Şimdi Ara

Sizce Toyota Küçülmeyi mi Seçti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toyota hangi sponsoru bilmiyorum ama bir tanesi ile ayrılmış. Aynı şey Honda nın başına en iyi sezonunun sonunda gelmişti. Belki aynı değil benzeri. Toyota Glock ile anlaştı. Evet Half Sschumacher ismini taşıdığı için bile bir klası vardı. Ama şimdi tek tur Trulli ve ne yapacağı bile belli olmayan bir Glock var. Sizce de Toyota fazla iddasız bir görünüme bürünmedi mi ?



  • Ben Toyota'nin F1'de başarıya çok önem verdiğini hiç sanmıyorum.Ne arabalarına yatırım yapıyorlar ne pilotlara ne de teknik kadrolarına.Sadece F1'de var olmak adına yer alıyorlar sanırım.F1 toyota için Formaliteden ibaret gibi.
    O kadar bütçeyle böyle rezil durumda olmak ta marifet hani.Honda ross brawn'ı getirirken toyatanın eli armut topluyor.
  • Toyota olaya ilk başlarda tabiri caizse "Kıroyum ama para da bende" anlayışı ile yaklaştı. Half'e bir sürü para verdi. Aynı şekilde Mike Gayscone da Toyota da baya bi zenginledi. Toyota şahıslara çok yatırım yaptı aslında. Ama önemli olan para harcamak değil nereye harcayacağını bilmek. Bazı çabalamaların ardından sanki bir kırgınlık bir umutsuzluk haleti ruhiyeti içine girmiş gibiler. Yani tecrübe kazanmaya bir süre orta sıralarda dolaşmayı sürdürmeye karar vermiş görünüyorlar. Bu süre içerisinde diğer takımlardan genel bir personel toplama , yada daha bir takım olma çalışmaları yapabilirler.Tabi bunlar sadece benim dışarıdan izlenimlerim. Belki içeri dışarının tam tersi bir durumda.
  • king fischer şirketiyle yollarını ayırdı.bunun sebebi de king fischer sahibinin spyker takımını satın alması.artık toyotaya ihtiyacı yok.
  • Herşeyi geçtim, "Half Schumacher" çok iyi bir laf geçirme. Ama ne "Half" i? 100'de 1'i bile değil.
  • toyota nın kuculecegını sanmam.cunku otomobıl pıyasasında f1 en ıyı reklam alanı.ama ısler toyota ıcın pekte ıyı gıtmıyor.bana nedense bar ı hatırlattı.99 da jack vılleneuve ttransfeerı ıel buyuk sansasyonel yaratsada ısler onlar ıcınde ıyı gıtmemıstı.ustelık honda aslan payınıo bar ıle paylassada ıyı ıs cıkaramamıslardı.2004 sezonundakı sıvrılıslerı harıc.

    bu arada half schumacher ıyı olmus.her ne kadar once anlayamasamda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    bana nedense bar ı hatırlattı.99 da jack vılleneuve ttransfeerı ıel buyuk sansasyonel yaratsada ısler onlar ıcınde ıyı gıtmemıstı.



    İşler iyi gitmemesini bırak bir facia yaşadı bar takımı.1999 da Bar yarış galibiyeti hedefi ile çıkıp tek bir puan alamadan sezonu bitirmişti.



    quote:


    bu arada half schumacher ıyı olmus.her ne kadar once anlayamasamda




    Half değilde ''vah vah schumacher'' olsa daha güzel olur.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: etusch
    Half Sschumacher ismini taşıdığı için bile bir klası vardı.


    Çok güldüm hakikaten. Ama anlamakta gerçekten zorlanıyorum. Her ne kadar pistlerde herkes birbirinin rakibi de olsa bir insan abisinden hiç mi birşey öğrenemez ya da kardeşine hiç mi birşey öğretmez, öğretemez?
    Düzenleme : Yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shimoda -- 2 Ocak 2008; 23:42:41 >
  • Toyota küçülmekten çok beklemeyi seçti gibi,
    Kendilerine 2 yıllık bir süre tanıdırlar,
    2 yıl sonunda mesafe katetmeyi bekliyorlar,
    belki de bu yılı bir şekilde geçirip,
    asıl yatırımı arka planda teknolojiye yapıyor olabilirler.

