Şimdi Ara

>>>SsangYong Actyon<<<...Nasıldır...? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
18.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kyron 4X4 hala dayımda var.15 ayda 115.000 km yaptı üstelik periyodik bakımlarını aksatarak (2 haftadır görmüyorum belki 7-8 bin daha yapmıştır) hiçbir sorunla karşılaşmadı. Mercedes üretimi motor ve otomatik şanzımanı var, o kadar donanım ve ihtişamla yol bilgisayarı olmaması dışında bana garip gelen bir yanı yoktu.(navigasyon ile yenilerinde yol bilgisayarı geliyor ancak tüketim verilerini alabiliyorlar mı bilemiyorum) bilmeden bu araca para verilmez diyen zihniyeti anlayamıyorum. 50-60 bin lirayı Golf adında kutu gibi araca veren zihniyet bilmedigi markaları neden bu kadar yadırgıyor acaba? Kişisel zevk; her araç alınabilir.
    Actyon serisinin düz kamyonet modelinin yüksüzken virajlarda güven vermedigini biliyorum ancak boşken tüm kamyonet ve van'larda geçerli olabilen (istisna olabilir) bir durum.
    Alacaksanız kazasız belasız kullanın.
  • Bir sSangyong actyon kullanıcısı olarak araçtan çok memnunum. Actyon kocaman bir araç olmasına ve 2000 motor olmasına rağmen daha önce kullandığım opel astradan çok daha az yakıyor olmasından ayrıca memnunum. Benim aracım otomatik ayrıca yol bilgisayarı navigasyon abs esp parksensoru kamerası bir çok şeyi var.

    Park sensörü ve kamera varken PARK edememekten korkmak yersiz.

    Gaza yüklenince bayırda bile kafa kaldırıyor olması insana enteresan bir keyif veriyor. Bende aracı alıyorken bu ne bicim tip dedim :)
    Gerçekten enteresan bir görünüşü var, zevk meselesi tabiki tercih etmeyenler olacaktır illaki ancak arac sağlam.
    Ssangyong, Mercedes teknoloji ortağı ve almanlardan çok şey taşımışlar.

    Son olarak aracın önden görüntüsünü beğenmeyen çok kişi var, bunun için bizim dahi vatandaşlarımız ön panjur üretip piyasaya vermeye başlamış. Panjur ile birlikte arac diğer JEEPler gibi gözüküyor.

    Buda ekran görüntüsü:
     >>>SsangYong Actyon<<<...Nasıldır...?




  • Ya admin kardeş sistem yapamazmıyım yeni üyelere hemen mesaj gitse hort'un ne olduğunu bilse bizede böyle sıkıntı vermese
  • Selamlar.

    Yanlış anlıyorsam düzeltmekten çekinmeyin lütfen; başlık " Cevap : >>>SsangYong Actyon<<<...Nasıldır...?".

    Bugün (misal tam da bugün) bu aracı almış ya da test etmiş, hatta basın yoluyla yayınlanmış bir bilgiye erişen bu bilgiyi neden burada paylaşamasın? Ben açıkçası bu başlık altında daha da fazla bilgiye ulaşırım diye düşünüyordum.

    Saygılarımla..
  • bencede böyle bir konuda zaman hort vs gibi sınırlama olmasına gerek yok tam tersine zaman geçtikçe kullanıcı görüşleri daha çok ortaya çıkacağından zamandan bağımsız olarak eklemelerin yapılması faydalı olacaktır
  • +1

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybasan

    bencede böyle bir konuda zaman hort vs gibi sınırlama olmasına gerek yok tam tersine zaman geçtikçe kullanıcı görüşleri daha çok ortaya çıkacağından zamandan bağımsız olarak eklemelerin yapılması faydalı olacaktır
  • Arkadaşların (aybasan ve ncrdbl) pozitif yaklaşımları olmasa aşağıdaki kısa tecrübemden bahsetmeyecektim.

