Şimdi Ara

★SONY XPERIA™ Z5 COMPACT KULÜBÜ | [N-7.1]TR★ (319. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.162
Cevap
63
Favori
255.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cemozgendh C kullanıcısına yanıt
    Kulaklık girişinin yanı değil öbür ucu yani telefonun tepe kısmı

    Çizik var dikkatli bakınca bakınca belli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    O yan çerçeve çok pahalı ama çünkü ben aradığımda 500tl dediler. Ekranla Birleşikmiş beraber değişiyomuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemozgendh C kullanıcısına yanıt
    Hocam, şuan kullanmaya engel bir durum yok benim esas merak ettiğim ilerde telefon bozulursa bu çizikleri bahane edip garanti dışı bırakılır mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Evet benim telefon su aldı çatlağı bahane ettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dcg38

    Herkese merhaba. Z5 compact cihazım sıvı teması nedeniyle bozuldu. Teleservice Ankara şubesine cihazı gönderdim, sıvı teması nedeniyle garanti dışı olarak karar verdiler, cihazın tamiri için de 1752 liralık bir teklif de bulundular. Böyle bir ücrete sebep olan arıza nedir diye sorduğumda sıvı temasından başka bir açıklama yapamadılar. !!
    Paylaştığım fotoğrafı servis göndermiş. Herhangi bir açıklama yapılmamış. "15391" ifadesi nedir anlayamadım. Konuyla ilgili fikir ve önerisi, bundan sonra nasıl bir yol takip etmem gerektiği ile ilgili bilgisi olan arkadaşların yardımlarını rica ediyorum. Herkese teşekkürler.

    ★SONY XPERIA™ Z5  COMPACT KULÜBÜ | [N-7.1]TR★

    Yukarıda telefonumun sıvı teması nedeniyle arızalanmasının ardından servis sürecini paylaşmıştım. 18 Mart Cumartesi günü Teleservice Ankara şubesi cihazı onarmadan ve garanti dışı olarak rapor edip tarafıma teslim etti. Sony müşteri hizmetleri ile görüştüm ve müşteri hizmetleri cihazı farklı bir servise göndermemi tavsiye etti. Telefonu yeniden paketledim, Cumartesi günü telefonu kargoya teslim edecektim ancak MNG'nin en son kargo teslim saatini kaçırdığım için kargo işi Pazartesi gününe kalmıştı.

    20.03.2017 Pazartesi günü telefonu kargoya vermeden önce son bir umut şarja takıp ne olacağını görmek istedim. Telefonu şarja taktığımda gözlerime inanamadım, telefon sorunsuz bir şekilde şarj olmaya başladı. Şarjı tamamlandıktan sonra telefon sorunsuz bir şekilde açıldı. Hatta arızalanmadan önce çalıştırdığım uygulama bile görev yöneticisinde görünüyordu. Bütün fonksiyonlarını kontrol ettim çok şükür halen de herhangi bir problemi görünmüyor. Telefonum tıkır tıkır çalışıyor...

    Şimdi kıssadan hisseye gelelim... Teleservice Ankara şubesinin anakartının değişmesi gerektiğini rapor edip 1752.52 tl lik onarım bedeli istediği telefonum sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Buradan kendilerini beceriksizliklerinden dolayı kutluyorum! Öyle anlaşılıyor ki servis cihazın varsa arızasını tespit etmek, onarmak adına hiç bir işlem yapmamış, sıvı teması şikayeti ile gönderdiğim için gelişigüzel anakart değişikliği deyip uğraşmak istememiş başından atmış. Yani akıl alacak iş değil anakart değişikliği yapılması gerektiğini söyledikleri telefon 2 gün sonra tıkır tıkır çalışmaya başlıyor. Servislere telefonunu gönderecek arkadaşlara ibret olsun, servislerin verdiği her karara koşulsuz güvenmemek gerek. Özellikle suya dayanaklı cihazlarda... Herkese iyi günler ve teşekkürler Sony öldüğüne hükmedilen fakat dirilen Z5 Compact için...




  • Telefon su alınca eğer imkan varsa 1-2 hafta bekletip verin ve su aldı demeyin açılmıyor deyin. Z3 compact cihazımda aynı olay başıma geldi idi böyle yapınca 0 z3 yollamıştılar uğraşmamıştımda daha sonra farklı sebepten verdiğimde z5 c verdi idiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayara usb ile bağlanmakta sorun yaşayan arkadaşlar, nougat güncellemesinden sonra bende de aynı sorun meydana geldi. Yabancı forumlarda şöyle bir çözüm buldum ve bende işe yaradı:

    Telefonu usb ile bağla, bildirim ekranından dosya aktarım moduna alın.

