Şimdi Ara

SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 16 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 4 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hey (9 mesaj) AnacoN (2 mesaj) F@ruk (2 mesaj) wenigma (2 mesaj) Confusion (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • UPDATED!---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    öncelikle belirteyim bench sonuçları vermiyorz henuz yeni vapoyu hallettim ve daha windows un driverlarını bile kurmdan bi 10dk test yapayım dedim;maksat deneme olsun tahminim daha üstte de 32m alır,sadece ramlere 3.3 rail mod yaptım o kadar,,esas bench leri yapıcaz Team Nostalji olarak ,,bu topikte soket a için ne varsa basmayı düşünüyoruz,,




    lütfen bi süre test yapamıcaz,başka test sonucu istemeseniz seviniriz,,3tane hdd mizde göçük zaten en pc kullanmıcam diye parçaları satmıştım :(,,suan windows 2gb hdd de çalışıyor da..

    bişey daha rica edeceiğim bu topic boyunca conroe ile karşılaştırma yapmazsaksevinirim,,biz burda emek verip nostalji bir sistem ile neler yapabilirize çalışacağız..baştan da dediğim gibi vakit buldukça modlar lar ,,soket a için püf noktalar hepsinden de bahsederiz umarım vakit buluruz da..

    buda ufaklık,,günlük halde hatta günlüktende baya aşağı halde..aslen barton çekirdek ama 1.36 thorton gösterdi işte..

    tekrar görüşmek üzre


     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]


     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]



    1-2 UPDATE..

    3.3V RAİL MOD İLE 2*256MB HYPERX LERİMİZ..

     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]



    VDROP,VDD MODLAR YAPILDI AMA RAM ÇARPAN YÜKSELDİKÇE FSB TIKIYOR NE YAZIKKİ..,,TWEAK FALAN UĞRAŞILMADI..

     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey -- 26 Eylül 2006; 16:45:20 >







  • o voltajda bu mhz bi yanlışlık yoksa bu işlemci uçar!

    çok güzel çalışmalarınız var tebrikler devamınıda bekliyoruz
  • soket a olamaz bu cpu :
  • ne yazıkki soket a:)

    mobile 2600

    disk gelince haftasonu adamn gibi bir incelemeyle karsınızdayız
  • neler kaçırmışız biz ya o ne mhz ole
  • valla o voltajla bu mhz ise

    neler yapabileceğini düşünemiyorum
  • voltaj konusunda uçmayalım....ama sır vermeden sınır voltajdan bayaa uzak olduğunu söyliyebilirim..soğutma gittikçe daha gidecek ,,bench lere kadar bekleyin derim..
  • güzel sonuç. Kaç c di bu v de bu mhz ? ben fazla gidiceğine inanmıyorum.
  • Benim adım niye geçmiyor HEY?
    o kadar parçaları yollladık sana

    Helal olsun aferin size walla
    bende kütahyaya döneyim conroe testlerine başlıcam
  • Vayyy be ne gitmiş.Biz daha 2200mhz göremedik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F@ruk -- 19 Eylül 2006; 0:24:03 >
  • Vay be ben zamanında bi mobille 2800mhz açmıştım bi kere o aklıma geldi.Test falan yapamadık tabi.Kaç mhz di hatırlamıyorum ama bi 39sn almıştım spi den de.Hava soğutma vardı ve yazdı hemde.Kolay gelsin Baklaım ne sonuçlar çıkacak
  • Başlangıç için süper değerler...
    Biz, Socket A müdavimleri olarak devamını dört gözle bekliyoruz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnacoN

    Benim adım niye geçmiyor HEY?
    o kadar parçaları yollladık sana

    Helal olsun aferin size walla
    bende kütahyaya döneyim conroe testlerine başlıcam



    geçmezmi ya kardeşim,,daha testlere başlamadık ,,bu arada driver cd si nerde bunun..

    arkdaşlar memet abinin dediği gibi anca h.sonuna disk alcaz yaparız bişiler bende o zaman a modları yapmış olacam zaten..suan 2gb disk kullanıom,quantum falan sanırım..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hey


    quote:

    Orjinalden alıntı: AnacoN

    Benim adım niye geçmiyor HEY?
    o kadar parçaları yollladık sana

    Helal olsun aferin size walla
    bende kütahyaya döneyim conroe testlerine başlıcam



    geçmezmi ya kardeşim,,daha testlere başlamadık ,,bu arada driver cd si nerde bunun..

    arkdaşlar memet abinin dediği gibi anca h.sonuna disk alcaz yaparız bişiler bende o zaman a modları yapmış olacam zaten..suan 2gb disk kullanıom,quantum falan sanırım..


    Güzel soru nerede bunun driver cdsi?

    Walla yanlış hatırlamıyorsam onun cdsi çok çizik durumdaydı ve okumuyordu optik okuyucularım.Bende attım
    ama nvidia'nın sitesinden çekeceğin sürücüler canavar gibi oluyor.Ben onlarla kullanıyordum sanada tavsiye ederim




  • mobil athlon lar süpermiş be..İmzadakini zor geçiyorum ben dandik ramlerle
  • İşlemci çerkirdeği için Thorton diyor. Aynı zamanda xp-m olarak geçiyor. Mobile 2600 diyorsunuz. 256kb cache diyor. Kafam iyice karıştı Bu işlemcinin aslı nedir? 3GHz soket a ile mükemmel bir değer. Elleriniz sağlık.
  • birileri daha fazla stabilite mi istedi..

     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]
  • kolay gelsin hey
    o voltaj gerçekmi, çünkü bende an7 den dolayı cpu-z nin en son versiyonu volt ne olursa olsun 1.450 gösteriyor.
    işlemci thortonmuş, çok voltaj vermedik dediğine göre sen onu güzel hızlara çıkarırsınmobile thorton olayını bende anlamadım nerden buluyon sen böle işlemcileri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dikmenibo -- 19 Eylül 2006; 16:44:27 >
  • 1-2 UPDATE..

    3.3V RAİL MOD İLE 2*256MB HYPERX LERİMİZ..

     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]



    VDROP,VDD MODLAR YAPILDI AMA RAM ÇARPAN YÜKSELDİKÇE FSB TIKIYOR NE YAZIKKİ..,,TWEAK FALAN UĞRAŞILMADI..

     SOKET A YENİDEN!! ..by Team Nostalji ..UPDATE![2600 WR,34SN SPI,262FSB 2 2 2]




  • bu arada amd 2600 (thorton) dünya rekorunu da kırmış bulunmaktayız..

    http://www.ripping.org/database.php?act=records
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.