    25 yıldır sadece sedan ve hatcback araçlar kullanmış biri olarak "Ford Ranger alsam nasıl olur" diye düşünürken forumda L200 ve Actyon Sports yorumlarına kadar uzandım.

    Binek araçlarda kısa süreli bir kullanım sonrası yorum yapabilecek seviyedeyim ama pick up, özellikle 4x4 için deneme sürüşünün yeterli olmayacağı kanısındayım. O yüzden ya her aracı kiralayıp denemek, ya da paylaşımcı insanların deneyimlerini.. "şuna dikkat edin, ona göre karar verin!"lerini okuyup test sürüşleri yapmak gerekiyor.

    Forumdan gördüğüm kadarıyla l200 ve A. Sports kullanıcıları yardımseverlikte biraz daha öndeler. Biraz da buna güvenerek, hiç adetim olmadığı halde bugün gözüme çarpan bir A. Sports kullanıcısından beni kısa bir süre gezdirmesini rica ettim. Anahtarı uzatıp "buyrun" dedi. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası Ricam üzerine biraz kendisi kullandı, sonrasında biraz da ben kullandım. Benim yorumlarımdan ziyade kendisinin tecrübeleri okuyanların daha çok işine yarar kanaatindeyim.

    2 yılda 100k km'yi geçmiş, daha bugün 1k km yapmış. "Salonda oturmuş kadar rahat geldim" dedi. (sanırım eklemem gerekir, araç parklarında deneme amaçlı aldıkları Tata pick up dahil her araçtan var-mış-). Tasvip etmesem de otoyollarda 160 km civarında bir hızla kullandığını söyledi ki gene bence çok riskli olarak dolu gittiği halde arkası boş bir şekilde geri dönmüş. Anladığım kadarıyla arkanın amortisörlü olması insanlara böyle bir güven veriyor (virajlardaki nispi rahatlık -gene de esp olmayan araçların tamamı keskin virajlar söz konusu olunca *özellikle de yağmurlu havalarda* daha fazla dikkat gerektiriyor-).

    Araç çok hırpalanmıştı, koltuklar bunu çok bariz gösteriyor. Bir de motordan, belki bir başkasının anlayamayacağı (bir süre önce enjektör sorunu yaşadığım için bu konuda çok seçici oldum sanırım) bir tonda farklı bir ses de duyuyordum. Kabaca "az gürültülü çalışıyor" denebilir. Ben sormadan enjektörlerin sorunlu olduğunu (bile bile kötü yakıt) söyledi.

    Satıyormuş ama bana satmayı bile teklif etmedi. Önümüzdeki haftalarda takasa verip 2011 modelini alacağını söyledi.

    Şehir dışında yedek parça bulma konusunda sorun yaşama ihtimali varmış (şimdilik) ama başlarına gelen bir iki sorunda da anında çekiciyle aracı alıp, tamir edip gene istenen yere teslim etmişler.

    Meşgul olduğu için daha fazla vaktini almak istemedim.

    Otomatik vites 4x2 olan bu aracı ben açıkçası çok beğendim. Ömrünü bilemem ama bugün gördüğüm araç haline gelmesi benim elimde (kazasız belasız kullanma durumunda) 500k km'yi bulur. Lastikleri 80k'de değiştirmeye gittiğimde "abi bi 10 bin daha götürür", baskı balata için de neredeyse her defasında "bi dahakine abi" tepkisi alan biri olarak söylüyorum.

    Şimdiki hedefim bir l200 kullanıcısına rastlayıp bir de onunla turlamak

    Diğer paylaşımlar için de unutmadan teşekkür etmek isterim.

    Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senQ -- 28 Eylül 2010; 3:50:05 >




  • Sayın Senq
    Öncelikle paylaşım için teşekkürler.Ben de pick upları araştırıyorum, acelem yok, o yüzden test edip 10-15 dakika araçları sürüyorum.
    Ben Mitsubishi L200, Actyon sports düz vites, Actyon sports otomatik vites, bu 3 farklı modeli test ettim.
    Öncelikle Ssang yong actyon'dan yana tercih edeğim ilerde, çünkü

    1-Mitsubishi L200 ile Actyon Sports arasındaki farkı test edince göreceksiniz, L200 Actyona göre daha hantal, daha az çevik, duruş mesafesi daha az gibi geldi bana, ayrıca fiyat performans olarak baktığınızda Actyon Sports L200'den çok daha avantajlı, bir de en önemli nokta şu, Actyon sportsun yol tutuşu harika L200e fark atar. Çünkü ben Mitsubishi bayisine gittim, kabinle birlikte nerdeyse 45 bin tlyi geçiyor rakam sıfır araçta. Ancak dediğim gibi test ettim L200'ü, kesinlikle Actyon Sports daha iyi.

    2-Actyon sportsun birçok versiyonu var...Hangisi doğru tercih

    Ben Actyon sportsun merak ettiğimden hem otomatik modelini hem de düz vitesini test ettim. Açıkcası aracın yol tutuşu inanılmaz güzel. Ben alırsam ilerde, kesinlikle düz vitesi modelini alırım. Çünkü otomatikte performans düz vites kadar seri değil, hem de otomatik daha pahalı? Otomatiğin daha fazla yakıt yakacağını da göz önünde bulundurmalısınız. Bir de ben otomatiği sürerken gaza basıyorum düz yolda, basıp yüklenmeme rağmen o düz vitesteki seri, atak, canavar gibi performansı bulamadım, açıkcası düz vites modeli süper. Daha ucuza daha iyi olan düz vites daha mantıklı. Özellikle ikinci el ilanlara baktığımda otomatik vitesler daha çok satış ilanlarında. Düz vites alanlara sordum, genelde memnunlar.

    Ayrıca Türkiye gibi ülkede otomatik kullanmak riskli. Allah korusun kaza falan yapsanız, bu otomatik vitesli araç bir türlü durmuyor, ama manuelde öyle değil. Bir de vites değişimini otomatikte nasıl ayarlıyor bilmiyorum, yani gaza aşırı yüklenmeme rağmen otomatik olan model geç hızlanıyordu, benim gözlemim bu, 3000 devirdemi atıyor vites, 2500demi onu bilen varsa yazsın..


    Bir de bu Actyon Sportsun siyahının görünümü aynen bir jip gibi, bu aracı aldınmı siyah alacaksın, siyah çok asil gösteriyor, arkasına kabini de koydunmu, al sana uzakdoğu malı, ticari gecen fiyatı düsük, vergisi düsük süper arac.
    4x4 modelin vergisi cok yüksek bence ona hic gerek bile yok. 1700 lira vergisi var 4x4ün...4x2nin vergisi yarısı.

    Ben hayatımda elektronik ve otomotivde Kore Japon mallarından asla korkmam. Her zaman dayanıklılıklarıyla meşhurdurlar, gidip Avrupa arabası Fiat, Renault alacağıma Ssangyong, Toyota, Honda alırım, bu koreliler Japonlar robot gibi adam, teknik bir araç alıyorsunuz, bu adamlar bu işi iyi yapıyor

    Bu arada Ford rangera falan bulaşma. Amerikada uzun süre yaşadım, okudum, tecrübe ettim. Amerikalılar kendi ağızlarıyla biz Amerikan mallarına güvenmiyoruz diye defalarca bana söylediler, arac konusunda her zaman Japon Kore araçlarını alırlar. Amerikada en cok satılan araclar Japon Kore araçlarıdır, Amerikada ikinci eli en yüksek araçlar Uzakdoğu araçlarıdır, ikinci elde Amerikan aracının yüzüne bile bakmazlar, 1000-2000 dolara satarlar hatta Ford Focus 2001-2002 modelleri, gerisini siz hesap edin, ama aynı Toyota 2001-2002 modelleri 4-5 bin dolardır. Benzin orda o kadar ucuzki, ama mesafeler uzak oldugundan adamlar arac alırken en büyük kıstası GAS SAVER olarak baz alıyolar, yani en az yakan aracı alıyorlar. Amerikan aracları da cok benzin yakar, hatta Obama Amerikan aracları icin bir standart getirip belli oranlara cekmeye calısıyor benzin sarfiyatını Amerikan araclarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forester34 -- 28 Eylül 2010; 22:51:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forester34

