Şimdi Ara

Start & Stop yakıt tüketimi için avantajlı mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bunla ilgili bir araştırma yapılmıştı 100 bin km'de 1000 liralık yakıt tasarrufu sağlıyor diyorlardı. benim arabanın start stoplu akünün jeli bitti. 100 bin km yapmayacaksan 500 lira verip jelli akü alma masrafa demişlerdi. şuan start stopsuz kullanıyorum . zaten istanbul'da dur kalk trafikte kafayı yiyordu
  • arabamda ss var ve açık tutuyorum çünkü denizli de kırmızı ışıklar meşhurdur, 1,5 hatta 2 dk yanar. inip ufak alışveriş bile yapabilirsiniz.
    ancak motorun ilk marş esnasında rölantiden daha fazla yaktığı da söyleniyor. ne kadarlık rölantiye denk geliyor, tasarruflu oluyor bilemiyorum artık.
  • duraklama süresi kısa ve zırt pırt dur-kalk yapınca ekonomikliği gidiyor. daha düzenli bir trafik hayatı olmadığı için yabancı ülkelerde başarılan yakıt ekonomisini bizde sağlamak zor.
  • supertivo kullanıcısına yanıt
    yanlış olan düşünceniz turbo düşük devirde işlevsiz.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Dalgasına dedim ama bi SS parçası 3-5, bin çok para ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devletler desteklediği için üreticiler çoğu zaman yaptıkları gibi "yontuyorlar" bence. Öyle bir maliyeti olmaz o motorların. Bin liralık çamaşır makinesinde daha sağlam motor var.
  • Ülkemiz için,özellikle de büyük şehirlerde fuzuli bir sistem...Tek faydası aracın kataloğunda özellikler kısmında "start stop" diye yazılıyor işte...
  • normal trafikli şehir içinde yüzde 3-5, istanbulda ise yüzde 8'e kadar yakıt tasarrufu sağladığını tahmin ediyorum.
    kırmızı ışık yeşile döndüğü an. etraftan toplu şekilde motor çalıştırma sesleri geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _mp_ -- 5 Temmuz 2015; 17:16:33 >
  • Ben hep aynı güzergahta araba kullanıyorum. Bir depo start stop aktifken bir depo da değilken denedim. Aktifken 985km değilken 920km gitti. ama ben kullanmıyorum çünkü aracın turbosuna zarar verdiği kanaatindeyim.
  • çalıştırdığım da ilk yaptığım iş kapatmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    çalıştırdığım da ilk yaptığım iş kapatmak

    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kabaca hesaplarsak;
    rölanti devrinde çoğu benzinli araç 0,6-0,7 lt / saat, dizellerde 0,3-0,4 lt / saat civarı gösteriyor yol bilgisayarı.
    Sıkışık trafikte tamamen durarak geçen süre ve trafik ışıklarında durarak geçen süre günde 1 saati buluyor mudur? Normal şartlarda pek zannetmiyorum. Öyle bile olsa günlük getirisi 2-3 TL çıkıyor. Bu da tabi, tam verimle çalışma.

    Standart özellik olarak geliyorsa hayır denmez, ama 3-4 bin tl para ödeyip opsiyon olarak almazdım.
    Artısı yok mu? Tabi ki var. Sessizlik dolayısıyla konfor ve bi yerde beklerken psikolojik olarak gereksiz yakıt harcıyorum stop etsem mi etmesem mi ikileminden kurtarması
  • dıgerlerını bılmem ama vw dekı sacma bır sıstem
    her seferınde stop edıyor.halbukı bmw 2-3 kere ust uste yaptın mı ıptal edıyor stop etmeyı benı bozacaksın dıye.
    varsın 1 lıtre fazla yaksın ne olacak kı bır de?
    şehir içinde kullanılmaz.
    şehir dısında uzun yolda aksıne araba calısacak kı rolantıde kendını sogutsun.ben cok kez dınlenme yerınde aracın basında nöbet tuttugumu ve hala tutarım...
  • Benim aracta surekli start stop mumkun degil yaziyor arada bir calisiyor anlam veremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.