar bildirmiştir. Videolar oynatılmayabilir veya ara sıra takılabilir.

    Ekran Yansıtma Sorunu:

    Stonic'in CarPlay'i, iPhone ekranının araç ekranına yansıtılmasına olanak tanır. Ancak bazı kullanıcılar, ekran yansıtma özelliğini kullanırken bağlantı sorunları yaşadıklarını belirtmiştir.

    Bağlantı Sorunu:

    En yaygın sorunlardan biri, iPhone ve Stonic arasındaki ZLink CarPlay bağlantısının başarısız olmasıdır. iPhone, araçla bağlantı kurmakta zorlanabilir veya bağlantı aniden kesilebilir.

    Diğer Sorunlar:

    Diğer bildirilen sorunlar arasında şunlar yer almaktadır:

    • Android Auto ile bağlantı sorunları
    • Telefon görüşmesi sırasında CarPlay'in yanıt vermemesi
    • Navigasyon uygulamalarının yüklenmesinde zorluklar

    Çözümler:

    Bu sorunları çözmek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsin:

    • Cihazların yazılımını en son sürüme güncelle.
    • iPhone'unu yeniden başlat ve Stonic'e yeniden bağla.
    • Stonic'in multimedya sistemini sıfırla.
    • ZLink uygulamasını kaldır ve yeniden yükle.
    • Farklı bir USB kablosu kullanmayı dene.
    • Apple Destek veya Kia Yetkili Servisi ile iletişime geç.

    Bu adımlar sorunu çözmezse, daha kapsamlı bir teşhis ve onarım için aracını yetkili bir Kia servisine götürmen gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Google maps uygulaman güncel olmayabilir. 2020 model stonic araçlarda kablosuz carplay mi var ya çok iyi.
  • Hocam selamlar,


    Aynı sorunu bende yaşıyorum bazen hiç çıkmazken uyarı, bazen sürekli arka arkaya çıkıyor. Servis bana da hiç karşılaşmadıklarını araştıracaklarını iletti. 1 ay önce yazdığın için sormak istedim bir gelişme var mı konuyla alakalı?

    Stonic Carplay Sorunu (Çözüldü)
  • Selamlar herkese, aynı sorun bende de var. Umarım çözümü vardır 5 dakikada bir tekrar tekrar girmek can sıkıcı çünkü.

  • Selam Herkese,


    Oncelikle sorunun herkeste olmasi iyi demek araca ozgu degil. Ben servisle gorustum, bir sey yapamadilar. Sonra Daiichi’ye gittim, - sistem onlarin - onlarla gorustum. Usb bellek ile deneme vs yaptilar. Usb bellek goruyor ama kabloyla baglayamiyorum, gormuyor. Wi-Fi de kopuyor zaten. Urunun yazilim ureticisi Asbis’mis. Ona sordular. Sorun global, ios 14 e uyumsuzluk var. Guncelleme gelecek. Servisten yukletecekmisiz.

    Kablo ile gormemesi garip dediler, soktur getir bakalim dediler ama goturmedim artik. Sizde kabloyla baglanti oluyor mu?


    Bu arada yapilabilecek iki sey var. İos 13 bir aletle denemek, gormek. Bir de androidle denemek. Ara ara da servise kontrol edelim, gelince duyan yazsin lutfen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 17 Aralık 2020; 20:42:8 >
  • OlcaytoHun O kullanıcısına yanıt

    Evet , 2020 Stonic'lerde Android Auto ve Apple Carplay var.Kablolu ve kablosuz olarak ta sorunsuz çalışıyor.

  • windwalker35 kullanıcısına yanıt

    İOS için birşey diyemem ama bir hafta önce sıfır olarak aldığım Stonic'te Android Auto'yu kablolu ve kablosuz sorunsuz bir biçimde kullanıyorum.


    Telefonumun Android sürümü,9.0 pie..SONY xz1..Kablosuz olarak tanıyıp bağlanması 3 saniye falan sürdü.10.0 sürümünü kullanan telefonlarda program yüklemiyorsunuz.Gömülü geliyor.


    Fakat bağlantı kurmadan önce telefonda yapılması gereken bir kaç ince ayar var.

  • Bilgilendirme icin tesekkuler. Birinin sorunsuz kullaniyor olmasi bile iyi geldi 😄 Araba hayirli olsun. Musait oldugunda ince ayarlara link verebilir ya da bahsedebilirsen takip edenlere de kolaylik olur. @ravenick




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 23 Aralık 2020; 6:16:7 >
  • windwalker35 kullanıcısına yanıt

    Ellerine sağlık hocam. Eminim çoğu kişiye rehber olacaktır bu konu. Benim Android telefon 5GHZ desteklemediği için kablosuz AA bağlanamıyorum ancak kablo ile gayet sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum.


    Diğer yandan eşimin telefonu kablosuz Car Play ile bağlandığında sürekli kopuyordu herkes gibi. Car Play için bir süre kablolu bağlantı deneyeceğiz artık yapacak bir şey yok. Sorduğunuz veya iletişime geçtiğiniz servis hangisiydi?

  • Selam, Kayisdagi-İstanbul tarafindaki servis. Ben Bursa’daki bir servisle daha gorustum, olaydan haberleri yoktu. Bu servisin de tek deneyimi “boyle bir kisi daha gelmisti” seviyesindeydi. Zaten bu yuzden her seyi ben kovaladim, isi cozen adam yok, ancak rutin isleri yurutuyorlar.


    Sizin aracta Carplay kablo ile calisirsa bilgi verebilirsen cok iyi olur. @Rebornx4




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 27 Aralık 2020; 8:16:33 >
  • windwalker35 kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam çok teşekkür ederim. Karantina sebebiyle çok dışarı çıkmıyoruz, garajda GPS açık değilken denemek de birebir sonuç vermeyecek. Bu hafta içinde dener sonucu da buradan mutlaka bildiririm.


