Şimdi Ara

Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] (14075. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: CptShn , bulduren Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 22 Misafir (2 Mobil) - 21 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
349.734
Cevap
2.720
Favori
21.317.568
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
570 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Gye_Baek kullanıcısına yanıt

    Tosla iadeleri her ayın 10'unda gelir hocam. Bugün gelmiş olması lazım, bir kontrol edin isterseniz.

  • Gye_Baek kullanıcısına yanıt

    Bugün gelmesi gerekiyor hocam. Arayıp sorduğum zaman genelde akşama doğru yatıyor iademiz dediler bana.

  • Ultimate Game Pass sahibi olanlar oyunların diğer içeriklerini erişebiliyor muydu?


    Ultimate üyeliği başlattım lakin FH5 için diğer paketlerdeki içeriklere erişemiyorum bazı araçlar için Car Pass paketini satın aldırmaya çalışıyor.

  • gargamel_ kullanıcısına yanıt

    Ubisoft bugün e posta göndererek bana oyun tutarı kadar hediye çeki kodu göndermiş. Durumu bildirmek istedim. Kendilerine teşekkür ederim.

  • D. kullanıcısına yanıt
    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]
  • Reiskonen kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam standart paket gamepass abonelerine ücretsiz diğer versiyon ve ek paketleri ücretli alınabiliyor.Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] 

  • Merhaba. Vodafone uygulama üzerinden Cumartesi akşama doğru Steam cüzdan kodu siparişi verdim. Ücret kartımdan çekildi, gece yarısına doğru siparişin durumu tamamlandı olarak işaretlendi. Fakat ne sms, ne de e-mail olarak herhangi bir kod gelmedi. Vodafone ve Epin Tower ile ayrı ayrı görüştüm. Kayıt oluşturduklarını, aynı sorunu yaşayan çok kişi olduğunu, ekiplerinin çalıştığını vs söylediler. İşin kötüsü bu aşamada sipariş iptali de yapılamıyor. Gördüğüm şu ki, yaptıkları işi ellerine yüzlerine bulaştırmış durumdalar. Neyi nasıl yaptıklarını bilmedikleri için bilgi de veremiyorlar. Bakalım bekleyip göreceğiz. Benzer durumda gelişme yaşayan olursa lütfen paylaşsın.


    Bu arada Epin Tower mağazasından ilk defa alışveriş yaptım. Hafta sonu gönderdiğim e-mail'e tenezzül edip cevap dahi vermediler. Telefona çıkan müşteri temsilcilerinde zerre kadar kurumsal imaj yok. Sorunumu anlatmaya çalışırken dinlemeyi dahi beceremiyorlar. Tek bildikleri şey bekleyin demek. Şikayet var sayfasında son 1-2 sene içerisinde onlarca şikayet oluşturulmuş. Hiçbirine cevap verilmemiş. Bunları bu firmadan alışveriş yapacak olanlar için özellikle yazmak istedim. Çünkü işler yolunda giderken kimsenin kimseden haberi yok. Sorun yaşayınca bazı şeyler ortaya çıkıyor.





  • BlackEagle kullanıcısına yanıt

    Merhaba; aynı sorunu bende yaşıyorum vodafone müşteri hizmetlerine şikayet kaydı bıraktım incelenip size dönüş yapılacak dendi ama 2 gün oldu arayan soran yok.


    Onların sisteminde gece 01:00 de gönderilmiş gözüküyormuş sms olarak kod ama bana gelen bir sms olmadı.


    Epin tower hayatında bu kadar sipariş almadığı için çuvalladı herhalde.


    1-2 gün daha beklerim yine vodafone çağrı merkezini ararım epin tower ile görüşmenin zaten bir anlamı yok şu aşamada.


    Haberleşelim sizlede mutlaka Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU] 

  • BlackEagle kullanıcısına yanıt

    Aynı sorun benim başıma da geldi hocam. Kardeşim için kod almıştım cumartesi akşamı ama teslim edildi denmesine rağmen kod gelmedi. GPAY adında boş bir mesaj geldi kardeşimin telefonuna. (İşin garibi mesaj 1970 den gelmiş)


    Ben sadece Vodafone müşteri temsilcisini aradım ve aynen dediğin gibi bana da çok amatör geldi konuştuğum bayan. Epin Tower ile iletişime nasıl geçeceğimi zaten çözemedim uygulamada.