    Toyota hakkında doğru dürüst açıklamalar da gelmiyor.
    Biraz daha bekliycez gibi.
    En azından 2008 sezonunun ilk 3 haftası Toyota'nın yolu belli olur,
    Haberler de gelmeye başlar.
  • Bence Toyota F1 den çekilmez. Ama eski takımlardan biri ile ortaklık kurarak farklı bir yapılanmaya gidebilir.
    İKi yıl sınırlamasıda hala bonker olduklarını gösteriyor biraz da. Takımda bir baskı oluşturma çabası ve artık paranın kesilebileceği hiç rahat olmamaları gerktiği düşüncesini takıma sokmak istiyorlar gibi
  • bu yıl diğer yıllardan farklı olarak williamsla birlikte çalışmayı seçtiler.çoğu büyüğün asla tercih edemeyeceği bir şekilde daha küçük bir takımı yol gösterici olarak seçtiler.frank williams bildiği herşeyi aktarmaya başladı artık toyotaya çünkü vasatın üstünde bir halde varlığını sürdürebilmesi için sırtını toyotaya yaslaması gerekecek.şu an williamstan beslenen toyota bunun yanında yapısal değişimede önem verdi ve mühendis,teknisyen kadrosundada önemli değişiklere gidiyorlar.yanlış giden bişeyler oldugunun herkesten çok farkındalar ama bunu düzeltmek için amerikayı yeniden keşfetmek yerine williams ın tecrübelerinden yararlanmayı seçtiler.
    eğer bu sezona ilk birkaç yarışta 8 e girerek başlarlarsa büyük adım atmış olurlar.tersi durumda bu seneyide kaybederler.çünkü artık kimse araçlarında köklü değişiklikler yapamıyor.değiştirebilecekleri şeyler az artık.yaptıkları büyük bir hatayı görmezlerse hiçbir takım sezon içinde sıçrama yapamayacaktır artık




  • Bu düşünce yanlış. eğer bir takım kurallar içerisinde iyi bir araç yapabilmişse başka bir takımda bunu yapabilir. Kurallar bunu engellemiyor. Eğer bahsettiğiniz konu motorsa Toyota bu knuda kesinlikle kötü değil. Onların sorunu aero tasarım ve aracın hareket mekaniği
  • bu düşünce değil hocam toyota başkanının sözleri bunlar.frank williamsa özellikle teşekkür ediyor tecrübelerini paylaştıgı ve kendilerine yol gösterdiği için.geçen yıl soğutma sistemi ve birkaç sistemde daha williamsın toyotaya yardım ettiğini bunun bu sezonun başında yeni araç hazırlanırkende devam ettiğini söyledi.okudugum yerde bulamadım haberi ama eminim başka okuyanlarda vardır bunu.
    çalışanlarla ilgilide işlerin yolunda gitmediği açık bu yüzden yeni bir yapılanmaya gidilecekmiş.

    dedikodu değil yani söylediklerim işbirliğini oldukça ileri bir seviyeye taşıdılar.
  • Yanlış anladın arkadaşım. Ben o kısmına bir şey demiyorum. Benim söylediğim şu. Bu kurallar gerideki bir takımın gelişip öndekilere yetişmesini engellemiyor. Yani Toyota eğer becerebilirse kurallar müsait. Ben yanlış bulduğum bu kurallarla otomobili artık geliştiremeyecekleri düşüncesi...
  • sende o kısmını yanlış anlamışsın.otomobili geliştiremezler demedim.bunun için yapabilecekleri değişiklikler için kısıtlı alanları var artık.yani eskisinden çok daha zor otomobil geliştirmek motora,elektroniklere müdehale edemiyorlar.aerodinamik desen rüzgar tüneli çalıştırmayada kısıtlamalar geliyor.bu yüzden eğer sezon başında yanlış birşeyler yaparsa herhangi bir takım bunun farkına varıp hatayı gidermesi çok zamanını alır.
    eskiden yeni bir motor geliştirebildikleri ya da her yarış için yeni yazılımlar hazırlayabildikleri halde sezon içinde büyük gelişim gösteren bir takım hatırlamıyorum.iyi başlayan iyi gider.benim düşünceme göre toyota nın sezona kötü başlaması çok büyük bir felaket olur onlar için.mücadeleci başlayıp üstüne birşeyler ekleyerek gitmeleri lazım artık
  • Toyota yönetimi 2 yılllık süre verildiğine dair iddiaları yalanladı.
    Kim doğru söylüyor, kim sallıyor, anlayamıyoruz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.