    Diğer yandan güncelleme için buradan mutlaka haberleşme içinde olalım. Dosyaları paylaşssalar muhtemelen basit bir USB bellek ve yönerge ile kolayca güncellenecek gibi duruyor aslında ama yine de başına bir şey gelirse diye yetkili serviste yaptırmak daha mantıklı olacak.

  • Anladim, sagol. Gps olmasa da wi-fi baglantiyi kapatip kabolyla baglarsan eger kablodan goruyorsa baglanir. GPS olmadan haritayi vb acilmaz sadece.


    Bir gelisme olursa yazarim. @Rebornx4




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 27 Aralık 2020; 23:5:42 >
  • @windwalker35 Hocam Selamlar,


    Sanırım gittiğin servis Oğuşlar. Ben aracı buradan satın aldım. Böyle bir kişi daha gelmişti dedikleri de benim sanırım :).


    2-3 hafta önce artık dayanamayıp servise gittim oradaki arkadaşlar kontrol etti aşağıdan bir usta geldi. O da aynı senin dediğin gibi yazılım geleceğini ama istersen Daiichi' yi de arayabileceğimi söyledi.


    Bir gün sonra orayı aradım ancak onlar da tamamen servisinizle temasta olun yazılım geldiği zaman onlara ileteceklerini söylediler.


    Harun usta var serviste onun numarasını aldım arada yazıyorum. En son salı yazdığımda henüz yeni yazılımın gelmediğini söyledi. Aklımdasın haber vereceğim dedi ama ben arada yazıyorum :)


    Yalnız @windwalker35 sende olan kablo ile bağlanamama sorunu bende de var. Usta ile baktık o da şaşırdı. Kablo orijinal mi diye sordu. Orijinal bir sıkıntı yok kabloda.


    @Rebornx4 kabloyu deneyip dönebilirsen seviniriz.


    Gerçekten çok rahatsız etmeye başladı bu hata geçen kaza yapıyordum hatayı kapayıp yeniden açayım derken. Hatta bugün en son arka arkaya bir çok kez gelen hata sonrası simsiyah bir ekranda kaldı, bu da yeni çıktı. Arabanın kontağını kapamadan düzelmedi videosunu ekliyorum.


    Kia genel merkeze telefon açtım mail attım geri dönen olmadı. Satış tarafının umurunda değil sattıktan sonrası ile ilgilenmiyorlar. Serviste de bu usta bir yere kadar yardımcı oluyor. Yani az uz para vermediğimiz araçtaki şu hata çok canımı sıktı.







  • @indiana1989 @windwalker35


    Bugün hem multimedya hem de telefon tarafındaki tüm carplay özelliklerini sıfırladım, multimedia WiFi özelliğini ve telefondaki wifi kapadım ve sıfırdan kablo ile bağladım. Hiç tepki alamadım.


    Kablosuz carplay ile tekrardan bağlanmayı başardım, ancak yine kopup kopmadığını test edecek kadar yol maalesef alamadım. Anlaşılan kablo ile direkt bağlantıda da sorun var.


    Not: Android Auto için kablolu bağlantı tek seferde başarıyla bağlanıyor. Telefonumda 5Ghz bandı olmadığı için kablosuz Android Auto bağlantısını deneyemedim.

  • @indiana1989 @Rebornx4


    Selamlar, gelen bilgilere gore kablodan gormemesi de ayni sebepten. O halde bekleyecegiz. Hic cozulmezse ki ben nedense boyle bir hisse kapiliyorum 😄 o zaman iphonedan android’e gecerim herhalde.

    Bu arada ekranin altindaki yildiz isaretli dugmeye fonksiyon atamasi yapilabiliyor, buraya -carplay- atamasi yaparsaniz, ekranda kopma uyarisi ciktiginda ekrandaki ok vs basmadan sadece yildiz tusuna basinca carplay’e geri donebiliyorsunuz. En azindan dikkat ayirma suresini en aza indirmis olursunuz.

  • Dün yola çıkıp deneme şansım oldu. @indiana1989 @windwalker35


    Çok şaşırtıcı şekilde 20 dakika boyunca kopmayıp, sonraki 5 dakika içerisinde 20 kere koptu belki. Kopmaya sebep olan şeyin ne olduğunu bilemiyorum, arka planda bir şey tetikliyor olabilir.


    Deneyimime göre iphone orta tuşa basılı tutulduğunda çıkan programları tek tek kapattığımda daha geç kopma sorunu yaşadığımı fark ettim. Bağlı bulunan wi-fi ağın tasarruf modunu kapadım, ancak sonuç hiçbir şekilde değişmiyor. Elbet kopuyor.


    Sorun global olduğu için en kısa zamanda düzeltileceğini düşünüyorum. Özellikle spesifik bir android telefonda olsaydı muhtemelen o iş çok gecikirdi ancak işin ucunda Apple ve CarPlay lisansları var, bir an önce hallederler bence.


    @windwalker35 muhtemelen biliyorsundur ancak eğer android telefon alacaksan mutlaka android 10 ve 5Ghz desteği olduğundan emin olmanı tavsiye ederim. Benim eldeki tel 2.4 Ghz mecburen sürekli kablodan bağlanıyorum AA ile.





  • Ios 13 ile problem yok.
  • Selamlar @windwalker35, herhangi bir gelişme var mı? Size ulaştılar mı? Ne zaman giderecekler bu sorunu merak etmeye başladım. Apple'a mı yazsak, ne yapsak? :)

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.