    Bugün tekrar aramayı düşünüyordum ama mesajınızı gördükten sonra vazgeçtim. 1-2 güne çözemeyecekler bu sorunu anlaşılan.

  • Hocam ben Epin Tower özelinde yazmıştım. Firmanın iletişim bilgilerini aşağıya ekliyorum. Vaktiniz varsa arayıp görüşmenizde fayda var.


    Dijital PC Oyun Fırsatları [ANA KONU]epintower.com
    İletişim | Epin Tower
    https://epintower.com/iletisim
  • Reiskonen kullanıcısına yanıt
    Game Pass Ultimate'in avantajı, hem PC, hem konsol, hem de Xcloud için Game Pass sahibi olmak. Ek olarak Live Gold üyeliğine yükseliyorsunuz. Oyunların üst sürümlerine erişmek gibi bir avantajı yok maalesef, her oyunu standart sürümleriyle oynuyorsunuz yine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Frost -- 10 Kasım 2021; 15:53:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • The Frost kullanıcısına yanıt

    GP mevzusuna uzak olduğum için bilgim yoktu sayende öğrenmiş oldum hocam. Dolu dolu FH5 oynayabileceğimi sanmıştım kötü oldu. Teşekkür ederim, Standart oynamaya devam o zaman. :)

  • The Frost kullanıcısına yanıt

    Bazı istisnalar var. Mesela Gears 5 Goty versiyonu sadece Ultimate pakete dahilken, düz gamepass versiyonunda sadece Ana oyun var. Bunun dışında ise oyunlarda içerik farkı pek olmuyor. Zaten adamlar oyunu abonelikle verip ek içerik satma derdindeler. Forza gibi bir oyunu dahil edeceklerini sanmam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 10 Kasım 2021; 16:31:56 >
  • konays kullanıcısına yanıt

    Hudson51 ve size teşekkür ederim. Herhangi bir bildirim olmadı henüz bana. Bakalım iadeler ne zaman yatacak merak ettim. Bana 3 gündür yemek iadesi yatıyor 5 ,7 tl hep aynı miktar ilginç bir şekilde. 3 kere yattı halbuki 1 kere alışveriş yapmıştım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Gye_Baek Rica ederim hocam. En kötü yarın oyun iadeleri elinize ulaşır. Benim de iadelerim henüz gelmiş değil zaten. Arkadaşın dediği gibi akşam gibi yatması muhtemel. Birde aman diyeyim fazladan yatan iadeniz varsa dokunmayın ve Tosla'ya bildirin. Daha önce de bu tarz fazladan iade yatma durumlarında Akbank baya kişileri uğraştırmıştı.

  • VenomSV kullanıcısına yanıt

    Gpay da bir hata olmuş olmalı. Normal de oradan gelen mesaj da kodun olması gerekir.

  • gargamel_ kullanıcısına yanıt

    hocam merhaba sizin olayı hatırladım aylar önce yazmıştınız. bence ordaki hatanın suçlusu ubisoft değil tosla (akbank). neden dicek olursanız çünkü aynısı benim de başıma geldi. 12.06.21'de ubisoft'tan 2 oyun almıştım 21 TL'ye. sonra pişman olup iptal ettim ama sadece yarısı iade olmuştu tosla'ya. tosla'ya şikayet talebi oluşturmuştum, nerdeyse 5 ay sonra 7 kasımda diğer yarısı iade oldu. ubisoft bence müşteri memnuniyeti için size hediye çeki yollamış ama problem tosla'da.(bence)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shad0w -- 10 Kasım 2021; 18:17:8 >
  • shad0w kullanıcısına yanıt
    İş bankası sanal kart ile almıştım. Sorun xsolladaydı bana göre. Ödemeyi xsolla üzerinden yapıyorum iade de aynı şekilde olması gerekiyordu ama olmadı. Ara ara yazdım hep geçiştirdiler. Ubisofttan böyle bir şey beklemezdim, bende hemen alışveriş yaptım bu jestin karşılığında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gargamel_ kullanıcısına yanıt

    Olabilir hocam. Ben ubisoftla bi kere yazismistim bana iadeleri sistem otomatik yapıyor bizimle alakasi yok gibi biseyler demislerdi bende bankada buldum suçu ama xsolla’da olabilir. Xsolla ile bişey alırken iade etmemek üzere almak lazım demekki :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim hocam iyi akşamlar dilerim :)

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.