    Sayın Senq
    Öncelikle paylaşım için teşekkürler.Ben de pick upları araştırıyorum, acelem yok, o yüzden test edip 10-15 dakika araçları sürüyorum.
    Ben Mitsubishi L200, Actyon sports düz vites, Actyon sports otomatik vites, bu 3 farklı modeli test ettim.
    Öncelikle Ssang yong actyon sports'dan yana tercih edeğim ilerde, çünkü

    1-Mitsubishi L200 ile Actyon Sports arasındaki farkı test edince göreceksiniz, L200 Actyona göre daha hantal, daha az çevik, duruş mesafesi daha az gibi geldi bana, ayrıca fiyat performans olarak baktığınızda Actyon Sports L200'den çok daha avantajlı, bir de en önemli nokta şu, Actyon sportsun yol tutuşu harika L200e fark atar. Çünkü ben Mitsubishi bayisine gittim, kabinle birlikte nerdeyse 45 bin tlyi geçiyor rakam sıfır araçta. Ancak dediğim gibi test ettim L200'ü, kesinlikle Actyon Sports daha iyi.

    2-Actyon sportsun birçok versiyonu var...Hangisi doğru tercih

    Ben Actyon sportsun merak ettiğimden hem otomatik modelini hem de düz vitesini test ettim. Açıkcası aracın yol tutuşu inanılmaz güzel. Ben alırsam ilerde, kesinlikle düz vitesi modelini alırım. Çünkü otomatikte performans düz vites kadar seri değil, hem de otomatik daha pahalı? Otomatiğin daha fazla yakıt yakacağını da göz önünde bulundurmalısınız. Bir de ben otomatiği sürerken gaza basıyorum düz yolda, basıp yüklenmeme rağmen o düz vitesteki seri, atak, canavar gibi performansı bulamadım, açıkcası düz vites modeli süper. Daha ucuza daha iyi olan düz vites daha mantıklı. Özellikle ikinci el ilanlara baktığımda otomatik vitesler daha çok satış ilanlarında. Düz vites alanlara sordum, genelde memnunlar.

    Ayrıca Türkiye gibi ülkede otomatik kullanmak riskli. Allah korusun kaza falan yapsanız, bu otomatik vitesli araç bir türlü durmuyor, ama manuelde öyle değil. Bir de vites değişimini otomatikte nasıl ayarlıyor bilmiyorum, yani gaza aşırı yüklenmeme rağmen otomatik olan model geç hızlanıyordu, benim gözlemim bu, 3000 devirdemi atıyor vites, 2500demi onu bilen varsa yazsın..

    3-Araç ticari gectigindan vergisi düşük, ÖTVsi de düşük oldugundan binek aracta bu fiyata sıfır 2lt dizel motorlu arac bu fiyata imkansız.


    Bir de bu Actyon Sportsun siyahının görünümü aynen bir jip gibi, bu aracı aldınmı siyah alacaksın, siyah çok asil gösteriyor, arkasına kabini de koydunmu, al sana uzakdoğu malı, ticari gecen fiyatı düsük, vergisi düsük süper arac.
    4x4 modelin vergisi cok yüksek bence ona hic gerek bile yok. 1700 lira vergisi var 4x4ün...4x2nin vergisi yarısı.

