Şimdi Ara

Ss Motor ve Boy (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KickBoksss
    Peki 5-6 yıl sonra 600 rr falan büyük hacim aldığımda boy sorun olmaz mı ?

    600rr ve benzerleri pist motoru, yarış motoru, iki tekerli formula-1 aracı... artık ne dersen.

    Yani günlük hayatta kullanmaya uygun değil: bagajı hiç yok, oturuşu rahatsız, süspansiyon taş gibi, pahalı, çok yakar...

    Forumdaki arkadaşlardan birinde de hem SS hem de sportif motor (CBR250) var. ("Sevilesi Adam" yanlış hatırlamıyorsam)

    Sorunun cevabına gelince kilon ne kadar artarsa motorun performansı o kadar düşer. Çünkü güç/ağırlık oranı düşer. Yani minyon olmak motosiklet performansı açısından çok avantajlı




  • Hatta videosu vardı AEA'nın:


    http://youtu.be/CFpuJ0RhHD8?t=1m23s


    "Tasarımla başlayalım. Şimdi herkes "seksi" diyor. "Aaa çok seksi, italyan mı çok seksi"

    Bir de bu seksilik konusunda takıldığım bir nokta var. O kadar RAHATSIZ ki... Oturuş pozisyonuna bakar mısınız!?

    Dizim biraz sonra kulağıma değecek, Bu pek seksi değil bence, böyle sakallı bıyıklı adamların bu vaziyette gitmesi bana çok seksi gelmiyor"


    http://www.youtube.com/watch?v=CFpuJ0RhHD8&feature=youtu.be&t=2m32s

    http://www.youtube.com/watch?v=CFpuJ0RhHD8&feature=youtu.be&t=9m58s

    Bak şurası da çok bomba:

    http://www.youtube.com/watch?v=CFpuJ0RhHD8&feature=youtu.be&t=10m32s

    Hatta tanıtım videosunda da bu ifadeye yer vermiş:

    http://www.youtube.com/watch?v=u9OobN0oHuM (16. sn den itibaren)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda4 -- 14 Aralık 2014; 18:12:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda4

    quote:

    Orijinalden alıntı: KickBoksss
    Peki 5-6 yıl sonra 600 rr falan büyük hacim aldığımda boy sorun olmaz mı ?

    600rr ve benzerleri pist motoru, yarış motoru, iki tekerli formula-1 aracı... artık ne dersen.

    Yani günlük hayatta kullanmaya uygun değil: bagajı hiç yok, oturuşu rahatsız, süspansiyon taş gibi, pahalı, çok yakar...

    Forumdaki arkadaşlardan birinde de hem SS hem de sportif motor (CBR250) var. ("Sevilesi Adam" yanlış hatırlamıyorsam)

    Sorunun cevabına gelince kilon ne kadar artarsa motorun performansı o kadar düşer. Çünkü güç/ağırlık oranı düşer. Yani minyon olmak motosiklet performansı açısından çok avantajlı

    Yüksek hacim sonraki iş zaten o kesin bişey değil.
    Cbr 250 ile başlayım bi sonrasına bakarız
    Sağolun önerileriniz için




  • Diğer 125-150cc motorlara da mutlaka bak derim. Hangisini alırsanız alın diğerlerini de mutlaka inceleyin, aklınızda soru işareti kalmasın.

    Bajaj Boxer 150cc 12BG 2750TL

     Ss Motor ve Boy

    Honda CB125E Ace 125cc 8.72BG 3000-3500TL


    Yamaha YBR125 balansörlü titreşimsiz 9.79BG 4900-5000TL,

    Bajaj Discover 125cc çift bujili 4 valfli 13BG 4150TL,
    Hero Glamour 125 çift bujili mikroişlemcili ateşleme 9.1BG 3900-4000TL,
    Hero Pleasure 150cc 14.4BG 5250TL
    TVS Apache 150cc 13.5BG 5000-5400TL
    Haojue(Suzuki) DA135S 135cc çift balansörlü titreşimsiz 11.13BG 4000-4500TL
    Haojue(Suzuki) HJ150 150cc 11.26BG titreşimsiz 4800-4900TL...

    Herkese aynı reçete




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda4

    Diğer 125-150cc motorlara da mutlaka bak derim. Hangisini alırsanız alın diğerlerini de mutlaka inceleyin, aklınızda soru işareti kalmasın.

    Bajaj Boxer 150cc 12BG 2750TL

     Ss Motor ve Boy

    Honda CB125E Ace 125cc 8.72BG 3000-3500TL


    Yamaha YBR125 balansörlü titreşimsiz 9.79BG 4900-5000TL,

    Bajaj Discover 125cc çift bujili 4 valfli 13BG 4150TL,
    Hero Glamour 125 çift bujili mikroişlemcili ateşleme 9.1BG 3900-4000TL,
    Hero Pleasure 150cc 14.4BG 5250TL
    TVS Apache 150cc 13.5BG 5000-5400TL
    Haojue(Suzuki) DA135S 135cc çift balansörlü titreşimsiz 11.13BG 4000-4500TL
    Haojue(Suzuki) HJ150 150cc 11.26BG titreşimsiz 4800-4900TL...

    Herkese aynı reçete


    Tür olarak supersport marka olarak honda istiyorum neden honda istediğimi bende bilmiyorum
    Arabalarla aram iyidir honda'nın arabalarınıda motorlarınıda severim herhalde bu yüzden honda istiyorum




  • Dediğim gibi, hangisini alırsanız alın alternatiflerin hepsini mutlaka deneyin.

    Bu arada Hintli Hero'nun Honda ortaklığı olduğunu da unutmayın. Hero-Honda yani

    AEA'nın CBR125 ve CBR250 videolarını da es geçmeyin:

    CBR125 >www.youtube.com/watch?v=VvpLy81lT40

    CBR250 >http://www.youtube.com/watch?v=UXh6HHMEu3g

    250cc karşılaştırması >http://www.youtube.com/watch?v=Fkrnax74lUw

    Bu da ekstra:

    Eski ve yeni kasa CBR250 kıyaslaması >www.youtube.com/watch?v=YjZu8YOE254




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda4

    Dediğim gibi, hangisini alırsanız alın alternatiflerin hepsini mutlaka deneyin.

    Bu arada Hintli Hero'nun Honda ortaklığı olduğunu da unutmayın. Hero-Honda yani

    AEA'nın CBR125 ve CBR250 videolarını da es geçmeyin:

    CBR125 >www.youtube.com/watch?v=VvpLy81lT40

    CBR250 >http://www.youtube.com/watch?v=UXh6HHMEu3g

    250cc karşılaştırması >http://www.youtube.com/watch?v=Fkrnax74lUw

    Bu da ekstra:

    Eski ve yeni kasa CBR250 kıyaslaması >www.youtube.com/watch?v=YjZu8YOE254

    Altın elbiseli adamın çoğu videosunu izledim sağolun önerileriniz için .




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.