Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (223. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.626
Cevap
77
Favori
550.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017 YETImin Gizli Özelliklerini açtırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrabestan

    2017 YETImin Gizli Özelliklerini açtırdım.
    1. Kontağın ilk açılışında ibrelerin sona vurup geri gelmesi
    3. Ön yol bilgisayarında kronometrenin aktif edilmesi (bunu tam göremedim)
    4. Aracın deposunun dolması için kaç litre benzin alınması gerektğinin orta yol bilgisayarından görülmesi (Bu özelliğide ekrandan çözemedim)
    5. XDS - Aracın standart olarak gelen fren ayarlarının Güçlüye alınarak virajlarda daha iyi yol tutmasının açılması (Virajlarda 100km ile savrulmak yerine 120km ile girildiğinde savrulacakmış)
    6. Kontaktan anahtarı çıkardıktan sonra kapı üzerindeki cam düğmeleri çalışmazdı. Bunların çalışır hale getirilmesi
    8. Otomatik far olmayan araçlarda kontaktan anahtarı çıkardıktan sonra bir selektör atılırsa farların yolunuzu aydınlatması (Coming Home)
    9. Gündüz farı olan araçlarda bu özelliğin teyp ekranından kapatılabilmesi (Bu ayarıda bulamadım setup ayarlarında)
    10. Selektör attığınızda sislerden de selektör atılması
    11. Dönülen yöndeki sis farının yanması - daha iyi viraj aydınlatma için
    12. Işık sensörü olmayan araçlarda araçtan inerken ve kapıları uzaktan kumanda ile açarken farların otomatik yanıp yolunuzu aydınlatması (Tam göremedim tekrar deneyeceğim)
    13. Arka stoplarında gündüzleri yanması (BUnuda göremedim)
    Eve gelince tek tek baktım sonuç bu.
    40TL nakit verdim




  • Slmlar öğrendiğim kadarı ile şeklini beğendiğim için üretimi kalkmış olmasına rağmen yeti almak mantıklı mı otomatik kullanıcısıyım otomatiğini almalıyım yoksa aman ha manuel al diyen olur mu kronik sorunu var mı yakıtı nasıl yol tutuşu vs vs bilgi verin bana araçlarınızla ilgili lütfen zira çok yakışıklı bir araç kaç yıldır aklımda bir türlü nasip olmadı şimdi şartlar uygun ama üretim mi durmuş 2. El alacağım ama olsun sıfırının olmaması sorun teşkil edebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konyalı426651

    Slmlar öğrendiğim kadarı ile şeklini beğendiğim için üretimi kalkmış olmasına rağmen yeti almak mantıklı mı otomatik kullanıcısıyım otomatiğini almalıyım yoksa aman ha manuel al diyen olur mu kronik sorunu var mı yakıtı nasıl yol tutuşu vs vs bilgi verin bana araçlarınızla ilgili lütfen zira çok yakışıklı bir araç kaç yıldır aklımda bir türlü nasip olmadı şimdi şartlar uygun ama üretim mi durmuş 2. El alacağım ama olsun sıfırının olmaması sorun teşkil edebilir
    2. el garantisi devam eden bir araç alırsanız kafanız daha rahat eder. Yol tutuşu sınıfına göre iyi bir araç, kullanımı keyifli. Yakıtı sakin kullanılırsa üzmez, çok yol yapıyorsanız 1.6 dizeline bakarsınız. Manuel zaten sorunsuz 1.2 turbo motor 110 beygir olarak bakabilirsiniz, otomatik istiyorsanız 1.4 olan turbo motor var 125lik onu seçeceksiniz. Dsg riskli ama konforlu bir şanzıman, tüm tüm vw grubunda böyle.




  • Sert çukura girme sonucu hiç bir arıza lambası olmamasına rağmen araba 40 üzeri çıkmıyor 40 km üzeri bağırmaya başlıyor.

    balans mı gitti anlayamadım yarın bir yere göstermeyi planlıyorum bilgisi olan var mı?
  • CyberXtreme kullanıcısına yanıt
    Motor koruma moduna geçip, turbo devre dışı bırakılmış olabilir.

    Arıza lambası yanmıyor demişsiniz.. bu durumda, baskı balatasından kaçırıyor olma ihtimali de mevcut.

    Her halükarda, bir tarama (diyagnos) ve servis incelemesi gerekecek görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HasHoşaf -- 15 Ekim 2018; 10:33:56 >
  • Herkese merhabalar... Bir süredir Yeti takipçisiyim...Kısmet olursa dizel manuel yeti sahibi olmayı planlıyorum...




  • Bu kış kar yağar umarım da yeti vatan hasreti çekmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: modifci





    Bu kış kar yağar umarım da yeti vatan hasreti çekmez
    Maşallah. Araç yeni sanırım. Güzel günlerde kullanın, karlı, yada karsız..




  • HasHoşaf kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam 2015 araç. Güzel bakmaya çalışıyorum. Şu aralar bir lastik arayışı icerisindeyim 45.000 oldu orijinal lastikler takılı hala. Var mı lastik öneriniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modifci kullanıcısına yanıt
    2016 da aldığımdan bu yana üzerinde gelen, Conti PC2 ler ile kullanıyorum. Kuru şartlarda oldukça iyi bir lastik. Islakta da, kuruya nazaran, biraz daha özen istiyor. Bütçe konusundan bağımsız olarak, Continental markasını tavsiye ederim.

