Sony Smart Watch 2 cihazımı titreşimi çalışmadığı için Ankara Teleservice 'e ağustos ayında teslim ettim. 1.5 ay sonra Türkiye 'de Sony Smart Watch 2 için tamir servisi olmadığını söyleyerek fatura bedelini iade edeceklerini söylediler; toplamda 3 ay geçti ne fatura bedelini geri ödediler ne de cihazı geri teslim ettiler. En son yaptığım telefon görüşmesinden çıkardığım sonuç ise kendilerine teslim ettiğim cihazı kaybettikleri için geri ödeme yapmıyorlar. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum; sonucunu bekliyorum. sikayetvar.com 'daki şikayetlerden Tüketici Hakem Heyeti kararına rağmen Teleservice 'in geri ödeme yapmadığına dair şikayetler gördüm. Sanırım işi Tüketici Mahkemesi 'ne taşımam gerekecek. Başından garanti servisleri ile böyle bir olay geçen oldu mu? Tüketici Hakem Heyeti kararı aleyhte çıkarsa ne yapmam gerekiyor?