    Sonra bilgisayardan;

    aygıt yöneticisi > taşınabililir aygıtlar > model numaranız (e5823/e5803) > üstüne sağ tıklayın > sürücüyü güncelle > sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara > aygıt sürücüleri listesinden seç > mobile > MTP USB Aygıtı 'na tıkla ve tamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exkomutan -- 22 Mart 2017; 11:3:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exkomutan

    Bilgisayara usb ile bağlanmakta sorun yaşayan arkadaşlar, nougat güncellemesinden sonra bende de aynı sorun meydana geldi. Yabancı forumlarda şöyle bir çözüm buldum ve bende işe yaradı:

    Telefonu usb ile bağla, bildirim ekranından dosya aktarım moduna alın.

    Sonra bilgisayardan;

    aygıt yöneticisi > taşınabililir aygıtlar > model numaranız (e5823/e5803) > üstüne sağ tıklayın > sürücüyü güncelle > sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara > aygıt sürücüleri listesinden seç > mobile > MTP USB Aygıtı 'na tıkla ve tamam.



    Aygıt Yöneticisinde Taşınabilir Aygıtlara geldiğimde sadece Flash Bellek görünüyor. Bu nedenle başka bir çözüm denemem gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sarı Z5 Compact telefonumu Siyah renge dönüştürebilir miyim mümkün mü acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar spigen , ringke kılıflarına bakıyorum bulamadım. Kılıfı nereden alıyorsunuz siyah z5 compact var böyle koruyuculu güzel kalite şefaf bir kılı arıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim
  • Neden olmasin kasa degisimiyle mumkun.

    Siyah derken orijinal rengi koyu gris'den bahsediyorsaniz tabiki olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyni3 C kullanıcısına yanıt
    Hocam

    Beniim de aklıma geldi kasayı değiştirtip renk değişikliği yapmak fakat servis ne kadar titiz çalışır ki cihazın içine zarar vermesin sonra

    Üstelik su geçirmezlik gitmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    Benim telefonun kasasi catlak , kasa degisikligi dusundum lakin servise guvenemedim,var catlak kalsin dedim.

    Bir yerine zarar verirmi bilemem ama benim sahsi dusuncem servis su gecirmezlik garantisi verse bile su gecirmezlik kaybolur gibi dusunuyorum.

    Cunku telefonun her yeri conta ile dolu bir yeri olmazsa bir yerinden su sizar diyorum.Her ne kadar serviste olsa fabrika uretimi gibi olmaz.

    Bu sahsi dusuncem,bu yazimi okuyupta her kofteye maydanoz olmayi seven yeni yetmeler bana akil vermesin !

    Arkadas seni kastetmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yan kasa değişimi için ne kadar fiyat biçerler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PC'de sorun var sanıyordum ama eşimin telefonunu PC'ye bağladığımda tanıyor.

    Benim Z5 C'yi başka PC'ye bağladığımda yine tanıyor.

    Ama. Z5 C'yi evdeki PC tanımıyor.



    Bu arada parmak izi tanıma özelliği olmasaydı da 150 TL ucuz olsaydı çok daha iyi olurdu.

    Çoğu zaman parmak izinden tanımıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonunu 1000 tlye satmak isteyen varsa talibim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maviufuklar M kullanıcısına yanıt
    Bende bi sıkıntı yok parmak izinde. El kirli ve nemliyken terliyken tanımayabiliyor o da gayet normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Numara engelleme özelliği işe yaramıyor.

    Engellediğim numaralardan SMS gelmeye devam ediyor.

    Boşuna engelleyerek zaman kaybetmeyeyim bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • whatsupptaki grup sohbetindeki bildirim ışığı sıkıntısını çözen varmı bende halen çözülmedi
  • Xperia™ Z3+, Xperia™ Z5, Xperia™ Z5 Premium, Xperia™ Z5Dual ve Xperia™ Z5 Compact modelleri için 32.3.A.2.33 numaralı iyileştirme güncellemesi 🇹🇷 ülkemiz cihazlarına dağıtılmaya başlandı.
  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.