    Bu Kış ilk defa, ayrı bir jant seti üzerinde, Petlas w651 kışlık lastiklerini de deneyeceğim. Aldığım yorumlar, genellikle olumlu. Fiyat ve performans olarak, iyi bir noktada görünüyor. Bakalım..
  • Yeti 1.6 TDI 2012 aracimi 15300 km de aldım . Şu an 90.600 km de .4 yıldan biraz fazla süredir aracı kullanıyorum.Bu zaman zarfında rutin dışı sadece seyir halinde stop etme durumu oldu.sorun debriyaj sensörü imiş.Degisti ve halledildi.maliyet 230tl işçilik dahil.2016.da.Bakimlarinida15000 olmadan yaptırırım..Bilgi olması açısından paylaştım. Kazasız sürüşler diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta sonu Mersin yolculuğu yaptım geldiğimde farkettim Sağ arka tavan rayı kapağım yok.
    Düşecek bir malzeme değil nasıl oldu anlamadım.
    Nereden temin edebilirim Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa memnun olurum.
  • modifci kullanıcısına yanıt
    Lastikleri iki senede bir yenileyen biri olarak Nokian 215/65 R16 102H XL Weatherproof SUV 4 Mevsim Lastiği yetiye mükemmel uydu. Yol tutuş her ortamda orijinalleriyle kıyaslanamayacak kadar iyi.
  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Lastikleri iki senede bir yenileyen biri olarak Nokian 215/65 R16 102H XL Weatherproof SUV 4 Mevsim Lastiği yetiye mükemmel uydu. Yol tutuş her ortamda orijinalleriyle kıyaslanamayacak kadar iyi.
    benim lastiklerim yeni ama daha sonra kesinlikle bu lastiğe geçmek istiyorum. Tavsiyeniz için teşekkürler. Yazın kullanınca çok sıcaklarda nasıl davranıyor yorum yaparsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batistuta -- 13 Kasım 2018; 17:21:12 >
  • Batistuta kullanıcısına yanıt
    Önce şunu da belirteyim; ben 2 aracımda da yıllardır yaz kış sürekli kış lastiği kullanıyorum. 2 senede bir yeniliyorum. İngilizler de böyle yapıyorlardı ve lastik sektörü hızlı bir hamle ile 4 mevsim lastikleri çıkardı, amaçları 50-100 lira daha pahalı olan bir lastik sunalım ki bu değişen tüketici davranışına karşı zararımızı minimize edelimdi. Ben de İngilizleden daha zengin değilim diyerek bunu böyle kullandım ve hiç bir dezavantajıyla karşılaşmadım. Ne gürültü, ye yakıt sarfiyatı ne yıpranma. ( Yakıt konusunda en kötü etiket ile en iyi etiket arası lastik ömründe bir depo benzin fark ediyor. Haliyle ben de yeri iyi tutsun da yakıt etiketini boş ver diyorum.)
    Öncesinde Nokian WR D4, Michelin Alpine 4, Michelin Alpine 5 kullandım. Ve baktım ki kış lastiği olarak da oldukça başarılı olan Nokian Allweather 215 65 16 xl daha iyi bir seçenek olacak, geçen yıl bunları aldım.

    Tüm kullandıklarım içerisinde en memnun kaldığım bu oldu, xl (güçlendirilmiş) lastik tabanı biraz daha kalın ve direksiyon refleksleri diğer lastiklere göre daha iyi, araç 215 60 16 orijinal ebatlardakine göre 1-2 cm arasında yükseliyor.

    Tavsiye ederim, foruma da memnuniyetim sonrasında not düşmüştüm, fiyatları da emsallerine göre fena değil. 40 yıllık lastikçi bir abim, lastikçim kendi aracı için de almamı istedi, yani o da beğendi, fakat ona uygun ebat piyasada yoktu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 15 Kasım 2018; 13:7:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Önce şunu da belirteyim; ben 2 aracımda da yıllardır yaz kış sürekli kış lastiği kullanıyorum. 2 senede bir yeniliyorum. İngilizler de böyle yapıyorlardı ve lastik sektörü hızlı bir hamle ile 4 mevsim lastikleri çıkardı, amaçları 50-100 lira daha pahalı olan bir lastik sunalım ki bu değişen tüketici davranışına karşı zararımızı minimize edelimdi. Ben de İngilizleden daha zengin değilim diyerek bunu böyle kullandım ve hiç bir dezavantajıyla karşılaşmadım. Ne gürültü, ye yakıt sarfiyatı ne yıpranma. ( Yakıt konusunda en kötü etiket ile en iyi etiket arası lastik ömründe bir depo benzin fark ediyor. Haliyle ben de yeri iyi tutsun da yakıt etiketini boş ver diyorum.)
    Öncesinde Nokian WR D4, Michelin Alpine 4, Michelin Alpine 5 kullandım. Ve baktım ki kış lastiği olarak da oldukça başarılı olan Nokian Allweather 215 65 16 xl daha iyi bir seçenek olacak, geçen yıl bunları aldım.

    Tüm kullandıklarım içerisinde en memnun kaldığım bu oldu, xl (güçlendirilmiş) lastik tabanı biraz daha kalın ve direksiyon refleksleri diğer lastiklere göre daha iyi, araç 215 60 16 orijinal ebatlardakine göre 1-2 cm arasında yükseliyor.

    Tavsiye ederim, foruma da memnuniyetim sonrasında not düşmüştüm, fiyatları da emsallerine göre fena değil. 40 yıllık lastikçi bir abim, lastikçim kendi aracı için de almamı istedi, yani o da beğendi, fakat ona uygun ebat piyasada yoktu :)
    benim lastiklerim yeni ama ileride aklımda bulunsun, dediğim gibi mantığıma yattı allweather.




  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.