    Ben hayatımda elektronik ve otomotivde Kore Japon mallarından asla korkmam. Her zaman dayanıklılıklarıyla meşhurdurlar, gidip Avrupa arabası Fiat, Renault alacağıma Ssangyong, Toyota, Honda alırım, bu koreliler Japonlar robot gibi adam, teknik bir araç alıyorsunuz, bu adamlar bu işi iyi yapıyor

    Bu arada Ford rangera falan bulaşma. Amerikada uzun süre yaşadım, okudum, tecrübe ettim. Amerikalılar kendi ağızlarıyla biz Amerikan mallarına güvenmiyoruz diye defalarca bana söylediler, arac konusunda her zaman Japon Kore araçlarını alırlar. Amerikada en cok satılan araclar Japon Kore araçlarıdır, Amerikada ikinci eli en yüksek araçlar Uzakdoğu araçlarıdır, ikinci elde Amerikan aracının yüzüne bile bakmazlar, 1000-2000 dolara satarlar hatta Ford Focus 2001-2002 modelleri, gerisini siz hesap edin, ama aynı Toyota 2001-2002 modelleri 4-5 bin dolardır. Benzin orda o kadar ucuzki, ama mesafeler uzak oldugundan adamlar arac alırken en büyük kıstası GAS SAVER olarak baz alıyolar, yani en az yakan aracı alıyorlar. Amerikan aracları da cok benzin yakar, hatta Obama Amerikan aracları icin bir standart getirip belli oranlara cekmeye calısıyor benzin sarfiyatını Amerikan araclarında.







  • S.A ARKADAŞLAR SİZDEN BİLGİSİ OLAN VARSA RİCA EDİYORUM YADA BENLE AYNI DERTLERI PAYLAŞAN VARSA VE USTESINDEN GELEN VARSA ANLATSIN CİNNET GECİRCEM YAKINDIR :D 2009 MODEL ACTYON SPORTS VAR ALDIGIM ZAMANLARDA BIR DEPO ILE ASAGI YUKARI SEHİR İÇİNDE 700 KM YAKIN YAPIYORDUM KI BU USTUNDE 20 inç 265 , 45 yanak lastiklerle yapıyordum bu km yi , şimdi ise bir depo ile570 km yoldan fazla gidemiyorum bnım kulanımımda degişen bişey yok modulatör u degiştiler ama gene degısen bısey yok bilen varsa bı yardım cı olsun yada maıl atsın edumankaya@hotmail.com
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    ömürlük ustiyorsan sasma araba süper bizde var 58.000 tl ye aldık araba çok iyi 200 bas hiç korkma biz de almadan önce tedirgindik ama suan çok memnunuz sürerken jip oldugunu anlamıyosunun çok ta seri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d3ha

    Bir sSangyong actyon kullanıcısı olarak araçtan çok memnunum. Actyon kocaman bir araç olmasına ve 2000 motor olmasına rağmen daha önce kullandığım opel astradan çok daha az yakıyor olmasından ayrıca memnunum. Benim aracım otomatik ayrıca yol bilgisayarı navigasyon abs esp parksensoru kamerası bir çok şeyi var.

    Park sensörü ve kamera varken PARK edememekten korkmak yersiz.

    Gaza yüklenince bayırda bile kafa kaldırıyor olması insana enteresan bir keyif veriyor. Bende aracı alıyorken bu ne bicim tip dedim :)
    Gerçekten enteresan bir görünüşü var, zevk meselesi tabiki tercih etmeyenler olacaktır illaki ancak arac sağlam.
    Ssangyong, Mercedes teknoloji ortağı ve almanlardan çok şey taşımışlar.

    Son olarak aracın önden görüntüsünü beğenmeyen çok kişi var, bunun için bizim dahi vatandaşlarımız ön panjur üretip piyasaya vermeye başlamış. Panjur ile birlikte arac diğer JEEPler gibi gözüküyor.

    Buda ekran görüntüsü:
     >>>SsangYong Actyon<<<...Nasıldır...?


    aynısı bizdede var ayı senin dediğin gibi araba çok iyi bizde var 58 bini aldık kurusu kurusunu hak ediyor




  • Bu aracın tasarımını yapanı sopalamak lazım
  • Bu aracin pikap olmayani nasil acaba arkadaslar,yorumlarnizi bekliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.